Live Test: Toyota Yaris Hybrid

    Η υβριδική έκδοση του εξαιρετικού Toyota Yaris ήρθε να ρίξει το δικό της φως στο μέλλον της αυτοκίνησης

    To Toyota Yaris Hybrid ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, τα θετικά και τα αρνητικά του μοντέλου.

    Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2018

    Ημέρα επιστροφής του Yaris στη βάση του και μπορούμε να πούμε ότι κάθε άλλο παρά αδιάφορο είναι αυτό το Toyota. Η έκδοση Hybrid, εκτός από ποιοτική είναι πολύ ενδιαφέρουσα και οδηγικά. Το αυτοκίνητο έχει χαρακτήρα, είναι προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια με καλή οδική συμπεριφορά, άψογο υβριδικό σύστημα και αναβαθμισμένη αισθητική.

    Το μεγάλο ερώτημα είναι θα ψόδευες 19.300€ που κοστίζει για να το αποκτήσει. Η απάντηση είναι απλή. Αν είναι το αυτοκίνητο με το οποίο θα “γράψεις” τα περισσότερα χιλιόμετρα εντός πόλης τότε ναι, αξίζει και με το παραπάνω καθώς η οικονομία και η εργονομία που προσφέρει είναι στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.

    Τρίτη 15 ιανουαρίου 2018

    Στο δρόμο το Yaris Hybrid προκαλεί χαμόγελα καθώς είναι σαφώς καλύτερο από ότι περιμένεις. Θα περίμενες ένα εντελώς αδιάφορο όχημα με ουδέτερη συμπεριφορά και έμφαση στην άνεση, ωστόσο τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.

    Το Yaris είναι στιβαρό και πατάει υπέροχα στο δρόμο χαρίζοντας στον οδηγό καλή πληροφόρηση, όχι άσκοπες ταλαντώσεις και σιγουριά για το που βρίσκονται οι εμπρός και πίσω τροχοί. Το τιμόνι είναι άμεσο και σχετικά γρήγορο, ενώ οι αναρτήσεις χαρίζουν καλή πρόσφυση, χωρίς να χάνουν σε άνεση.

    Στον αυτοκινητόδρομο η κατάσταση είναι ακόμα καλύτερη καθώς το Toyota εμφανίζει φοβερή σταθερότητα και δεν επηρεάζεται εύκολα από τα στοιχεία της φύσης. Το μόνο που σε ενοχλεί είναι ο θόρυβος του κινητήρα όταν δουλεύει και τίποτε άλλο. Αυτόματα φώτα, σύστημα αλλαγής λωρίδας και αυτόματο κιβώτιο κάνουν τη ζωή εύκολη και με ένα cruise control δεν θα ζητούσες τίποτε άλλο.

    Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

    Το υβριδικό Yaris στην έκδοση Chic χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 1.5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 100 ίππους, ενώ συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 60Kw και ροπής 207Nm. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ το μεικτό βάρος βρίσκεται στα 1.565 κιλά.

    Ο τρόπος που λειτουργεί κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας είναι υποδειγματικός και δείχνει το πόσο έχουν προοδεύσει τα πράγματα στον συγκεκριμένο τομέα. Ξεκινάς ακούγοντας μόνο το ελαφρύ σφύριγμα που βγάζουν οι… μπαταρίες και αν δεν πιέσεις το γκάζι απολαμβάνεις το μέλλον αθόρυβα και καθαρά. Όταν χρειαστείς περισσότερη ισχύ τίθεται σε λειτουργία ο κινητήρας ο οποίος παρέχει ικανοποιητική ισχύ και ροπή να επιταχύνει το Yaris.

    Το Yaris Hybrid σε βάζει πάντως στην πρίζα καθώς σε παρακινεί με κάποιο τρόπο να προσπαθήσεις να κινηθείς όσο το δυνατόν περισσότερο με τον ηλεκτροκινητήρα. Θέλεις η οικονομία στο καύσιμο, θέλεις η οικολογική σου συνείδηση, όλα αυτά σε παρασύρουν, αν και τελικά αυτό που πραγματικά θέλεις είναι να απολαμβάνεις την τεχνολογική υπεροχή και τον “άγνωστο νέο κόσμο” της ηλεκτροκίνησης.

    Από οικονομία τα πράγματα είναι εκπληκτικά, κυρίως όσο κινείσαι εντός πόλης. Σε μεικτή οδήγηση η κατανάλωση καυσίμου είναι κολλημένη κάτω από τα 4,5 λίτρα/100Km, νούμερο που ανεβαίνει φυσικά αν βγεις σε ανοιχτό δρόμο καθώς εκεί θα δουλέψει περισσότερο ο κινητήρας.

    Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

    Έχοντας ως ιδιωτικό αυτοκίνητο για περίπου 6 χρόνια ένα Toyota Yaris προηγούμενης γενιάς η εξοικίωσημε το νέο μοντέλο της Toyota ήρθε πολύ εύκολα. Μπορεί να έχει αλλάξει πολύ εσωτερικά και εξωτερικά, ωστόσο μόλις βρεθείς πίσω από το τιμόνι δεν κάνεις λάθος… αυτό είναι Yaris.

    Εξωτερικά το Yaris Hybrid το καταλαβαίνεις εύκολα από το μπλε χρώμα που πλαισιώνει το σήμα της Toyota εμπρός και πίσω, μαζί φυσικά με τα αντίστοιχα λογότυπα. Η μάσκα του αυτοκινήτου είναι το δυνατό του σημείο σχεδιαστικά, ενώ πίσω είναι πιο συντηρητικό.

    Το εσωτερικό είναι όμορφο και αρκετά σύγχρονο, με πολλά καλούδια, αλλά και πολλά εξαρτήματα τα οποία τα έχει… ξεχάσει ο χρόνος. Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι το οποίο στην επιβίβαση και την αποβίβαση κάνει τα πράγματα δύσκολα. Γενικά το εσωτερικό του είναι σχετικά στενό κάτι που δεν θυμάμουν να ισχύει στο προηγούμενο μοντέλο.

    Σχόλια

    Σχόλια