24H Le Mans: 12:00 – 14:00
Δραματικός ο 82ος αγώνα του Mans με την πρώτη θέση να αλλάζει πολλές φορές χέρια. Υπολείπονται δύο συναρπαστικές ώρες
21η ώρα: Τίποτα δεν έχει τελειώσει
Αν κάποιος θεώρησε πως όλα είχα τελειώσει και ότι η Audi πήγαινε για μια άνετη νίκη γελάστηκε. Τα πρώτα λεπτά της 21ης ώρας ο Kristensen με το R18 #1 αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο, το ίδιο πρόβλημα που είχε αντιμετωπίσει το Audi #2 πριν μερικές ώρες.
Ο Δανός μπήκε στα pit και μετά από 17 λεπτά επέστρεψε στην πίστα με νέο τούρμπο. Αυτή τη φορά οι μηχανικοί της Audi χρειάστηκαν 6 λεπτά λιγότερα για την αλλαγή. Αυτό το συμβάν έφερε την Porsche #20 στην κορυφή με τον Bernhard να έχει πάρει τη θέση του Webber.
Το Audi #2 με τον Lotterer στο τιμόνι ανέβασε ρυθμό θέλοντας να κυνηγήσει την Porsche για τη νίκη. Ο ρυθμός του R18 είναι πολύ καλύτερος από αυτόν την 919 κι αν καταφέρουν να μείνουν μακριά από προβλήματα προβλέπεται να έχουμε μάχη ρόδα με ρόδα για τη νίκη την τελευταία ώρα του αγώνα.
22η ώρα: Ακατάλληλο για καρδιακούς
Ο θρυλικός αγώνας του Mans έδειξε για μια ακόμα φορά γιατί είναι τόσο σπουδαίος. Η Porsche #20 είχε πάρει τα ηνία του αγώνα με τον Bernhard στο τιμόνι. Όμως το Audi #2 με τον Lotterer είχε ξεκινήσει μια πολύ δυνατή αντεπίθεση με στόχο την 1η θέση. Ο ρυθμός του Audi ήταν εκπληκτικός μαζεύοντας περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα τον γύρο από την Porsche. Περίπου στα μισά της ώρας η Porsche άλλαξε στρατηγική ρίχνοντας ξανά τον Webber στη μάχη. Το pitstop για αλλαγή ελαστικών και οδηγού έριξε την 919 #20 στην 2η θέση κι έφερε το R18 #2 στην 1η. Η Porsche ήταν αρκετά δύσκολη στην οδήγηση με προβλήματα στην ισορροπία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Bernhard να μην μπορεί να πιέσει αρκετά. Με αυτή την αλλαγή οδηγών οι Γερμανοί ελπίζουν ότι ο Webber θα μπορέσει να διαχειριστεί την πίεση αλλά και την δύσκολη 919.
Ο ρυθμός της Porscher στο δεύτερο μισό της 22ης ώρας δεν ήταν ικανός για να κυνηγήσει τη νίκη κι έτσι η ομάδα επικεντρώθηκε στο να κρατήσει το Audi #1 του Kristensen πίσω της.
Οι δύο επόμενες ώρες αναμένονται συναρπαστικές με οδηγούς και μηχανές να βρίσκονται στα όρια της αντοχής τους.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη δράση ζωντανά μέσα από τις σελίδες του motornews.Live