24H Le Mans: 1-2 της Audi μετά από έναν επικό αγώνα
Οι Lotterer, Fassler και Treluyer κατέκτησαν την 3η τους νίκη στον θρυλικό αγώνα, που για μια ακόμα φορά η αξιοπιστία κέρδισε την ταχύτητα
Οι Adnre Lotterer, Marcel Fassler και Benoit Treluyer επέστρεψαν στην κορυφή κατακτώντας μια επική νίκη στις 24 ώρες Le Mans του 2014. Το πλήρωμα του Audi R18 e-tron Quattro #2 κατάφερε να μείνει μακριά από σοβαρά προβλήματα και με σωστή στρατηγική και γρήγορη οδήγηση κατέκτησε την 3η νίκη στον θρυλικό αγώνα, μετά το 2011 και το 2012. Στην 2η θέση του 82ου αγώνα τερμάτισαν οι Di Grassi/Gene/Kristensen με το Audi R18 e-tron Quattro #1 να συμπληρώνει το 1-2 για την Audi. Οι Γερμανοί μπορεί να μην είχαν την ταχύτητα της Toyota αλλά έδειξαν ότι η αξιοπιστία και το να τερματίσεις τον αγώνα παίζει μεγαλύτερο ρόλο. Το βάθρο συμπλήρωσε η Toyota TS040 #8 των Davidson/Lapierre/Buemi η οποία ανέκαμψε μετά το μεγάλο ατύχημα που είχε την 2η ώρα του αγώνα.
Το Audi #2 δεν ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα μένοντας πίσω. Τα ξημερώματα, ενώ πάλευε για μια θέση στο βάθρο, αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο κι έχασε σημαντικό χρόνο στα pit. Όμως κατάφερε να επιστρέψει και από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε μια αντεπίθεση διαρκείας η οποία τελικά την έφερε στην κορυφή του αγώνα 2 ώρες πριν την καρό σημαία. Από εκείνο το σημείο και ύστερα έλεγξε τον ρυθμό του αγώνα και τη διαφορά από το άλλο Audi #1 το οποίο αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με το τούρμπο στις τελευταίες ώρες του αγώνα. Όμως κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση λόγω της εγκατάλειψης της Porsche 919 #20 δύο ώρες πριν τον τερματισμό. Η Porsche στην πρώτη χρονιά της επιστροφής της στο Mans έδειξε ότι πρόκειται να έχουμε πολύ σκληρές μάχες στο μέλλον. Η 919 #20 των Bernhard/Webber/Hartley δεν κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα καθώς στην 23η ώρα αντιμετώπισε σοβαρά μηχανικά προβλήματα με τον κινητήρα τα οποία δεν της επέτρεψε να συνεχίσει. Η άλλη 919 #14 είχε ένα δύσκολο αγώνα με αρκετά προβλήματα κατά τη διάρκεια των 24ων ωρών με αποτέλεσμα να μείνει μακριά από τον ανταγωνισμό.
Μπορεί η Toyota να ανέβηκε στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου με την TS-40 #8 αλλά σίγουρα οι Ιάπωνες δεν είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. Η Toyota ήθελε τη νίκη και είχε όλα τα στοιχεία για την κατάκτησή της εκτός από ένα, την αξιοπιστία. Η TS040 #7 των Wurz/Sarrazin/Nakajima είχαν δείξει τις προθέσεις τους από τις κατατακτήριες δοκιμές της Πέμπτης κατακτώντας την pole position. Από την εκκίνηση μέχρι και την 14η ώρα του αγώνα η Toyota ήταν στην κορυφή του αγώνα και έλεγχε τη διαφορά της άλλοτε από τα Audi και άλλοτε από τις Porsche. Όμως κατά τη διάρκεια της νύχτας ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά έδωσε τέλος στον αγώνα και στις ελπίδες για νίκη. Η άλλη Toyota #8 κατάφερε να επιστρέψει στον αγώνα μετά το μεγάλο ατύχημα της 2ης ώρας του αγώνα και μένοντας μακριά από επιπλέον προβλήματα επωφελήθηκε από τις εγκαταλείψεις των υπολοίπων.
Στην LMP2 οι Dolan/Tincknell/Turvey με την Jota Zytek #38 κατέκτησαν τη νίκη στην κατηγορία μετά από έναν σκληρό αγώνα με τους Thiriet/Badey/Gommendy με την TDS Ligier #46. Στην 3η θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Chatin/Panciatici/Webb με την Alpine ORECA #36.
Η κατηγορία GTE pro είχε σπουδαίες μάχες μεταξύ Ferrari, Aston Martin και Chevrolet κατά τη διάρκεια της νύχτας με την 458 Italia #51 των Bruni/Vilander/Fisichella να κατακτά τελικά τη νίκη. Στη 2η θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Magnussen/Garcia/Taylor με την Corvette #73 και το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσαν οι Holzer/Makowiecki/Lietz με την Porsche #92. Η μάχη για την πρώτη θέση κρίθηκε από προβλήματα στα φρένα της Corvete και στην υποβοήθηση στο τιμόνι της Aston Martin #97 του Senna.
Τέλος στην κατηγορία GTE am μεγάλοι νικητές ήταν οι Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim με την Aston Martin #95. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ried/Bachler/Al Qubaisi με Porsche #88 και Perez-Companc/Cioci/Venturi με την Ferrari #61.
23η ώρα: Δράμα για την Porsche
Τι κι αν είχαμε φτάσει 2 ώρες πριν την καρό σημαία οι ανατροπές και τα δράματα ήταν ακόμα μέσα στο παιχνίδι. Το Audi #2 είχε πάρει τα ηνία του αγώνα, την προηγούμενη ώρα, μετά την αλλαγή οδηγών στην Porsche #20. Ο ρυθμός της 919 δεν ήταν τόσο καλός για να κυνηγήσει τη νίκη κι έτσι ο Webber είχε επικεντρωθεί στο πως θα κρατηθεί στην 2η θέση. Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καθόλου καλά για τους Γερμανούς. Ξαφνικά η 919 έχασε δύναμη και σχεδόν σταμάτησε στην ευθεία Mulsanne. Ο Webber κατάφερε να επιστρέψει στα pit λέγοντας από την ενδοεπικοινωνία πως κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Η 919 μπήκε στο γκαράζ και λίγα λεπτά αργότερα η Porsche ανακοίνωσε την εγκατάλειψη του αυτοκινήτου με το νούμερο #20. Αυτή η εξέλιξη έφερε το Audi #1 του Kristensen στην 2η θέση συμπληρώνοντας έτσι το 1-2 για την ομάδα. Την τριάδα συμπλήρωνε η Toyota #8 με τον Davidson στο τιμόνι, η οποία κατάφερε μετά το μεγάλο ατύχημα που είχε στην 2η ώρα του αγώνα να μείνει μακριά από επιπλέον προβλήματα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επωφεληθεί από τα προβλήματα των αντιπάλων της και να σκαρφαλώσει μέχρι το βάθρο.
24H Le Mans: 20:00 – μεσάνυχτα