Live Test: Mini Cooper S E Countryman All4

    Εμφάνιση, επιδόσεις, τεχνολογία, οικονομία, οικολογία, χώρους και πολλά ακόμα έχει να προσφέρει το νέο Countryman S All4 "E"

    To Mini Cooper S E Countryman All4 ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

    Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

    Μεγάλο ενδιαφέρον έχει το σύστημα κινητήρα-ηλεκτροκινητήρα του Mini. Στην περίπτωση του κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό υπάρχει ένας τρικύλινδρος 1.499 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 136 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. Η ροπή του αγγίζει τα 22 χλγμ, ενώ όλα αυτά τα νούμερα σχεδόν διπλασιάζονται όταν συνδυαστούν με τον ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς σκαρφαλώνει στους 224 ίππους με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα και η επιτάχυνση γίνεται απολαυστική καθώς τα πρώτα 100Km/h έρχονται σε μόλις 6,8s.

    Στην πραγματική οδήγηση, όταν έχεις φορτισμένες τις μπαταρίες μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για περίπου 50 χιλιόμετρα. Φυσικά σε αυτήν την περίπτωση απολαμβάνεις την άμεση ροπή και δυνατή επιτάχυνση που προσφέρει χωρίς να ακούς τίποτα και να έχεις τη οικολογική συνείδησή σου καθαρή. Μόλις ξελιγώσεις τις μπαταρίες τότε επεμβαίνει ο κινητήρας ο οποίος διαθέτει ικανοποιητική απόδοση την οποία απλώνει και διαχειρίζεται άψογα το εκπληκτικό αυτόματο κιβώτιο.

    Οι μπαταρίες φορτίζονται και κατά τη διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου βοηθώντας τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί στις ενεργοβόρες εκκινήσεις με αποτέλεσμα να κατεβάζει αισθητά την κατανάλωση. Δυνατό σύνολο με απολαυστικές επιταχύνσεις, χαμηλή κατανάλωση και ένα κιβώτιο για φίλημα.

    Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

    “Πανέμορφο και πολύ ντιζαϊνάτο” ήταν τα πρώτα λόγια του γείτονα αρχιτέκτονα μόλις άνοιγα την πόρτα του νέου υβριδικού Mini Countryman. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να διαφωνίσω μαζί του καθώς πρόκειται για ένα πραγματικά όμορφο και εντυπωσιακά προσεγμένο στη λεπτομέρεια αυτοκίνητο.

    Εξωτερικά καταλαβαίνεις εύκολα πως πρόκειται για κάποια S έκδοση της Mini, με τα φαρδύτερα φτερά, τους φουσκωμένους προφυλακτύρες και τα μεγάλα ζαντολάστιχα. Και την υβριδική του υπόσταση όμως την αναγνωρίζεις εύκολα καθώς δεσπώζουν δυο μεγάλα E μπροστά από τις πόρτες οδηγού και συνοδηγού. Στη μία μάλιστα μπορείς να βάλεις πρίζα και να φορτίσεις τις μπαταρίες του έχοντας εξασφαλίσει περίπου 50 χιλιόμετρα αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης… πράγμα καθόλου μα καθόλου άσχημο.

    Το μεγάλο σοκ ωστόσο το παθαίνεις όταν μπεις μέσα στο Countryman. Εκεί απολαμβάνεις ένα σκασμό διακόπτες, την τεράστια κεντρική οθόνη και χρωματισμούς που σου φεύγει το μυαλό. Καθίσματα εξαιρετικά σε στήριξη κυρίως και λιγότερο σε άνεση, ευρύχωρο και με το Heads Up Display να κλέβει την παράσταση.

    Συνολικά στο σχεδιασμό τόσο μέσα όσο και έξω το Mini παίρνει άριστα, δίνοντας στον οδηγό τροφή ώστε να μην βαρεθεί ποτέ και να έχει πάντα με κάτι να ασχολείται… αν και όταν αρχίσεις να το οδηγείς όλα τα παραπάνω απλά εξαφανίζονται…

     

    Σχόλια

    Σχόλια