Ο Whiting προτείνει
Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση ώστε να αποφευχθούν παρόμοια συμβάντα όπως αυτά στις κατατακτήριες του Μονακό.
Το Grand Prix του Μονακό έχει δώσει πολλά θέματα για συζήτηση και ένα από αυτά είναι οι κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Εκεί ο Nico Rosberg έχασε τα φρένα στη Mirabeau και οι κίτρινες σημαίες που ανέμιζαν δεν επέτρεψαν στον Lewis Hamilton που ακολουθούσε να πιέσει για την pole position. Οι αγωνοδίκες μετά την εξέταση των δεδομένων αποφάσισαν πως ο Γερμανός ήταν αθώος. Όμως η κουβέντα δεν τελείωσε εκεί και σίγουρα θα τραβήξει πολύ ακόμα. Με έναυσμα αυτό το συμβάν ο Charlie Whiting έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Ο τεχνικός έφορος της FIA, πρότεινε:
Γιατί να μην επεκτείνουμε τη διάρκεια της περιόδου κατά 1 λεπτό όταν κυματίζει κίτρινη σημαία στα τελευταία 3 λεπτά; Αυτό θα δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς που έχουν επηρεαστεί να δοκιμάσουν ξανά. Αλλά και όποιος σκοπεύει να κάνει κάτι δεν θα έχει κάποιο λόγο.
Αυτό δεν ήταν το πρώτο συμβάν στο Μονακό. Το 2006 ο Michael Schumacher έμεινε στη Rascasse ενώ ήταν στο τελευταίο λεπτό της περιόδου με αποτέλεσμα να μην επιτρέψει στον Fernando Alonso να πιέσει για την pole. Ο Γερμανός στη συνέχεια έχασε την pole position και δέχθηκε ποινή καθώς οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η κίνησή του ήταν σκόπιμη. Με αυτή την πρόταση του Whiting θα αποφευχθούν τέτοιου είδους προβλήματα. Όμως για να έχουμε αλλαγή στους κανονισμούς θα πρέπει να υπάρξει και η σύμφωνη γνώμη των ομάδων.