GP Σιγκαπούρης FP 1&2: Επιστροφή στις μάχες

Κακός χαμός στην εναρκτήρια ημέρα του GP Σιγκαπούρης, καθώς αφενός απειλείται η πρωτοκαθεδρία της Mercedes και αφετέρου δεν λείπουν οι επαφές των μονοθέσιων με τις μπαριέρες και τους τοίχους. Η νύχτα και οι δημόσιοι δρόμοι με τις στενές και συνεχείς καμπές απαιτούν μεγάλη προσπάθεια για έναν “καθαρό γύρο” και όπως δήλωσε ο Hamilton, “εδώ απαιτείται ακριβώς η διπλάσια σωματική προσπάθεια και διανοητική καθαρότητα απ’ ότι στο Μονακό”.

Ακριβώς αυτό φάνηκε από την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όπου αφενός του καλύτερους χρόνους πραγματοποίησαν οι Red Bull με τους Verstappen και Ricciardo αντίστοιχα, ενώ ο Vettel έκανε τον τρίτο χρόνο με τη Ferrari. Η πιο γρήγορη Mercedes ήταν αυτή του Hamilton μόλις στην 4η θέση, ενώ ο Rosberg με το έτερο “ασημί βέλος” στην προσπάθειά του για κάτι καλύτερο από το 1:46.513 και την πέμπτη θέση, πέτυχε τον τοίχο στη στροφή 18.

rosberg-wall-fp1-turn-18

Επαφή με τoν τοίχο είχε και ο Vettel στο FP1, στη στροφή 21, τόσο όμως αμυδρή που άφησε μόνο οπτικές αποδείξεις και τίποτα περισσότερο, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από την εικόνα.

vettel-turn-21-fp1

Η πίστα Marina Bay έβγαλε μεγάλες διαφορές μεταξύ των μονοθέσιων σε χρόνους στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, καθώς μόλις οι πέντε πρώτοι ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο. Από εκεί και μετά οι διαφορές αυξάνονταν με γεωμετρική πρόοδο, φτάνοντας στα 6,5 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του Ocon με τη Manor, ο οποίος μάλιστα πραγματοποίησε 33 γύρους.

Στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών το πρώτο θύμα της δύσκολης πίστας ήταν ο Grosjean και η Haas, που μετά από μια επαφή με τον τοίχο κατάστρεψε την πίσω ανάρτηση και εγκατέλειψε περίπου 45 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της δοκιμής. Την ίδια στιγμή, ο Hamilton αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά , γεγονός που δεν του επέτρεψε να έχει έναν ανταγωνιστικό χρόνο, μισή περίπου ώρα πριν την ολοκλήρωση.

image16-img-1536-medium

Η διαφορά στους χρόνους των πρώτων με τους τελευταίους μειώθηκε στα περίπου 4,5 δευτερόλεπτα, ωστόσο πλέον την πρωτιά διεκδίκησε η Mercedes με τον Rosberg και την κατέκτησε, με χρόνο 1:44.152, πολύ βελτιωμένο από το 1:45.823 του Verstappen στο FP1. Ο Ολλανδός με την Red Bull ήταν τρίτος ταχύτερος στο FP2, πίσω από τον Raikkonen με τη Ferrari.

Τα τελευταία λεπτά της περιόδου, του βγήκε μια γκρίνια πιτσιρικά που του πήραν το γλειφιτζούρι, σε σχέση με την κίνηση στην πίστα που δεν του επέτρεπε να κάνει ένα γύρο flat out:  “Τι να κάνουμε, είναι αγώνας σε δημόσιους δρόμους… Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε” ήρθε η πληρωμένη απάντηση, από την ίδια του την ομάδα. Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Rosberg, αρκετά μετά από την επίτευξη του ταχύτερου γύρου ωστόσο, με υπερθέρμανση των φρένων του. Κάτι που, φυσικά, σε συνθήκες αγώνα μπορεί να αποβεί καταστροφικό.

GP Σιγκαπούρης, FP2

POS NO DRIVER CAR TIME GAP LAPS
1 6 Nico Rosberg MERCEDES 1:44.152 34
2 7 Kimi Räikkönen FERRARI 1:44.427 +0.275s 34
3 33 Max Verstappen RED BULL RACING TAG HEUER 1:44.532 +0.380s 29
4 3 Daniel Ricciardo RED BULL RACING TAG HEUER 1:44.557 +0.405s 26
5 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:45.161 +1.009s 33
6 27 Nico Hulkenberg FORCE INDIA MERCEDES 1:45.182 +1.030s 35
7 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:45.275 +1.123s 10
8 55 Carlos Sainz TORO ROSSO FERRARI 1:45.507 +1.355s 33
9 14 Fernando Alonso MCLAREN HONDA 1:45.779 +1.627s 30
10 26 Daniil Kvyat TORO ROSSO FERRARI 1:46.029 +1.877s 35
11 11 Sergio Perez FORCE INDIA MERCEDES 1:46.063 +1.911s 26
12 22 Jenson Button MCLAREN HONDA 1:46.574 +2.422s 30
13 21 Esteban Gutierrez HAAS FERRARI 1:46.727 +2.575s 36
14 19 Felipe Massa WILLIAMS MERCEDES 1:46.856 +2.704s 30
15 77 Valtteri Bottas WILLIAMS MERCEDES 1:46.960 +2.808s 30
16 20 Kevin Magnussen RENAULT 1:47.161 +3.009s 30
17 30 Jolyon Palmer RENAULT 1:47.166 +3.014s 34
18 12 Felipe Nasr SAUBER FERRARI 1:47.531 +3.379s 29
19 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:48.391 +4.239s 12
20 9 Marcus Ericsson SAUBER FERRARI 1:48.487 +4.335s 32
21 94 Pascal Wehrlein MRT MERCEDES 1:48.505 +4.353s 33
22 31 Esteban Ocon MRT MERCEDES 1:48.823 +4.671s 29

Σχόλια

Σχόλια