FP2 GP Μονακό: O Alonso δηλώνει παρών
Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος στο FP2 του Grand Prix στο Μονακό, έχοντας πίσω του τον Lewis Hamilton με 5 δέκατα διαφοράς. Ο Βρετανός δεν κατάφερε να κινηθεί σε εφάμιλλο ρυθμό με τον Ισπανό κι ο λόγος ίσως να είναι τα καύσιμα. Η Mercedes είχε διαφορετική στρατηγική για τους δύο οδηγούς της. Ο Nico Rosberg είχε φορτωμένο μονοθέσιο κι επικεντρώθηκε στη συλλογή δεδομένων για τον αγώνα. Ακολουθώντας αυτήν την λογική ίσως τα καύσιμα του Hamilton να ήταν περισσότερα από αυτά του Alonso. Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Sebastian Vettel 6 δέκατα πίσω από την κορυφή. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Vergne, Bottas, Perez, Hulkenberg, Button, Ricciardo και Magnussen.
Η δεύτερη περίοδος στο Μόντε Κάρλο επηρεάστηκε από τις καιρικές συνθήκες. Λίγο πριν την εκκίνηση του FP2 έπεσε χαλάζι με αρκετή ένταση και διάρκεια. Παρόλο που σταμάτησε μερικά λεπτά πριν το πράσινο φως η πίστα ήταν αρκετά βρεγμένη κι αυτό κράτησε τους οδηγούς στα pit για αρκετή ώρα. Ο Bottas ήταν ο πρώτος που δοκίμασε την τύχη του, 10 λεπτά μετά το πράσινο φως, με ενδιάμεσα ελαστικά αλλά οι συνθήκες δεν ήταν ακόμα καλές. Οι ομάδες δεν ήθελαν να ρισκάρουν τίποτα κι έτσι κράτησαν τους οδηγούς τους στα pit για λίγο ακόμα μέχρι να βελτιωθούν οι συνθήκες.
Ο επόμενος που δοκίμασε ήταν ο Sutil 40 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, φυσικά με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Γερμανός έδωσε το σύνθημα κι έτσι σιγά-σιγά περισσότεροι οδηγοί δοκίμασαν να βγουν με τα πράσινα P Zero.
Η δεύτερη περίοδος δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για τον Raikkonen ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πρόωρα. Ο Φινλανδός στους πρώτους του γύρους στο FP2 αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της F14T. Κατάφερε να φτάσει με ασφάλεια στα pit αλλά δεν ξαναβγήκε. Η Ferrari επιβεβαίωσε λίγο αργότερα πως αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και θα χρειαστεί να το αλλάξουν. Δεν υπάρχει ποινή καθώς στα FP1 και FP2 δεν ισχύει αυτός ο κανονισμός.
Στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδικασίας οι δύο McLaren ήταν στην κορυφή με τον Button μπροστά και τον Magnussen πίσω. Όμως στα τελευταία 10 λεπτά η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά για τα slick ελαστικά κι έτσι η κατάταξη άλλαξε.
Οι ομάδες δεν είχαν την δυνατότητα να κάνουν προσομοίωση αγώνα καθώς ο καιρός τους χάλασε το πρόγραμμά κι έτσι το Σάββατο στο FP3 θα δούμε αρκετούς να δοκιμάζουν μεγάλα stint ώστε να αξιολογήσουν τα ελαστικά πριν τον αγώνα.
Αποτελέσματα FP2
Θέση | # | Όνομα | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | 14 | ![]() |
![]() |
1:18.482 | 15 |
2 | 44 | ![]() |
![]() |
1:18.901 | 12 |
3 | 1 | ![]() |
![]() |
1:19.017 | 15 |
4 | 25 | ![]() |
![]() |
1:19.351 | 14 |
5 | 77 | ![]() |
![]() |
1:19.421 | 9 |
6 | 11 | ![]() |
![]() |
1:19.668 | 9 |
7 | 27 | ![]() |
![]() |
1:19.712 | 10 |
8 | 22 | ![]() |
![]() |
1:19.721 | 16 |
9 | 3 | ![]() |
![]() |
1:19.779 | 11 |
10 | 20 | ![]() |
![]() |
1:20.230 | 16 |
11 | 19 | ![]() |
![]() |
1:20.394 | 8 |
12 | 26 | ![]() |
![]() |
1:20.622 | 13 |
13 | 99 | ![]() |
![]() |
1:20.811 | 8 |
14 | 13 | ![]() |
![]() |
1:20.977 | 7 |
15 | 21 | ![]() |
![]() |
1:21.467 | 8 |
16 | 8 | ![]() |
![]() |
1:21.700 | 6 |
17 | 10 | ![]() |
![]() |
1:21.924 | 6 |
18 | 17 | ![]() |
![]() |
1:21.937 | 13 |
19 | 4 | ![]() |
![]() |
1:22.683 | 13 |
20 | 6 | ![]() |
![]() |
1:22.862 | 11 |
21 | 9 | ![]() |
![]() |
1:23.164 | 6 |
22 | 7 | ![]() |
![]() |
1:45.509 | 4 |