GP2 Μονακό R2: Richelmi τη νίκη, Έλληνας τον ταχύτερο γύρο
Ο Stefan Richelmi ήταν ο νικητής του αγώνα sprint στο Μονακό οδηγώντας γρήγορα και σωστά από την pole position μέχρι την καρό σημαία. Ο Sergio Canamasas πίεσε αλλά δεν κατάφερε να νικήσει τον οδηγό της DAMS, κι έτσι αρκέστηκε στην 2η θέση. Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Rio Haryanto.
Άτυχος στάθηκε ο Ευτύχιος Έλληνας στον δεύτερο αγώνα του στο Μονακό καθώς στον πρώτο γύρο είχε επαφή με τον Markelov. Στην ανηφόρα για το Καζίνο στριμώχτηκαν κι ο Κύπριος έχασε την εμπρός πτέρυγά του και κλάταρε το εμπρός ελαστικό του. Μετά την αλλαγή πτέρυγας και ελαστικών ο Έλληνας έπεσε στην ουρά του grid και η ομάδα άλλαξε στρατηγική. Βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα πίεσε και σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Δυστυχώς όμως δεν μπόρεσε να πάρει τον έναν βαθμό του ταχύτερου γύρου καθώς ο κανονισμός ορίζει ότι ο οδηγός που σημειώνει την ταχύτερη επίδοση πρέπει να τερματίσει μέσα στην 10άδα. Συνολικά η παρουσία του Tio ήταν εξαιρετική όλο το 3ήμερο δείχνοντας ότι αξίζει κι άλλες εμφανίσεις στο πρωτάθλημα του GP2.
Το πρωτάθλημα του GP2 συνεχίζεται στις 20-22 Ιουνίου στην Αυστρία, ας ελπίσουμε ότι θα δούμε ξανά τον Tio γιατί το αξίζει.
Αποτελέσματα
Θέση | # | Όνομα | Ομάδα | Last Lap | GAP | INT | PIT |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | S. RICHELMI | DAMS | 1:24.368 | 30 LAPS | 30 LAPS | 0 |
2 | 22 | S. CANAMASAS | Trident | 1:24.350 | +2.1 | +2.1 | 0 |
3 | 18 | R. HARYANTO | Caterham Racing | 1:25.665 | +8.2 | +6.1 | 0 |
4 | 23 | J. CECOTTO | Trident | 1:26.285 | +25.2 | +17.0 | 0 |
5 | 26 | A. PIC | Campos Racing | 1:26.432 | +25.6 | +0.4 | 0 |
6 | 1 | M. EVANS | Russian Time | 1:26.026 | +25.8 | +0.2 | 0 |
7 | 7 | J. PALMER | DAMS | 1:26.079 | +26.4 | +0.6 | 0 |
8 | 14 | A. QUAIFE-HOBB | Rapax | 1:26.180 | +26.7 | +0.3 | 0 |
9 | 6 | S. COLETTI | Racing Engineering | 1:26.644 | +28.2 | +1.5 | 0 |
10 | 25 | C. DALY | GP Lazarus | 1:26.285 | +28.4 | +0.2 | 0 |
11 | 19 | A. ROSSI | Caterham Racing | 1:26.531 | +29.6 | +1.2 | 0 |
12 | 24 | N. BERTHON | GP Lazarus | 1:26.357 | +29.7 | +0.1 | 0 |
13 | 10 | S. VANDOORNE | ART GP | 1:26.434 | +30.1 | +0.4 | 0 |
14 | 27 | K. SATO | Campos Racing | 1:26.439 | +30.7 | +0.6 | 0 |
15 | 17 | A. NEGRAO | Arden International | 1:26.571 | +31.1 | +0.4 | 0 |
16 | 4 | J. LEAL | Carlin | 1:26.376 | +31.5 | +0.4 | 0 |
17 | 11 | D. ABT | Hilmer Motornsport | 1:25.186 | +31.9 | +0.4 | 0 |
18 | 15 | S. TRUMMER | Rapax | 1:25.519 | +32.7 | +0.8 | 0 |
19 | 5 | R. MARCIELLO | Racing Engineering | 1:26.019 | +33.5 | +0.8 | 1 |
20 | 16 | R. BINDER | Arden International | 1:26.562 | +34.5 | +1.0 | 0 |
21 | 12 | F. REGALIA | Hilmer Motornsport | 1:26.618 | +35.1 | +0.6 | 0 |
22 | 21 | T. ELLINAS | MP Motorsport | 1:26.026 | +1L | +1L | 3 |
23 | 2 | A. MARKELOV | Russian Time | +17L | +17L | 2 | |
24 | 9 | T. IZAWA | ART GP | RETIRED | +1L | +1L | 1 |
25 | 20 | D. DE JONG | MP Motorsport | +9L | +9L | 0 | |
26 | 3 | F. NASR | Carlin | +35.1 | + | 0 |