Live Test: Suzuki Swift 1.2 CVT 90hp

    Με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το νέο Swift κάνει παιχνίδι τις καθημερινές αστικές του υποχρεώσεις.

    Suzuki Swift 1.2 CVT 90hp

    Έφτασε στο live test του motornews και το αυτόματο Suzuki Swift 1.2 CVT 90hp. Το μικρό αυτοκίνητο πόλης φαίνεται να βρίσκει την απόλυτη έκφρασή του ως αυτόματο και μια εβδομάδα θα το περιφέρουμε για να το διαπιστώσουμε στα στενά της Αθήνας. 

    Δευτέρα 8 Ιανουαρίου

    Με δεδομένο το γεγονός ότι δεν χρειάστηκε να βγούμε εκτός Αττικής, ευχαριστιόμαστε ιδιαίτερα το αυτόματο Swift. Θα θέλαμε το σύστημα start/stop, το οποίο δεν υπάρχει σε αυτή την έκδοση, ωστόσο και έτσι η αρχικά υψηλή κατανάλωση των 7,3 λίτρων/100 χλμ. δείχνει τάση να φτάσει στο 6+.

    Παρά τον αρκετά λιγότερο εξοπλισμό της έκδοσης GL+, σε σχέση με αυτόν του Swift 1.2 SHVS GLX, δεν λείπει κάτι ουσιώδες. Αυτό που λείπει είναι μια κεντρική πλαφονιέρα -ώστε να βλέπουν και οι πίσω επιβάτες τη νύχτα αν χρειαστεί. Επίσης, σποτ φωτισμού εμπρός.

    Στα θετικά ότι η κάμερα οπισθοπορείας υπάρχει στη μεγάλη οθόνη αφής των 7” του συστήματος πολυμέσων, διευκολύνοντας εξαιρετικά τη στάθμευση σε σημεία “παγίδες”. Βλέπετε η πόλη μας βρίθει από κολονάκια, ψηλά πεζοδρόμια και πολλά ακόμα καταστροφικά σημεία. Τα οποία δεν είναι δυνατόν να δει ο οδηγός όσο καλή και αν είναι η ορατότητα στο Swift.

    Παρασκευή 5 Ιανουαρίου

    Μικρό σε μέγεθος, ευέλικτο και με ένα σπιρτόζο κινητήρα, όπως άλλωστε είδαμε και στο live test του “υβριδικού” Swift με το ίδιο σύνολο των 1.2 λίτρων, το αυτόματο κερδίζει με το καλημέρα τις εντυπώσεις.

    Όσοι θεωρούν ακόμα τα κιβώτια συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) “σπαστικά” ως προς το απότομο ανέβασμα των στροφών και το “πατινάρισμα”, θα πρέπει να αναθεωρήσουν. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος των CVT κιβωτίων τα έχει καταστήσει πολύ έξυπνα. Έτσι, με ελαφρό πάτημα του γκαζιού δεν αφήνουν τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές απότομα. Ακόμα και στην επιτάχυνση, όταν το γκάζι δεν πιάνει πάτωμα, δεν υπάρχει η εκνευριστική αύξηση των στοφών του κινητήρα.

    Συνολικά η αίσθηση είναι ότι η ρύθμιση του κιβωτίου συνάδει απόλυτα με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα. Το σύνολο λοιπόν της μετάδοσης δεν δημιουργεί σχεδόν κανένα παράπονο και αυτό είναι ένα μεγάλο συν του μοντέλου. Όσο για την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου, νομίζουμε ότι δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε.

    Αυτό που μένει να δούμε είναι αν, το οικονομικό μοτεράκι των 1.2 λίτρων, επιβαρύνεται σημαντικά σε κατανάλωση. Οι πρώτες ενδείξεις δεν δείχνουν κάτι τέτοιο, ωστόσο “κοντός ψαλμός αλληλούια” έως ότου γράψουμε αρκετά χιλιόμετρα.

     

    Σχόλια

    Σχόλια