24H Le Mans: 3:00 – 9:00

Δύσκολη νύχτα για Toyota χάνοντας το ένα από τα δύο αυτοκίνητα και παράλληλα την πρωτοπορία

12η ώρα: Στα μισά του αγώνα

Με την συμπλήρωση 12 ωρών η Audi είχε αρχίσει πάλι να επιτίθεται στην Toyota για την πρώτη θέση. Ο Lotterer με το Audi #2 είχε κατεβάσει πάλι τη διαφορά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα από τον Sarrazin, ο οποίος είχε πάρει την θέση του Wurz, με την Toyota #7.

Η Audi έκανε καλύτερη διαχείριση ελαστικών από την Toyota κερδίζοντας έτσι χρόνο στα pitstop. Το άλλο Audi του Kristensen #1 στα τελευταία λεπτά της ώρας αντιμετώπισε πρόβλημα στα ηλεκτρικά με αποτέλεσμα να επιστρέψει με πολύ αργό ρυθμό στα Pit. Οι μηχανικοί έλυσαν σχετικά γρήγορα το πρόβλημα κι ο Di Grassi ο οποίος πήρε την θέση του Kristensen επέστρεψε στην πίστα, μετά από 7 λεπτά, έχοντας χάσει την 3η θέση από την Porsche #20 του Webber.

13η ώρα: Προβλήματα για Audi

Ενώ το Audi #2 συνέχιζε να μειώνει την του από την Toyota #7, το άλλο R18, αυτό του Di Grassi #1, μετά τα ηλεκτρικά προβλήματα αναγκάστηκε να μπει ξανά στα pit καθώς είχε κλατάρισμα ελαστικού.

Προβλήματα αντιμετώπισε και η Porsche #14 με τον Lieb να χάνει ξαφνικά δύναμη από τον κινητήρα της 919 και να γυρνά με πολύ αργό ρυθμό στα pit. Το πρόβλημα ήταν στην πίεση καυσίμου και αυτή ήταν η δεύτερη φορά που συνέβη μέσα σε 13 ώρες. Το πρόβλημα αυτό έφερε την Toyota #8, η οποία κέρδιζε συνεχώς έδαφος, πιο κοντά στην 5η θέση.

14η ώρα: Ανατροπή

toyota-lemans-14

Κι ενώ όλα έδειχναν ότι θα έχουμε μια δυνατή μάχη στρατηγικής μεταξύ Toyota και Audi η TS040 #7 αντιμετώπισε ηλεκτρικά προβλήματα επιστρέφοντας με πολύ αργό ρυθμό στα pit. Λίγα λεπτά αργότερα οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν επίσημα πως αυτό ήταν το τέλος του αγώνα για την Toyota #7.

Η Toyota για μια ακόμα χρονιά δεν κατάφερε να κρατηθεί για πολύ στην κορυφή αντιμετωπίζοντας προβλήματα αξιοπιστίας. Αναμφίβολα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας αλλά σε αυτόν τον αγώνα δεν μετράει μόνο η ταχύτητα. Μετά από αυτό, το Audi #2 -με τον Lotterer να δίνει την θέση του στον Treluyer- πήρε τα ηνία του αγώνα.

Πίσω από τον νέο πρωτοπόρο στην 2η θέση ήταν η Porsche #20 με τον Hartley να έχει πάρει το τιμόνι από τον Webber. Στην 3η θέση παρέμενε το Audi #1 με τον Di Grassi να προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος μετά τα προβλήματα των προηγούμενων ωρών.

Στην GTE pro η Aston Martin #97 είχε τα ηνία με την Ferrari #51 να είναι κολλημένη πίσω της. Η Corvette #74 η οποία ήταν στη μάχη για την 1η θέση αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα με αποτέλεσμα να μπει στα pit για αλλαγή πέφτοντας στην 4η θέση.

15η ώρα: Κρατά τα ηνία η Audi

To Audi #2 άνοιγε τη διαφορά του από τους διώκτες του ενώ πίσω είχαμε μάχη για την 2η θέση. Το Audi #1 ανέβασε ρυθμό κυνηγώντας την Porsche #20. Μάχη όμως είχαμε και για την 4η θέση με την Toyota #8 να πιέζει την Porsche #14. Η TS040 μετά το ατύχημα που είχε στην 2η ώρα του αγώνα κάλυψε το χαμένο έδαφος και πίεζε σκληρά ώστε να βρεθεί πιο κοντά στο βάθρο. Η πίεση έφερε λάθη κι έτσι η μάχη έληξε άδοξα καθώς ο Lieb έκανε λάθος στην στροφή Indianapolis με αποτέλεσμα να κολλήσει στην αμμοπαγίδα και να χάσει τόσο την 4η θέση όσο και πολύτιμο χρόνο.

16η ώρα: Ενδοοικογενειακή μάχη

Μετά από ¾ του αγώνα το Audi #2 έχασε τα ηνία καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα στο τούρμπο. Αυτό έδωσε τα ηνία του αγώνα στο Audi #1 το οποίο είχε εξαπολύσει επίθεση στην Porsche #20 και αφού πρώτα είχε πέρασε στην 2η θέση.

Ο Di Grassi #1 είχε περάσει την Porsche #20 καθώς άλλαξαν οδηγό, ο Hartley έδωσε την θέση του στον Webber. Το Audi #2 έμεινε για αρκετή ώρα στα pit χάνοντας τόσο την πρωτοπορία όσο και πολύτιμο χρόνο με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ακόμα και το βάθρο.

17η ώρα: 1-2 η Audi

Ενώ στην κορυφή το Audi #1 άνοιγε τη διαφορά του χωρίς να δείχνει ότι μπορεί να απειληθεί το άλλο Audi #2 έχασε 23 λεπτά στα pit για αλλαγή τούρμπο. Έτσι έπεσε στην 3η θέση πίσω από την Porsche #20. Όμως η εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα επέτρεψε στο Audi #2 να μειώσει λίγο την χασούρα.

Ο Webber #20 προσπαθούσε να κρατηθεί κοντά στην κορυφή αλλά ο ρυθμός του Gene #1 ήταν εξαιρετικός με αποτέλεσμα η διαφορά να είναι μεγαλύτερη των 2 λεπτών. Την 5άδα της γενικής συμπλήρωναν οι Toyota #8 και Porsche #14.

Στην LMP2 η OAK Racing Ligier #35 είχε το προβάδισμα. Στην GTE pro η σκληρή μάχη μεταξύ των Aston Martin #97 και Ferrari #51 συνεχίζεται. Στην GTE am η Aston Martin #95 είχε ένα άνετο προβάδισμα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη δράση ζωντανά μέσα από τις σελίδες του motornews.Live

astonmartin98-lemans-14

 

Σχόλια

Σχόλια