Η Pirelli είχε προτείνει πιο φαρδιά ελαστικά
Οι νέοι κανονισμοί της Formula 1 έχουν προκαλέσει αρκετό πονοκέφαλο τόσο στους μηχανικούς όσο και στους οδηγούς, νέοι υβριδική τούρμπο κινητήρες και μειωμένη αεροδυναμική απόδοση σε σχέση με πέρυσι. Η δουλειά των οδηγών έχει γίνει πιο δύσκολη από ποτέ καθώς τα μονοθέσια έχουν μεγαλύτερη ροπή, οι κινητήρες δεν λειτουργούν τόσο φιλικά και οι πτέρυγες δεν βοηθούν την κατάσταση. Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με πέρυσι φάνηκε στη Βαρκελώνη κι εκεί όλοι έκαναν παράπονα (σχετικό άρθρο).
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε ότι είχαν προτείνει μια λύση στις ομάδες ώστε το κενό στην αεροδυναμική απόδοση να καλυφθεί με μηχανική απόδοση παραγόμενη από τα ελαστικά. Η πρόταση ήταν να κατασκευαστούν πιο φαρδιά ελαστικά τα οποία παράγουν περισσότερη πρόσφυση από αυτά που έχουν τώρα, όμως οι ομάδες θεώρησαν ότι δεν χρειαζόταν μια τέτοια αλλαγή. Δεν περίμεναν πως θα έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα. Η λύση αυτή έχει έρθει ξανά στο προσκήνιο.
Μια από τις λύσεις που προτείναμε όταν είδαμε τις αλλαγές στους κανονισμούς ήταν να κατασκευάσουμε πιο φαρδιά ελαστικά. Αυτό θα κάλυπτε λίγο το κενό από τη μειωμένη αεροδυναμική απόδοση των φετινών μονοθεσίων. Όμως οι ομάδες θεώρησαν πως δεν ήταν απαραίτητο και μας είπαν πως θέλουν να κρατήσουμε τις ίδιες διαστάσεις, κι αυτό κάναμε. Το έχουμε ξαναπεί, πάντα κάνουμε αυτό που θέλει το άθλημα. Αν επιθυμούν να επιστρέψουμε στα παλιά πολύ φαρδιά ελαστικά τότε θα το κάνουμε. Είτε 15 ίντσες, είτε 20 ίντσες, θα φτιάξουμε ότι μας ζητήσουν. Όμως πρέπει να αποφασιστεί τι είναι αυτό που θέλουν να πετύχουν.