24H Le Mans: Μεσάνυχτα – 3:00
Παιχνίδια στρατηγικής στην κορυφή με την Toyota να ελέγχει, αλλά στην GTE έχουμε σκληρές μάχες ρόδα με ρόδα
9η ώρα: Η Audi πιέζει
Η νύχτα είχε πέσει για τα καλά στο Circuit La Sarthe και η Audi ξεκίνησε την αντεπίθεσή της. Ο Fassler #2 πίεσε σκληρά τον Wurz με την Toyota #7 μειώνοντας τη διαφορά από τα 2 λεπτά στα 1:30. Οι δυο τους αντάλλασαν ταχύτερους γύρους με αποτέλεσμα να απομακρυνθούν από τον Gene με το Audi #1 ο οποίος ήταν στην 3η θέση. Την 5άδα στην LMP1 συμπλήρωναν οι δύο Porsche των Webber #20 και Jani #14. Ο Jani ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα μειώνοντας με γρήγορο ρυθμό τη διαφορά του από τους αντιπάλους του.
Η Rebelion #12 είχε μια δύσκολη στιγμή έγινε λάθος στην τοποθέτηση των ελαστικών με αποτέλεσμα ο Heidfeld να χάσει έναν τροχό μέσα στην πίστα. Ο Γερμανός κατάφερε να επιστρέψει στα pit για αλλαγή αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο.
10η ώρα: Απαντά η Toyota
Μπορεί η Audi να έκανε μια προσπάθεια αντεπίθεσης στην προηγούμενη ώρα αλλά η Toyota απάντησε ανοίγοντας κι άλλο την ήδη μεγάλη διαφορά. Fassler #2 και Gene #1 πίεσαν αλλά ο Wurz #7 ήταν σε ετοιμότητα και δεν επέτρεψε στους διώκτες του να πλησιάσουν.
Σε αυτή την ώρα έγιναν και οι αλλαγές οδηγών στα δύο Audi, ο Fassler #2 έδωσε τη θέση του στον Lotterer κι ο Gene #1 στον Kristensen. Οι δύο Porsche #20 και #14 διατήρησαν την 4η και 5η θέση αντίστοιχα.
11η ώρα: Φούντωσε η μάχη στην GTE pro
Ενώ τα πράγματα στην κορυφή έδειχναν σταθερά με την Toyota #7 να ελέγχει τη διαφορά της από το Audi #2 η μάχη για την 1η θέση στην GTE pro είχε πάρει φωτιά. Aston Martin, Corvette και Ferrari ήταν κολλημένες η μία πίσω από την άλλη με τους Senna, Milner και Vilander να δίνουν σκληρές μάχες. Τελικά ο Vilander με την Ferrari 458 #51 δεν κατάφερε να ακολουθήσει για πολύ τον τρελό ρυθμό τον αντιπάλων του κι έμεινε πιο πίσω. Οι Senna #94 και Milner #74 πάλευαν κατά τη διάρκεια της ώρας με τον Βραζιλιάνο να κρατά οριακά την 1η θέση.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη δράση ζωντανά μέσα από τις σελίδες του motornews. Live