Honda CRF450R 2015
Αναβαθμίσεις με έμφαση στη λεπτομέρεια για το CRF της Honda
Δελτίο Τύπου
Η κορυφαία μοτοσικλέτα ΜΧ της Honda αποκτά Διακόπτη Επιλογής Προγράμματος Κινητήρα (Engine Mode Select Button). Έτσι ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων του κινητήρα για διαφορετική απόδοση ισχύος, αλλά και περισσότερη ισχύ από μία κυλινδροκεφαλή αγωνιστικών προδιαγραφών HRC και νέα εξάτμιση. Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται επίσης με ελαφρύτερο πιρούνι Kayaba PSF2 δεύτερης γενιάς και έναν εμπρός δίσκο 260mm.
Η ισχύς και η ροπή του μονοκύλινδρου κινητήρα 449cm3 άλλαξαν σημαντικά προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση και η αίσθηση της πρόσφυσης από τις χαμηλές στροφές. Ταυτόχρονα αυξήθηκε η μέγιστη ισχύς χάρη στην ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή προδιαγραφών HRC, τη νέα εξαγωγή/σιγαστήρες και τις ρυθμίσεις του ψεκασμού. Άλλες αναβαθμίσεις στο κιβώτιο, το έμβολο και το στροφαλοθάλαμο βελτιώνουν την αντοχή σε βάθος χρόνου. Νέα ψυγεία αυξάνουν τα χαρακτηριστικά ψύξης του κινητήρα.Στα νέα χαρακτηριστικά του κινητήρα εντάσσεται το Engine Mode Select Button (EMSB) 3 ρυθμίσεων, μία επαναστατική λειτουργία της Honda στις μοτοσικλέτες off-road, με την οποία ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με το δεξί του χέρι. Το Mode 1 προσφέρει το στάνταρ συνδυασμό χαρτογραφήσεων ECU, το Mode 2 υπόσχεται βελούδινο έλεγχο του γκαζιού και το Mode 3 αποδίδει πιο δυναμική απόκριση και ισχύ.
Έχοντας αναθεωρήσει, πριν από δύο χρόνια, τους κανόνες που διέπουν το εμπρός τμήμα, οι μονάδες 48MM KYB Pneumatic Spring Forks (PSF) προχωρούν στο επόμενο επίπεδο (PSF2) και αποκτούν ανασχεδιασμένα, ελαφρύτερα εσωτερικά εξαρτήματα και μείωση της τριβής κατά 10% περίπου. Η ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς στις υψηλές και χαμηλές ταχύτητες έχει μεταφερθεί στο πάνω τμήμα του πιρουνιού μαζί με τις άλλες ρυθμίσεις, ενώ και στο πίσω αμορτισέρ οι ρυθμίσεις είναι ομοίως συγκεντρωμένες.
Μπροστά, ένας ανασχεδιασμένος δίσκος 260mm αντικαθιστά τον προηγούμενο 240mm, ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το ψαλίδι και το μοχλικό της πίσω ανάρτησης Pro-Link παραμένουν τα ίδια. Ένα νέα πακέτο γραφικών και τα ανάλογα ελαστικά Dunlop MX52 ολοκληρώνουν την ανανέωση της 2015 CRF450R και, όπως όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, παραπέμπουν ακόμα περισσότερο στα εργοστασιακά HRC.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Υγρόψυκτος 4-χρονος μονοκύλινδρος, με έναν εκκεντροφόρο (UniCam)
Κυβισμός 449.7cm3
Διάμετρος Διαδρομή 96.0mm x 62.1mm
Αναλογία συμπίεσης 12.5 : 1
Μέγιστη Ισχύς 39.5kW @ 9,000rpm
Μέγιστη Ροπή 48.0Nm @ 7,000rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
Ψεκασμός καυσίμου Ηλεκτρονικός PGM-F1
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 6.3 L
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική
Εκκίνηση Μανιβέλα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος
Κιβώτιο Μόνιμης εμπλοκής
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
ΣΩΜΑ
Διαστάσεις (LWH) 2,188mm x 827mm x 1,271mm
Μεταξόνιο 1,492mm
Γωνία Κάστερ 27 °40′
Ίχνος 114mm
Ύψος Σέλας 952mm
Απόσταση από το έδαφος 329mm
Απόβαρο 111kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός USD Kayaba 48mm PFS2 (διαδρομή 310mm)
Πίσω Αμορτισέρ Kayaba, μοχλικό Honda Pro-Link (διαδρομής 133,5mm, διαδρομή τροχού 315)
ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός Ακτινωτοί, αλουμινένιοι
Πίσω Ακτινωτοί, αλουμινένιοι
Εμπρός Ελαστικό 80/100-21 Dunlop MX52F
Πίσω Ελαστικό 100/90-19 Dunlop MX52
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Κυματοειδής υδραυλικός δίσκος 260mm
Πίσω Κυματοειδής υδραυλικός δίσκος 240mm