Honda CRF450RX 2017 – Enduro αγωνιστικών προδιαγραφών

    Δελτίο Τύπου

    Η Honda προσφέρει τώρα μία μοτοσυκλέτα enduro αγωνιστικών προδιαγραφών: η CRF450RX βασίζεται στη νέα 17YM CRF450R και περιλαμβάνει ανάρτηση προδιαγραφών enduro, PGMFI και χαρτογράφηση EMSB και επιπλέον μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, πίσω τροχό 18 ιντσών, πλαϊνό σταντ και μίζα στο βασικό εξοπλισμό.

    1. Εισαγωγή

     

    Η Honda απέκτησε ένα νέο αγωνιστικό εργαλείο enduro στην off-road γκάμα της – τη  CRF450RX. Αυτή βασίζεται στον κινητήρα και το πλαίσιο της 17YM CRF450R – του πρώτου ολοκαίνουργιου μοντέλου motocross 450cc της Honda εδώ και οκτώ χρόνια.

     

    Το Honda CRF450R είναι σημείο αναφοράς από το 2002 που παρουσιάστηκε.

    Ενσαρκώνει την επιτομή της ισορροπίας με ένα κινητήρα που παράγει υψηλή αλλά ωφέλιμη ισχύ και πλαίσιο που επιτρέπει στον αναβάτη να την αξιοποιεί πλήρως. Ανέκαθεν ήταν μία μοτοσυκλέτα που προσέφερε απόλυτο έλεγχο, μαζί με την αξιοπιστία και αντοχή για τα οποία φημίζεται η Honda.

     

    Αυτό την καθιστά την τέλεια πλατφόρμα για μία έκδοση enduro, προσφέροντας στη CRF450RX αφενός τo αυθεντικό moto-cross DNA για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε ειδική διαδρομή enduro, αφετέρου την αυτοπεποίθηση να κινηθεί με τέρμα γκάζι, και να διαχειριστεί με ευκολία λόφους, στενά περάσματα και κάθε παγίδα οποιασδήποτε  διαδρομής.

     

    Το μοντέλο CRF450RX είναι πραγματικά κάτι το ξεχωριστό όχι μόνο για τη Honda, αλλά και για τους αναβάτες και αγωνιζόμενους στην κατηγορία enduro. Έχει διαφορετική εμφάνιση αλλά και αίσθηση κάτι που την κάνει ξεχωριστή απέναντι στον ανταγωνισμό. Και όπως η νέα CRF450R, είναι εκπληκτικά γρήγορη.

     

    M. Uchiyama, Large Project Leader (LPL) 17YM CRF450RX:

     

    «Η CRF450RX είναι μία γνήσιο enduro έτοιμη για αγώνες, που δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε έχει παρουσιάσει η Honda μέχρι τώρα.  Βασίζεται στις βελτιωμένες επιδόσεις του νέου μοντέλου CRF450R και δεν κάναμε κανένα συμβιβασμό στη δημιουργία αυτής της έκδοσης RXenduro που υπόσχεται νέες συγκινήσεις σε έμπειρους αναβάτες σε όλο τον κόσμο. Έχει κατασκευαστεί με εργοστασιακές προδιαγραφές που της επιτρέπουν να κερδίζει στο υψηλότερο αγωνιστικό επίπεδο.»

    Επισκόπηση μοντέλου

    Το μοντέλο 17YM CRF450R βασίζεται στην τεχνογνωσία των ομάδων AMA και European MX και η αναλογία ισχύος / βάρους του είναι 8% καλύτερη από της προηγούμενης έκδοσης. Η CRF450RX είναι σχεδόν ίδια σε όλους τους τομείς με μερικές σημαντικές αλλαγές που εστιάζουν απόλυτα στη φιλοσοφία enduro.

    Και οι δύο αναρτήσεις – εμπρός & πίσω – έχουν πιο ομαλή λειτουργία με πιο μαλακή απόσβεση συμπίεσης και ελατήριο πίσω. Χρησιμοποιεί πίσω τροχό 18 ιντσών προδιαγραφών enduro ενώ η προσθήκη του πλαϊνού σταντ και ενός ρεζερβουάρ 8,5 L αυξάνουν την πρακτικότητα και την αυτονομία.

    Η χαρτογράφηση PGM-FI της νέας CRF450RX παράγει πιο ομαλή καμπύλη ισχύος και ροπής από τη CRF450R για βελτιωμένη αίσθηση πρόσφυσης σε δύσκολες συνθήκες. Όπως στο μοντέλο CRF450R, το EMSB (Engine Mode Select Button) προσφέρει στον αναβάτη 3 διαφορετικές επιλογές: Το Mode 1 είναι η βασική ρύθμιση για ομαλές επιδόσεις κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες, το Mode 2 προσφέρει ευκολότερη διαχείριση του γκαζιού, και το Mode 3 αποδίδει την ισχύ πιο δυναμικά και άμεσα. Η (ηλεκτρική) μίζα  περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.

    Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

    http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/76606/photos

    4. Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    Τύπος Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο (unicam)
    Κυβισμός 449.7cc
    Διάμετρος ´ Διαδρομή 96,0mm x 62,1mm
    Σχέση συμπίεσης 12.5 : 1
    Μέγιστη Ισχύς 39,5kW @ 9.000rpm
    Μέγιστη Ροπή 48,0Nm @ 7.000rpm
    ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
    Τροφοδοσία Ψεκασμός PGM-FI
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 8.5 L
    ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    Ανάφλεξη Πλήρως ψηφιακή
    Μίζα Ναι
    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Συμπλέκτης Υγρός Πολύδισκος
    Κιβώτιο Μόνιμης εμπλοκής
    Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
    ΠΛΑΙΣΙΟ
    ΤΥΠΟΣ Διπλής δοκού, αλουμινένιο
    ΣΩΜΑ
    Διαστάσεις (L´W´H) 2.175mm x 827mm x 1.274mm
    Μεταξόνιο 1.477mm
    Γωνία Κάστερ 27° 26
    Ίχνος 116mm
    Ύψος σέλας 959mm
    Απόσταση από το έδαφος 328mm
    Βάρος (γεμάτη) 118kg
    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 49mm (διαδρομή 305mm)
    Πίσω Monoshock της Showa με σύστημα Honda ProLink (διαδρομή αμορτισέρ 133, διαδρομή τροχού 3125mm)
    ΤΡΟΧΟΙ
    Εμπρός Αλουμινένιος, ακτινωτός
    Πίσω Αλουμινένιος, ακτινωτός
    Εμπρός Ελαστικό 80/100-21 Dunlop MX52F
    Πίσω Ελαστικό 100/90-19 Dunlop MX52
    ΦΡΕΝΑ
    Εμπρός Υδραυλικός δίσκος με κυματοειδή περίμετρο 260mm
    Πίσω Υδραυλικός δίσκος με κυματοειδή περίμετρο 240mm

    Gallery

    Σχόλια

    Σχόλια