Μάχη “τιμής” για τη Ferrari

Με το βλέμμα στραμμένο στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών, η Ferrari συνεχίζει την εξέλιξη της SF16-H, επικεντρώνοντας κυρίως στην αεροδυναμική.

Παρότι οι περισσότερες εταιρείες επικεντρώνονται στην εξέλιξη των μονοθέσιων για το 2017, η Ferrari δεν σταματά να βελτιώνει συνεχώς την SF16-H, με προφανή στόχο τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Με έξι αγώνες να υπολείπονται, η ιταλική ομάδα έπεται της Red Bull Racing με μόλις 15 βαθμούς, κάτι που της επιτρέπει να έχει μεγάλες ελπίδες για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης πίσω από την Mercedes.

Έτσι, μετά τη νέα εμπρός αεροτομή στη Σιγκαπούρη, ο αγώνας της Μαλαισίας θα φέρει νέο αεροδυναμικό πακέτο για τα ιταλικά μονοθέσια, με στόχο την αύξηση της κάθετης δύναμης για μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές.

Η προσπάθεια της Ferrari δεν έχει να κάνει φυσικά μόνο με το αγωνιστικό ιδεώδες. Το χρηματικό έπαθλο για κάθε κατασκευαστή, που είναι ένας “αλγόριθμος” της ιστορίας του στους αγώνες, των αποτελεσμάτων του τα τελευταία χρόνια και της θέσης του στο φετινό πρωτάθλημα, μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει τα 200.000.000 δολάρια.

Πιο συγκεκριμένα, για τις επιδόσεις της το 2015 η Ferrari εισέπραξε το 2016 το ποσό των 208.000.000 δολαρίων, ενώ η Mercedes 148 και η Red Bull 140 εκατομμύρια. Αν κανείς απορεί για το πως προκύπτει η διαφορά, να σημειώσουμε ότι η Ferrari είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που έχει ειδική συμφωνία με την F1, όπου από το 50% των εσόδων του αθλήματος, έχει μερίδιο 2,5%.

Σχόλια

Σχόλια