FP2 GP Καναδά: Ο Hamilton ανέβασε ρυθμό
Ο Βρετανός επέστρεψε στην 1η θέση σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο
Ο Lewis Hamilton επέστρεψε στην κορυφή σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο FP2 του Grand Prix στον Καναδά. Πίσω του κατά 1 δέκατο βρέθηκε η άλλη Mercedes, αυτή του Nico Rosberg επιβεβαιώνοντας πως τα «ασημί βέλη» παραμένουν τα φαβορί. Την 3η ταχύτερη επίδοση σημείωσε ο Sebastian Vettel δείχνοντας πως θα το παλέψει κι ας μην βολεύεται η RB10 στο Circuit Gilles Villeneuve.
Το πρώτο ημίωρο δεν έκρυβε εκπλήξεις με τις δύο Mercedes να θέτουν τον ρυθμό. Hamilton και Rosberg αντάλλαξαν την πρώτη θέση μερικές φορές πριν καταλήξει τελικά στον Βρετανό. Σε αυτά τα πρώτα λεπτά σχεδόν όλοι ήταν με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli δοκιμάζοντας stint με αρκετό καύσιμο ώστε να αξιολογήσουν τα P Zero και να βελτιστοποιήσουν το set-up. Η πίστα δεν ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση και τα χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης δυσκόλεψαν τα πράγματα για αρκετούς. Αυτός που είχε το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ο Guttierez, όμως κατάφερε να μείνει μακριά από τους τοίχους.
Κι ενώ τα πρώτα λεπτά κύλισαν ομαλά για την Caterham, λίγο μετά το πρώτο ημίωρο ο Ericcson πάρκαρε το μονοθέσιό του στην έξοδο διαφυγής της στροφής 3 με μηχανικό πρόβλημα. Πρόωρο τέλος του FP2 για τον Σουηδό.
Στα μισά της διαδικασίας όλες οι ομάδες επέλεξαν να φορέσουν τα πολύ μαλακά ελαστικά κατεβάζοντας έτσι τους χρόνους. Αυτό βέβαια δεν άλλαξε κάτι στην κορυφή καθώς ο Hamilton κράτησε την πρωτοπορία μπροστά από τον Rosberg, ο οποίος υστερούσε 1,5 δέκατο. Η εσωτερική μάχη στη Mercedes αναμένεται συναρπαστική αλλά ο Hamilton δείχνει να έχει το πάνω χέρι προς το παρόν. Οι δύο Ferrari επιβεβαίωσαν την καλή εικόνα του FP1 με τον Raikkonen να σημειώνει τον 4ο ταχύτερο χρόνο και τον Alonso να τον ακολουθεί από την 5η θέση μόλις μερικά χιλιοστά πίσω. Ο Sebastian Vettel σημείωσε τον 3ο χρόνο μόλις μερικά χιλιοστά ταχύτερος του Raikkonen αλλά ο Γερμανός σημείωσε τον χρόνο του στην αρχή μικτότερου stint.
Οι Williams και Red Bull φαίνεται πως θα έχουν σημαντικό πρόβλημα στον αγώνα καθώς οι επιλογή που έχουν κάνει στις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων είναι αρκετά κοντή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μπαίνουν στο κόφτη για αρκετή ώρα στην μεγάλη ευθεία και υστερούν σε τελική ταχύτητα. Να πούμε ότι τα μονοθέσια έχουν 8 ταχύτητες και οι ομάδες δεν μπορούν να αλλάξουν σχέσεις ανάλογα την πίστα, είναι προκαθορισμένες από πριν.
Οι ομάδες στα τελευταία 30 λεπτά επικεντρώθηκαν στο να κάνουν προσομοίωση αγώνα με τα πολύ μαλακά ελαστικά στην αρχή και προς το τέλος αλλάζοντας στα κίτρινα P Zero. Ο ρυθμός της Mercedes στα μεγάλα stint ήταν εξαιρετικός δείχνοντας πως αναμφίβολα είναι το φαβορί. Η Ferrari ήταν καλή και στις μεγάλες αποστάσεις δείχνοντας πως οι βελτιώσεις έχουν πιάσει τόπο. Η McLaren δεν έδειξε να μπορεί να ξεφύγει από την ουρά της δεκάδας, μαζί με τις Lotus και Williams.
Οι ομάδες έχουν αρκετά δεδομένα προς ανάλυση και αύριο όλοι στοχεύουν να είναι καλύτεροι.
Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 17:00 με το FP3.
Αποτελέσματα FP2
Θέση | # | Όνομα | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | ![]() |
![]() |
1:16.118 | 42 |
2 | 6 | ![]() |
![]() |
1:16.293 | 39 |
3 | 1 | ![]() |
![]() |
1:16.573 | 26 |
4 | 7 | ![]() |
![]() |
1:16.648 | 31 |
5 | 14 | ![]() |
![]() |
1:16.701 | 27 |
6 | 19 | ![]() |
![]() |
1:16.774 | 37 |
7 | 77 | ![]() |
![]() |
1:16.893 | 37 |
8 | 20 | ![]() |
![]() |
1:17.052 | 42 |
9 | 22 | ![]() |
![]() |
1:17.059 | 38 |
10 | 25 | ![]() |
![]() |
1:17.180 | 40 |
11 | 8 | ![]() |
![]() |
1:17.626 | 28 |
12 | 3 | ![]() |
![]() |
1:17.644 | 36 |
13 | 27 | ![]() |
![]() |
1:17.712 | 35 |
14 | 11 | ![]() |
![]() |
1:17.819 | 33 |
15 | 13 | ![]() |
![]() |
1:17.868 | 27 |
16 | 99 | ![]() |
![]() |
1:17.964 | 47 |
17 | 21 | ![]() |
![]() |
1:18.340 | 43 |
18 | 4 | ![]() |
![]() |
1:18.693 | 34 |
19 | 26 | ![]() |
![]() |
1:18.732 | 9 |
20 | 10 | ![]() |
![]() |
1:20.244 | 38 |
21 | 9 | ![]() |
![]() |
1:22.418 | 13 |
22 | 17 | ![]() |
![]() |
1:32.127 | 3 |