Έτοιμη η Renault
Ο Taffin δηλώνει ότι πλέον μπορούν να πάρουν τα μέγιστα από τον Energy F1
Ακούμε αρκετό καιρό τώρα ότι η Renault θα έχει λύσει όλα της τα προβλήματα και θα μπορεί να πάρει τα μέγιστα από τον Energy F1 στο Grand Prix του Καναδά. Ήρθε η ώρα λοιπόν να δούμε τι έχουν καταφέρει οι Γάλλοι, οι οποίοι έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο μετά το πολύ δύσκολο ξεκίνημα της χρονιάς. Ο επικεφαλής λειτουργιών πίστας της Renault Sport F1, Remi Taffin, είναι πολύ αισιόδοξος και περιμένει ένα δυνατό 3ήμερο στο Μόντρεαλ. Το Circuit Gilles Villeneuve έχει μεγάλες ευθείες και αργές στροφές, κάτι που σημαίνει ότι απαιτείται υψηλή τελική ταχύτητα και καλή έξοδο από τις στροφές. Αυτός είναι ο τομέας της Mercedes. Η Renault έδειξε στο Μπαχρέιν να ταλαιπωρείται αρκετά σε αυτό το κομμάτι αλλά από τότε έχει περάσει αρκετός καιρός και οι αναβαθμίσεις την έχουν κάνει καλύτερη. Το GP Καναδά ξεκινά σε λίγες ημέρες…
Στις αρχές της χρονιάς είχαμε πει ότι στον Καναδά θα έχουμε διορθώσει τα προβλήματα που μας έχουν αφήσει πίσω. Στους τελευταίους 4 αγώνες παρουσιάσαμε διάφορες αναβαθμίσεις και στο Μόντρεαλ βρισκόμαστε στο τελευταίο στάδιο. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα μπορέσουμε να πιέσουμε στο μέγιστο τον κινητήρα και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Έχουμε φέρει αρκετά νέα εξαρτήματα τα οποία μας επιτρέπουν να έχουμε μεγαλύτερη αξιοπιστία. Επίσης έχουμε αναβαθμισμένο λογισμικό κι έτσι θα βελτιωθεί σημαντικά η οδηγησιμότητα του κινητήρα, αλλά και η διαχείριση της ενέργειας. Αυτές οι βελτιώσεις θα μας φανούν χρήσιμες στο Μόντρεαλ το οποίο πρόκειται να είναι η μεγαλύτερη πρόκληση όλης της χρονιάς για τους κινητήρες. Παρόλο που γνωρίζουμε ότι ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός, είμαστε αισιόδοξοι και θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να δείξουμε ταπεινότητα αλλά όπως και να έχει αυτό το 3ήμερο είναι ένα πολύ καλό τεστ για το τι έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής μετά το πολύ δύσκολο ξεκίνημα.
Ο Taffin συνέχισε λέγοντας πως το πρόβλημα που ανάγκασε τον Sebastian Vettel να εγκαταλείψει στο Μονακό ήταν στο MGU-H. Η Renault δούλεψε πάνω σε αυτό και πλέον είναι σίγουρη πως δεν θα υπάρξει νέο κρούσμα.
Εξετάσαμε το πρόβλημα του Vettel, το οποίο εντοπίστηκε στο MGU-H. Ήταν ένα μηχανκό πρόβλημα αλλά πλέον έχει αναθεωρηθεί πλήρως και έχει γίνει πιο ισχυρό. Εξετάστηκε επίσης το πρόβλημα στην εξάτμιση της Toro Rosso μαζί με την ομάδα και καταλήξαμε σε κάποιες λύσεις οι οποίες θα αποτρέψουν την εμφάνιση του προβλήματος στο μέλλον.