Live Test: Piaggio Medley 150 ABS

    Η Piaggio κοίταξε στα μάτια τον ανταγωνισμό με το Medley και προσφέρει ένα καυτό πακέτο για όλους

    Το Piaggio Medley 150 ABS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου

    Το συμπέρασμα είναι πολύ απλό να βγει όσον αφορά το Medley καθώς από μόνο του το Ιταλικό scooter σου βγάζει πολύ θετικά vibes. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο στην κατηγορία των 150αριών με μεγάλους τροχούς το οποίο προσφέρει τεχνολογία και άνεση σε υψηλό επίπεδο. Ο κινητήρας, η ποιότητα και η συμπεριφορά του είναι στην πρώτη γραμμή των θετικών του, ωστόσο είναι δύσκολο να βρεις έναν τομέα στον οποίο υστερεί καθώς και χώρους έχει και ευκολία διαθέτει και πολύ οικονομικό είναι. Πραγματικά του βάζω δέκα με τόνο… και το κέρδισε με το σπαθί του.

    piaggio-medley-150-22-min

    Η τιμή του είναι επίσης ικανοποιητική καθώς κοστίζει 2.920€, τιμή που θεωρείται καλή για αυτά που προσφέρει το Medley.

     

    Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου

    Και αν ο κινητήρας του Medley ήταν αποκαλυπτικός, η οδική συμπεριφορά του μικρού scooter ξεκαθαρίζει εντελώς τα πράγματα. Η Piaggio έχει καταφέρει να περιορίσει σημαντικά το βάρος του Medley (132 κιλά) με αποτέλεσμα η ευελιξία του να είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο. Στο δρόμο ξεγλιστράει και αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα, ενώ ο 16άρης εμπρός τροχός κρατάει την σταθερότητα και την άνεση σε πολύ καλά επίπεδα. Η αίσθηση που σου δίνει όταν το οδηγείς είναι θετική, προσφέρει καλή πρόσφυση, διαθέτει ένα εξαιρετικό σε αίσθηση και απόδοση μπροστινό, ενώ είναι ικανό να γδάρει τις ποδιές του στο δρόμο πετυχαίνοντας απίστευτες κλίσεις χωρίς πολύ κόπο.

    piaggiomedley150

    Πίσω διαθέτει δύο μονά αμορτισέρ για περισσότερη άνεση, αλλά παράλληλα προσφέρει καλύτερη αίσθηση έχοντας εξαλείψει το ενοχλητικό «απότομο κλείσιμο της γραμμής» που έχουν πολλά scooter της κατηγορίας. Το πίσω μέρος είναι στιβαρό, βοηθάει στην σταθερότητα και φυσικά στην άνεση χάρη στο καλά μελετημένο του πίσω σύστημα. Τα φρένα είναι πανίσχυρα (βοηθάει πολύ και το χαμηλό βάρος του scooter) με εξαιρετική αίσθηση στις μανέτες και το ABS σε περίοπτη θέση να σώσει την κατάσταση όταν χρειαστεί.

    piaggio-medley-2016-34-w1200

    Συνολικά, το Medley είναι μάλλον ο νικητής στην κατηγορία όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά καθώς έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα εμπρός στην ευελιξία και τη στιβαρότητα, χωρίς να έχει παραμελήσει καθόλου την άνεση. Οι Ιταλοί ζωγράφισαν…

    Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου

    Ένα από τα πλέον δυνατά σημεία του Medley είναι σαφώς ο νέος κινητήρας που του έχει τοποθετήσει η Piaggio. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο μηχανικό σύνολο 154,8 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 15 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και ροπή 14,4 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού, ενώ η μετάδοση μέσω CVT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Φυσικά ο κινητήρας είναι της νέας γενιάς iGet που λάνσαρε πέρυσι η Piaggio και τοποθέτησε στο Liberty, ωστόσο στο Medley έρχεται με την υδρόψυκτα μορφή του.

    20160923_184314-scale-100

    Αυτό που σε εκπλήσσει κατευθείαν στο Medley είναι η ώθηση που προσφέρει το μοτέρ από το πρώτο κιόλας άνοιγμα του γκαζιού. Δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου κινητήρα με την ισχύ και τη ροπή να είναι σε απόλυτη επάρκεια. Το ταχύμετρο φτάνει άμεσα τα πρώτα 60Km/h και ανεβάζει διαρκώς μέχρι τα 105 Km/h που είναι και η τελική του. Η μετάδοση και ο ψεκασμός δουλεύουν ποιοτικά και δείχνουν να έχουν κάνει βήματα προόδου σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα της Piaggio τόσο στην απόδοση όσο και στην πολιτισμένη λειτουργία. Το Medley διαθέτει και σύστημα Start-Stop το οποίο λειτουργεί απροβλημάτιστα αν και είναι λίγο αργό στην επανεκκίνηση.

    20160923_184022-scale-100

    Το κερασάκι στην τούρτα αυτού του εξαιρετικού κινητήρα είναι η κατανάλωση η οποία μέχρι στιγμής μένει κάτω από τα 3 λίτρα/100Km… και μάλιστα χωρίς κανένα έλεος στο γκάζι!

    Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου

    Το Σαββατοκύριακο κύλησε με αρκετή δουλειά αλλά και χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά το Medley. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των scooter είναι η εργονομία τους και το Piaggio θέλει – και τελικά μπορεί – να πατήσει κορυφή στον συγκεκριμένο τομέα. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλά σχεδιασμένη φέρνοντας το σώμα όρθιο, σχετικά κοντά στο τιμόνι. Πόδια και χέρια έχουν φυσιολογικές γωνίες ενώ όλα τα χειριστήρια (εκτός από ένα) βρίσκονται με τα μάτια κλειστά. Η σέλα είναι πολύ άνετη και για πολλά χιλιόμετρα θα απολαύσεις άνεση χωρίς να πονέσεις.

    20160923_184035

    Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν σε αφθονία καθώς κάτω από τη σέλα χωράνε δύο κράνη (ένα full face και ένα jet), ενώ στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα και USB θύρα. Η τάπα της βενζίνης έχει έρθει ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη κάτι που χαρίζει ευκολία, ωστόσο έχει χαλάσει λίγο το πάτωμα που δεν είναι εντελώς επίπεδο – ευτυχώς όμως η κεντρική κολώνα είναι χαμηλή. Τα όργανα είναι κλασικά της Piaggio με αναλογικό ταχύμετρο, δείκτη καυσίμου και θερμοκρασίας υγρού, ενώ υπάρχει και ψηφιακό πάνελ για περισσότερες πληροφορίες. Μοναδικό ψεγάδι είναι σίγουρα η τοποθέτηση της κλειδαριάς που θέτει σε λειτουργία τον κινητήρα. Είναι σε τόσο λάθος σημείο που πρέπει να σκύψεις για να τη βρει… και αν είναι βράδυ απλά ξοδεύεις 10 δευτερόλεπτα για να βρεις… την τρύπα.

    20160923_184003

    Συνολικά το Medley είναι πολύ χρηστικό, ποιοτικό και άνετο scooter με σωστές αναλογίες και ουσιαστικά δεν του λείπει τίποτα.

     

    Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου

    Η Piaggio μας έχει συνηθίσει σε σίγουρες κινήσεις, καλά στοχευμένες και με μεγάλο σεβασμό στην παράδοση. Το Medley σε μεγάλο βαθμό ακολουθεί αυτές τις αρχές ωστόσο κουβαλάει μαζί του έναν απίθανο νέο κινητήρα με αρκετή τεχνολογία πάνω του όσον αφορά την κατανάλωση και την απόδοση.

    20160923_184239-w1200

    Εξωτερικά το νέο Piaggio δεν έχει κάτι το κραυγαλέο προκειμένου να ξεχωρίζει. Ακολουθεί τη νόρμα των Liberty και Beverly με την ποιότητα να ξεχειλίζει από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο μεγάλος προβολέας που θυμίζει Beverly, ενώ αρκετά φρέσκο είναι στο πίσω μέρος με νέα φωτιστικά σώματα. Το φινίρισμα σε όλα τα επίπεδα είναι εξαιρετικό και συνολικά έχουμε να κάνουμε με ένα από τα ομορφότερα και ποιοτικότερα scooter της κατηγορίας.

    20160923_184308-w1200

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους με ασφαλή χιλιόμετρα… τα καλύτερα από Δευτέρα.

    Σχόλια

    Σχόλια