Λείπει ο γάτος…

    Τα αδέρφια Espargaro με τον Bautista έκαναν πάρτι την πρώτη ημέρα στη Sepang

    Ο τραυματισμός του Marc Marquez και η απουσία του από το δεύτερο τεστ της Μαλαισίας φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη στους υπόλοιπους. Σε μια βρώμικη και γλιστερή πίστα της Sepang οι αναβάτες το πρωί της Τετάρτης, πρώτη ημέρα του τριημέρου, ζορίστηκα πολύ να βρουν τα πατήματά τους. Λίγο το Jet-lag, λίγο τα αγωνιστικά της Ferrari που ταλαιπώρησαν την άσφαλτο της πίστας τις προηγούμενες ημέρες δημιούργησαν ένα περίεργο κλίμα με αποτέλεσμα οι αναβάτες να προτιμήσουν να δουλέψουν περισσότερο πάνω στη μοτοσικλέτα παρά να κυνηγήσουν χρόνους.

    Φυσικά υπήρξαν και οι… πεινασμένοι οι οποίοι στα τελευταία 10 λεπτά της ημέρας πίεσαν αρκετά για έναν καλό χρόνο και δικαιώθηκαν. Πρώτος και καλύτερος ήταν ο Alvaro Bautista με την Honda RC213V του Gresini ακολουθούμενος από τα αδερφάκια Espargaro. Μπροστά ήταν ο «μεγάλος» Aleix στη δεύτερη θέση ο οποίος συνεχίζει να εντυπωσιάζει στη σέλα της «Open» FTR-Yamaha, ενώ για λιγότερο από ένα δέκατο πίσω έμεινε ο Pol με την M1 της Tech3.

    Δυνατό ξεκίνημα στο τριήμερο πραγματοποίησε η Ducati με τον Andrea Dovizioso να σκαρφαλώνει στην 4η θέση, μπροστά από τις εργοστασιακές Yamaha και Honda των Lorenzo, Pedrosa και Rossi. Οι τρεις, που λογικά θα έπρεπε να βρίσκονται στην κορυφή, αποφάσισαν να μην ρισκάρουν στο τέλος για έναν γρήγορο γύρο ανανεώνοντας το ραντεβού τους με τους «θρασύτατους νέους» για αύριο Πέμπτη. Στην Ducati πάντως εξακολουθούν να αξιολογούν τις επιλογές τους για το αν θα πάνε τελικά προς “Open” μεριά ή θα επιμείνουν στο σχέδιο Factory. Το πιο λογικό είναι να συνεχίσουν με τις Open προδιαγραφές καθώς αυτό θα τους δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν πιο ελεύθερα τα προβλήματα της D16.

    Στα θετικά της ημέρας ήταν η ανεβασμένη απόδοση του Nicky Hayden με την Drive M7 Honda (Open), ενώ στα αρνητικά ήταν η μέτρια απόδοση του Cal Crutchlow (Ducati) και του Colin Edwards. Μάλιστα ο Τεξανός παραδέχτηκε στο twitter ότι είναι αργός και δεν έχει καμία αίσθηση με τη μοτοσικλέτα της FTR-Yamaha – την ίδια που ο Espargaro κάνει θαύματα. Τις δοκιμές συνεχίζει και η Suzuki με τον Randy De Puniet να συνεχίζει τη δουλειά πάνω στην ECU της Magneti Marelli.

    Αποτελέσματα 1ης ημέρας

    Σχόλια

    Σχόλια