Live Test: Renault Captur 1.5 dCi

    To Renault Captur είναι ο πρωταθλητής της κατηγορίας των μικρών SUV σε πωλήσεις στην Ευρώπη και εστιάζουμε στα σημεία που του δίνουν αυτή τη δυναμική.

    Ξανά στο live test του motornews τo Renault Captur 1.5 dCi, για να διερευνήσουμε ακόμα περισσότερο ποια είναι αυτά τα στοιχεία που το κάνουν τόσο δημοφιλές σε όλη την Ευρώπη. 

     

    Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου

     

    Η αποστολή του Captur για σήμερα, ήταν λίγο πιο “απαιτητική”. Ταξίδι- αστραπή (κατά το δημοσιογραφικό κλισέ) στο Μεσολόγγι, με αναχώρηση από Αθήνα στις 07:00 και επιστροφή στις 14:10. Οι 90 ίπποι του Captur έκαναν ότι μπορούσαν για να μείνει χαμηλά η κατανάλωση και το όλο εγχείρημα ολοκληρώθηκε με 5,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης. Δεν το λες και άσχημα, για μια διαδικασία που απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί δοκιμασία οικονομίας, μια και οι απαιτήσεις μας από το αυτοκίνητο στη διαδρομή, δεν ήταν περιορισμένες κάτω από τα 100 χλμ./ώρα- όπου αυτό ήταν εφικτό, μια και για να συνεννοούμαστε, μιλάμε για την χειρότερη με διαφορά Ε.Ο. όλων των Βαλκανίων (Αθηνών- Πατρών).

    20160921_113104

    Το Captur ακλόνητο παρά τους έντονους κατά τόπους πλευρικούς ανέμους που έπνεαν σε πολλές από τις περιοχές που περάσαμε. Βοηθήθηκε πάρα πολύ από την απελπιστικά χαμηλή μέση ωριαία ταχύτητα για μεγάλο μέρος της διαδρομής, καθώς σερνόμασταν πίσω από φορτηγά της κατασκευαστικής που “δρα” στην περιοχή, χωρίς δυνατότητα προσπέρασης και φυσικά χωρίς ελπίδα περιορισμού του χρόνου μετάβασης από το ένα σημείο στο άλλο. Επίσης, μεγάλο μέρος της απαλλαγμένης από έργα (μέχρι και στη Γέφυρα έχουμε ειδική σήμανση και περιορισμό του πλάτους…) διαδρομής, “βγήκε” με τη βοήθεια του cruise control που συνετέλεσε και στην ξεκούραση του οδηγού αλλά και στη συγκράτηση της κατανάλωσης. Η ανάρτηση του Captur δικαίωσε τις προσδοκίες για άλλη μια φορά καθώς μας κράτησε όλους ξεκούραστους και ιδιαίτερα άνετους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ έχουμε καλά λόγια να πούμε και για τα φρένα του αυτοκινήτου, που σε κάποιες φορές χρειάστηκε να “παίξουν δυνατά” για να γλιτώσουμε τα χειρότερα.   

    20160921_125552

    Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου

    20160920_111339

    Δεν σε προβληματίζει πουθενά το Captur, καθώς προσαρμόζεται εύκολα σε κάθε ανάγκη και απαίτησή σου, ενώ διευκολύνει και τις μεταφορές σου. Η ευκολία με την οποία αναδιπλώνεται το πίσω κάθισμα, σου προσφέρει έναν τεράστιο χώρο για φόρτωμα, που “βοηθιέται” κι άλλο από τη μετακίνηση του καθίσματος κατά το διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα, κι επειδή ξέρετε πως μας αρέσουν τα μικρά- μικρά που μπορούν να θεωρηθούν και λεπτομέρειες, κρατάμε στα αξιοσημείωτα του Captur, την προσπάθειά του να μας μιλήσει ελληνικά. Λίγο γραμμική β’ βέβαια η απόδοση αλλά από το ολότελα… 

    20160920_111409

    Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου

    renault-captur-dci-1

    Η εβδομάδα ξεκίνησε με ένα χαρισματικό και εξαιρετικά ευχάριστο αυτοκίνητο, το οποίο συμπληρωματικά διαθέτει τη συνταγή της εμπορικής επιτυχίας. Αισθητικά, χωροταξικά και μηχανολογικά, έχει αγγίξει μια αξιοζήλευτη χρυσή τομή και αυτό υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι είναι με διαφορά το νούμερο 1 σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη, στην κατηγορία των μικρών SUV.

    Όχι, δεν γίνονται όλα τα καλά αυτοκίνητα εμπορική επιτυχία, ούτε η εμπορική επιτυχία καθορίζει τα καλά αυτοκίνητα. Πρέπει να συντρέχουν δεκάδες ακόμα λόγοι εκτός της συνολικής απόδοσης ενός μοντέλου, για να μπορέσει να σταθεί εμπορικά. Εμείς φυσικά και εστιάζουμε στην απόδοση, ωστόσο αυτή τη φορά θα ρίξουμε μια πιο ενδελεχή ματιά και σε παραπληρωματικά στοιχεία, καθώς είναι η πολλοστή φορά που απολαμβάνουμε την οδήγηση του.

    renault-captur-dci-5 renault-captur-dci-6

    Σε πρώτη φάση να σημειώσουμε ότι η οδήγηση του Captur απαιτεί ελάχιστη εξοικείωση καθώς θέση οδήγησης, σύστημα διεύθυνσης, κιβώτιο, κινητήρας και η γενικότερη εργονομία του εσωτερικού, σε κάνουν να νιώθεις οικεία με το καλημέρα. Παρότι το “δικό μας” αυτοκίνητο δεν διαθέτει καν αισθητήρες στάθμευσης, βρίσκει εύκολα τη θέση του στην πόλη, καθώς το μήκος των 4,12 μέτρων είναι αντικειμενικά μικρό και η εποπτεία που εξασφαλίζει η θέση οδήγησης αρκετά καλή. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η ιδιαιτερότητα του συρόμενου ντουλαπιού εμπρός από τον οδηγό, όπως επίσης και η πολύ φιλική προς το χρήστη διεπαφή με το σύστημα πολυμέσων, που ανήκει στην LG.

    Σχόλια

    Σχόλια