Η τάξη αποκαταστάθηκε

    Ο Dani Pedrosa πάτησε κορυφή και επανέφερε – εν μέρει - την τάξη στη Μαλαισία

    Η δεύτερη ημέρα στη Μαλαισία κύλησε πιο ομαλά σε σχέση με την πρώτη καθώς και οι αναβάτες προσαρμόστηκαν και η πίστα καθάρισε, έστω και λίγο. Το θέμα συζήτησης την πρώτη ημέρα ήταν τα νέα ελαστικά της Bridgestone, κάτι που απασχόλησε αναβάτες και ομάδες και τη δεύτερη ημέρα, ιδιαίτερα εκείνους της Yamaha. Τόσο ο Jorge Lorenzo όσο και ο Valentino Rossi Ούτε λίγο ούτε πολύ επιτέθηκαν στην ιαπωνική φίρμα αφού το νέο ελαστικό τους αλλάζει εντελώς τα σχέδια και πρέπει να προσαρμοστούν εκ νέου σε πλαίσιο και αναρτήσεις για να ανακτήσουν την ταχύτητά τους.

    Στη Honda τα πράγματα είναι καλύτερα με τον Dani Pedrosa να κατακτά την πρώτη θέση με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος της ημέρας. Ο Ισπανός απέφυγε να σχολιάσει τα νέα ελαστικά που δοκίμασε λέγοντας απλά πως «κάθε χρόνο έχουμε τα ίδια σκ#@#τα», εννοώντας πως η Bridgestone ανακατεύει την τράπουλα και αυτό κάποιους τους βολεύει και κάποιους όχι. Αυτήν τη στιγμή τα ελαστικά δείχνουν να βολεύουν περισσότερο τη Honda και την Ducati παρά τη Yamaha με τον Dani να σημειώνει πως αυτό που έχει αλλάξει είναι η πρόσφυση στους ώμους του ελαστικού.

    Το βιολί του συνέχισε και την Πέμπτη ο Aleix Espargaro σκαρφαλώνοντας στη 2η θέση με την «Open» FTR-Yamaha αφήνοντας πίσω του τον Alvaro Bautista και τον Valentino Rossi. Ο Andrea Dovizioso επιβεβαίωσε με την factory-spec Ducati πως υπάρχει φως στο τούνελ της ιταλικής φίρμας φέτος, κάνοντας παράλληλα πιο δύσκολη την απόφαση του εργοστασίου για το ποιο δρόμο θα ακολουθήσει φέτος – Open ή Factory. Καλός ήταν – επιτέλους – ο Cal Crutchlow που βρέθηκε στην 7η θέση, ενώ ο Jorge Lorenzo ήταν μόλις στην 9η θέση.

    Την Παρασκευή έχουμε την τελευταία ημέρα δοκιμών στη Sepang.

    Αποτελέσματα 2ης ημέρας

    Σχόλια

    Σχόλια