GP2 Μονακό R1: Ο πρώτος βαθμός του Έλληνα στο Μονακό
Ο Palmer πήρε μια μεγάλη νίκη στο χαοτικό αγώνα feature
Ο Jolyon Palmer ήταν ο μεγάλος νικητής στον αγώνα feature στο Μονακό. Ο οδηγός της DAMS κατάφερε στον χαοτικό αγώνα να πάρει μια σπουδαία νίκη μπροστά από τον Mitch Evans και τον Felipe Nasr οι οποίοι τερμάτισαν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Ο Ευτύχιος Έλληνας με καθαρό μυαλό κατάφερε να μείνει μακριά από προβλήματα και επαφές με αποτέλεσμα να επωφεληθεί από τις εγκαταλείψεις των υπολοίπων. Ο Κύπριος τερμάτισε στην 10η θέση και πήρε τον πρώτο του βαθμό στο Μονακό.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Evans έστριψε πρώτος και καθώς είχε τα πολύ μαλακά ελαστικά άνοιξε τη διαφορά του από τον Palmer. Όμως μετά από μερικούς γύρους η απόδοση των ελαστικών του έπεσε κι έτσι ο Palmer τον έφτασε και τον πέρασε με πολύ ωραίο τρόπο στην St. Devote. Στον 12 γύρο ο Binder είχε επαφή με τον Negrao κι εκείνος έκανε τετ-α-κε στην φουρκέτα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει τον δρόμο των υπολοίπων. Αμέσως βγήκε η κόκκινη σημαία και ο αγώνας διακόπηκε.
Μετά την επανεκκίνηση, η οποία καθυστέρησε αρκετά o Palmer έφυγε καθαρά μπροστά και έφτιαξε μια μεγάλη διαφορά από τον Evans ο οποίος δεν μπορούσε να ακολουθήσει. Στον 27ο γύρο όμως ο Leal έπεσε στις μπαριέρες στο chicane μετά το τούνελ κι έτσι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε και πάλι την εμφάνισή του. Οι πρωτοπόροι χρωστούσαν pitstop κι έτσι έτρεξαν αμέσως για αλλαγή. Οι Vandoorne και Trummer έμειναν εκτός όμως. Ο Bernd Maylander μετά από 2 γύρους επέστρεψε στα pit κι ο αγώνας συνεχίστηκε. Ο Coletti ανέβασε ρυθμό και μέσα σε 4 γύρους είχε ανέβει από την 7η θέση στην 4. Όλες οι προσπεράσεις έγιναν στην είσοδο της Anthony Noghes. Ο Μονεγάσκος όταν προσπάθησε να περάσει και τον Trummer για την 3η θέση δεν πρόλαβε να μπει καθαρά δίπλα του κι ο οδηγός της Trident έστριψε πάνω του. Το αποτέλεσμα ήταν και οι δύο να καταλήξουν στις μπαριέρες. Φυσικά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε ξανά στην πίστα.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την συμπλήρωση μίας ώρας που είναι η μέγιστη διάρκεια. Στα τελευταία λεπτά ο Nasr πίεσε πολύ σκληρά τον Evans αλλά εκείνος κατάφερε να μείνει μπροστά. Ο Nasr έκανε πολύ καλό αγώνα ανεβαίνοντας 3ος από την 18η θέση που είχε στην εκκίνηση. Η δράση συνεχίζεται με τον αγώνα sprint το Σάββατο στις 17:10 κι εκεί ο Έλληνας θα εκκινήσει από την 10η θέση.
Το motornews θα έχει Live timing και σχολιασμό του δεύτερου αγώνα στο Μονακό.
Αποτελέσματα
Θέση | # | Όνομα | Ομάδα | Last Lap | GAP | INT | PIT |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | J. PALMER | DAMS | 1:26.137 | 40 LAPS | 40 LAPS | 1 |
2 | 1 | M. EVANS | Russian Time | 1:25.829 | +0.4 | +0.4 | 1 |
3 | 3 | F. NASR | Carlin | 1:25.628 | +0.6 | +0.2 | 1 |
4 | 23 | J. CECOTTO | Trident | 1:25.805 | +2.1 | +1.5 | 1 |
5 | 22 | S. CANAMASAS | Trident | 1:25.996 | +2.8 | +0.7 | 1 |
6 | 26 | A. PIC | Campos Racing | 1:27.214 | +6.1 | +3.3 | 1 |
7 | 18 | R. HARYANTO | Caterham Racing | 1:28.197 | +8.6 | +2.5 | 1 |
8 | 8 | S. RICHELMI | DAMS | 1:27.985 | +9.4 | +0.8 | 1 |
9 | 14 | A. QUAIFE-HOBB | Rapax | 1:27.898 | +9.5 | +0.1 | 1 |
10 | 21 | T. ELLINAS | MP Motorsport | 1:27.540 | +9.9 | +0.4 | 1 |
11 | 20 | D. DE JONG | MP Motorsport | 1:27.550 | +10.4 | +0.5 | 1 |
12 | 5 | R. MARCIELLO | Racing Engineering | 1:27.606 | +11.4 | +1.0 | 1 |
13 | 25 | C. DALY | GP Lazarus | 1:27.184 | +11.9 | +0.5 | 1 |
14 | 10 | S. VANDOORNE | ART GP | 1:27.428 | +12.3 | +0.4 | 1 |
15 | 27 | K. SATO | Campos Racing | 1:28.032 | +26.3 | +14.0 | 1 |
16 | 19 | A. ROSSI | Caterham Racing | 1:29.701 | +28.7 | +2.4 | 2 |
17 | 24 | N. BERTHON | GP Lazarus | 1:28.612 | +55.6 | +26.9 | 2 |
18 | 2 | A. MARKELOV | Russian Time | +5L | +5L | 1 | |
19 | 16 | R. BINDER | Arden International | +56.1 | +0.5 | 2 | |
20 | 15 | S. TRUMMER | Rapax | +4L | +4L | 0 | |
21 | 6 | S. COLETTI | Racing Engineering | +56.4 | +0.3 | 1 | |
22 | 9 | T. IZAWA | ART GP | +66.5 | +10.1 | 1 | |
23 | 4 | J. LEAL | Carlin | +7L | +7L | 0 | |
24 | 17 | A. NEGRAO | Arden International | +13L | +13L | 1 | |
25 | 11 | D. ABT | Hilmer Motornsport | +2L | +2L | 0 | |
26 | 12 | F. REGALIA | Hilmer Motornsport | +66.5 | + | 0 |