Live Test: Nissan Qashqai 1.5 dCi 110 f/l

    Να και ένα success story στην Ελλάδα το οποίο μακροημερεύει, αναβαθμίζεται και συνεχίζει να προκαλεί το νεότερο ανταγωνισμό.

    Nissan 1.5 dCi 1.5 f/l

    Το ανανεωμένο Nissan Qashqai 1.5 dCi 110 ήρθε στο live test του motornews για να μας θυμίσει ότι ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Απλά βελτιώνεται στα σημεία και συνεχίζει. Το πόσο, θα έχουμε μια εβδομάδα για να το διαπιστώσουμε. 

    Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου

    Μπορεί το “δικό μας” Qashqai να μην είναι το πλούσια εξοπλισμένο, με τα αυτόματα συστήματα στάθμευσης και το 360 View. Ειλικρινά καθόλου δεν μας λείπουν, παρότι δεν διαθέτει καν αισθητήρες για το παρκάρισμα. Άλλα είναι τα στοιχεία που σε κερδίζουν σε ένα αυτοκίνητο και αυτά το ιαπωνικό SUV τα διαθέτει σε αρκετές δόσεις.

    Με πλάτος λίγο πάνω από τα 1.8 μέτρα, το Qashqai δείχνει αλλά και είναι άνετο. Επιπρόσθετα, στο εσωτερικό του οι θήκες και τα ντουλαπάκια για διάφορα αντικείμενα είναι πολλές και μεγάλες. Με τα μπλιμπλίκια που κουβαλάμε όλοι μας συνέχεια, αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην καθημερινότητα.

    Το απλούστατο σύστημα ήχου έχει καλή απόδοση και μια ευπρόσδεκτη απλότητα στη λειτουργία του. Ούτε και εδώ μας λείπει η μεγάλη οθόνη με τις δεκάδες λειτουργίες. Καθώς, σε πολλές περιπτώσεις, χρειάζεσαι περισσότερες από μια εβδομάδα για να εξοικειωθείς με όλες τις λειτουργίες.

    Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου

    Καλό μήνα σε όλες και όλους και καλό χειμώνα. Οι βελτιώσεις στην ηχομόνωση του ανανεωμένου Qashqai απέδωσαν. Ο κινητήρας ακούγεται σαφώς λιγότερο από το παρελθόν -αν και πάντα ο 1.5 dCi ήταν υπόδειγμα πολιτισμένης λειτουργίας. Εντυπωσιακός  είναι ο τρόπος που συνδυάζεται κινητήρας και συμπλέκτης. Γραμμική λειτουργία του πρώτου, πολύ καλή απόκριση του δεύτερου και τα σταμάτα – ξεκίνα στην πόλη γίνονται από κουραστικά, απολαυστικά.

    Η πρώτη ένδειξη κατανάλωσης είναι ότι τα 3,8 λίτρα/100 χλμ. της επίσημης τιμής κατανάλωσης είναι όνειρο -χειμερινής πλέον- νυκτός. Ωστόσο μέσα στην πόλη το αντίστοιχο όργανο δείχνει κάτω από 6 λίτρα/100 χλμ., μια τιμή εξαιρετική για ένα αυτοκίνητο 1.500 κιλών βάρους.

    Ένα ακόμα σημείο βελτίωσης στο Qashqai, η άνεση της ανάρτησης, δείχνει επίσης να έχει αντίκρισμα. Ειδικότερα η πίσω στις εγκάρσιες ανωμαλίες, είναι σαφώς πιο “γλυκιά” στη λειτουργία της. Με αυτά τα δεδομένα συνεχίζουμε τα χιλιόμετρα και σας ευχόμαστε ένα όμορφο, ευχάριστο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο.

    Πέμπτη 30 Νοεμβρίου

    Αν το μάτι δεν είναι εκπαιδευμένο, δύσκολα γίνονται αντιληπτές ο διαφορές του ανανεωμένου Qashqai. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που κανείς δεν ρωτάει για το αυτοκίνητο, θεωρώντας ότι δεν πρόκειται για κάτι νέο.

    Το γεγονός αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι, αφού το μοντέλο έχει θεμελιωθεί στη συνείδηση των οδηγών ως το πρότυπο των μικρών – μεσαίων SUV. Είναι εντυπωσιακό πως, όταν το οδηγείς, αρχίζεις σιγά – σιγά να βλέπεις τους λόγους να μην προτιμήσεις εύκολα τους πιο σύγχρονους ανταγωνιστές.

    Αισθητικά το αυτοκίνητο, παρότι κυκλοφορεί κατά χιλιάδες και το μάτι έχει συνηθίσει την εικόνα του, παραμένει τόσο εντυπωσιακό όσο την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησε. Και αν δείτε τον πιο σύγχρονο ανταγωνισμό, θα διαπιστώσετε ότι εξαιρουμένου του Toyota C-HR, κανένα άλλο μοντέλο δεν έχει ανεβάσει τον πήχη της σχεδίασης ψηλότερα.

    Η αισθητική είναι μια παράμετρος πολύ υποκειμενική, οπότε δεν αποτελεί δικό μας κριτήριο. Τα χιλιόμετρα είναι αυτά που θα δείξουν αν τελικά το Qashqai έχει κάτι νέο να καταθέσει. Ειδικά έναντι των πολύ νεότερων και ικανών διεκδικητών του θρόνου του.

    Σχόλια

    Σχόλια