Live Test: Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120 ps

    Είναι ένα από τα συμπαθέστερα της κλάση του. Κοντά μας καλείται να αποδείξει πως είναι και μεταξύ των ικανότερων.

    Στα χέρια μας για το live test του Motornews των επόμενων ημερών, τοPeugeot 208 με τον 1.600άρη κινητήρα diesel και τους 120 ίππους. Τις επόμενες ημέρες, θα δούμε αν κάτω από το όμορφο χρώμα του, “ζει” και αναπνέει ένα ικανό και αποτελεσματικό σύνολο για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας και όχι μόνο.

    Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου

    Αν είναι κάτι που εκτιμάς πολύ γρήγορα στο 208, αυτό είναι η ευελιξία του. Το μικρό του τιμόνι δείχνει απόλυτα ταιριαστό με τις κρατημένες διαστάσεις του αμαξώματος που σου δίνουν τη σιγουριά πως μπορείς να το παρκάρεις ακόμα και σε θέση για Smart. Η κάμερα οπισθοπορείας σε βοηθάει να εκμεταλλευθείς και το τελευταίο εκατοστό διαθέσιμου χώρου για παρκάρισμα και έτσι βρίσκεσαι να έχεις ένα πλεονέκτημα στην καθημερινότητά σου ακόμα και στις πιο πολυσύχναστες περιοχές του λεκανοπεδίου. Στο “δικό μας” 208, σήμερα που η μέρα είχε αρκετή ζέστη, είδαμε μια… ανυπακοή από το σύστημα start- stop και από τις ενημερώσεις μάθαμε πως η λειτουργία του έπαυσε προσωρινά, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας. Δεν ήταν μόνιμο ωστόσο και δεν ανυσηχήσαμε.

    20160915_165437

    Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου

    20160914_171852

    Χέρι με χέρι ανταλλάξαμε το Focus ST με το 208- και η αλήθεια είναι πως μας κόστισε λίγο. Αφού όμως βρήκαμε τα ψυχικά αποθέματα και επιστρέψαμε το χαρισματικό ST στη βάση του, έχουμε κάθε δικαίωμα να αντικρίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Δεν ήταν και λίγες οι φορές που σκεφτόμασταν πως με ένα καλό προγραμματισμό στους ανεφοδιασμούς, θα ήμασταν εκτός συνόρων, πριν προλάβει να αντιδράσει ο μηχανισμός καταστολής από την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford και την αστυνομία. Ας είναι. Κάναμε την καρδιά μας πέτρα, εν αναμονή και του RS- αλλά για εκείνο (και με εκείνο) δεν υποσχόμαστε τίποτα…

    20160914_171922

    Το Peugeotμας” για τις επόμενες ημέρες, είναι αυτό το διακριτικό πορτοκαλί με τις όμορφες ζάντες αλουμινίου και τον Blue HDi κινητήρα των 1,6 λίτρων που αποδίδει 120 ίππους. Εν αρχή λοιπόν, η καθιερωμένη αναγνωριστική βόλτα, ήταν ήπια- όπως ακριβώς έπρεπε μετά τον “τυφώνα ST” που τάραξε την καθημερινότητά μας. Επίκεντρο σχολίων ο “ανατρεπτικός” πίνακας οργάνων με την αντίστροφη βαθμονόμηση και την τοποθέτηση με τέτοιο τρόπο που να είναι τα όργανα ορατά πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού και όχι μέσα από αυτή όπως είναι το σύνηθες. Για το μικρό τιμόνι έχουμε κατ’ επανάληψη τοποθετηθεί, ότι είναι εξαιρετικά χαριτωμένο οπτικά αλλά και ιδιαίτερα ευχάριστο στη λαβή του. Ακόμα κάνουμε τις συνδέσεις μας με το εξαιρετικό σύστημα ψυχαγωγίας και απολαμβάνουμε τις υψηλής ευκρίνειας εικόνες από την κάμερα οπισθοπορείας.  

    Σχόλια

    Σχόλια