Live Test: BMW F700GS

    Ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα της BMW ήρθε στο Live Test του Motornews

    Η BMW F 700 GS ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Παρασκευή 5 Αυγούστου

    Τελικά η λέξη ευκολία ακολουθεί όλη τη μοτοσικλέτα της BMW, ακόμα και στην οδική της συμπεριφορά. Το F700GS είναι ιδανική μοτοσικλέτα για αρχάριους καθώς είναι τόσο φιλική που γίνεται εργαλείο αυτοπεποίθησης στα χέρια του αναβάτη. Το ατσάλινο πλαίσιο είναι ιδανικά ισορροπημένο για να προσφέρει άνεση και πρόσφυση σε χαμηλής πρόσφυσης δρόμους, ενώ οι αναρτήσεις με το 41mm τηλεσκοπικό εμπρός πιρούνι και το μονό αμορτισέρ πίσω κάνουν τη μοτοσικλέτα γρήγορη στις αντιδράσεις και εύκολη στις αλλαγές κατεύθυνσης.

    20160804_063943

    Στην πόλη το F είναι απλά υπέροχο, άνετο και γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον αναβάτη. Οι αναρτήσεις έχουν μεν έλλειμμα πληροφόρησης, ωστόσο προσφέρουν αυξημένη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Το μπροστινό πατάει γερά στην άσφαλτο τόσο στις στροφές όσο και στο φρενάρισμα και η μοτοσικλέτα στρίβει με ασφάλεια έχοντας αρκετά μεγάλα περιθώρια κλίσης. Το F θα ζοριστεί μόνο όταν αρχίσεις να το πιέζεις για να κινηθεί πιο «αθλητικά» καθώς δεν είναι φτιαγμένο για να γράφει χρόνους στις πίστες.

    20160802_064158

    Τα φρένα είναι ικανοποιητικά σε δύναμη και πολύ καλά σε προοδευτικότητα, ωστόσο χάνουν σε αίσθηση στη μανέτα. Συνολικά, το F700GS είναι μια απίθανα ευκολοδήγητη μοτοσικλέτα η οποία είναι κομμένη και ραμμένη για νέους αναβάτες αλλά και έμπειρους που αναζητούν απροβλημάτιστη μετακίνηση στην πόλη και όχι μόνο.

    Πέμπτη 4 Αυγούστου

    Η φιλικότητα και η ηρεμία συνεχίζονται και στον κινητήρα του F700GS. Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από τον γνωστό δικύλινδρο σε σειρά των 798cc ο οποίος αποδίδει 75 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 7,8 χλγμ ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός της BMW, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου κιβωτίου και αλυσίδα.

    20160802_064216

    Βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η γραμμικότητά του και ο ροπάτος χαρακτήρας του, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Μπορείς να κινηθείς σε φυσιολογικό ρυθμό χωρίς το στροφόμετρο να ξεπεράσει τις 3.500 σ.α.λ. καθώς εκεί βρίσκεται αρκετή ροπή για να ανεβάσει χιλιόμετρα. Αν ανεβάσεις το δείκτη του στροφομέτρου η ισχύς συνεχίζεται να έρχεται, αλλά μόλις ξεπεράσεις τις 7.000 σ.α.λ. εκεί ο κινητήρας δεν έχει να σου δώσει κάτι περισσότερο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας καθώς μέχρι τότε το ταχύμετρο έχει εκτοξευθεί σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα και δεν θα δυσκολευτείς να δεις την τελική του κοντά στα 200Km/h.

    20160804_064035

    Ο ψεκασμός είναι για μια ακόμα φορά άψογος σε λειτουργία προσφέροντας εκτός από ομαλή λειτουργία, πολύ καλά νούμερα κατανάλωσης. Το F έχει «κολλήσει» στα 4,1 λίτρα/100Km ένα νούμερο που συνήθως το βρίσκεις σε mega-scooter και ότι σε μοτοσικλέτα 800cc.

    Τετάρτη 3 Αυγούστου

    Αδιαμφισβήτητα ένα από τα πλέον δυνατά σημεία του F700GS είναι η εργονομία του. Η μοτοσικλέτα πλησιάζει τα παπιά σε χρηστικότητα και ευκολία έχοντας μια πάρα πολύ άνετη θέση οδήγησης και μια σέλα για πολλά και υπέρ-άνετα χιλιόμετρα. Το ύψος του 700 είναι χαμηλό κάτι που βοηθάει στην επιβίβαση/αποβίβαση ακόμα και γυναίκες, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά κοντά προσφέροντας άψογο έλεγχο και εξαιρετικά άνετη γωνία σε πόδια και χέρια.

    20160802_064242

    Τα όργανα αποτελούνται από ένα αναλογικό ταχύμετρο και ένα ψηφιακό πάνελ το οποίο σαν να έχει παλιώσει πλέον καθώς δεν έχει αλλάξει σημαντικά από την πρώτη παρουσίαση της σειράς F το 2008. Παρόλα αυτά παραμένει χρηστικό και πληροφορεί σωστά τον αναβάτη. Καλή δουλειά έχει κάνει η BMW στους διακόπτες οι οποίοι είναι ποιοτικοί και εύκολα προσβάσιμοι, ενώ συνολικά η ποιότητα της μοτοσικλέτας είναι σε υψηλό επίπεδο. Το F700GS συνολικά είναι ένα από τα καλύτερα commuter από άποψη εργονομίας με την BMW να παραδίδει μαθήματα χρηστικότητα χωρίς περιορισμό στην ποιότητα.

    Τρίτη 2 Αυγούστου

    Κακά τα ψέματα, όταν αφήνεις μια μοτοσικλέτα όπως το R1200RS και περνάς στην F700GS σου φαίνεται κάπως… ιδιαίτερα στην εξωτερική εμφάνιση είναι η μέρα με τη νύχτα. Τα πράγματα όμως αλλάζουν άρδην όταν ανέβεις στη σέλα του F και αρχίσεις να οδηγείς. Αυτή η χαλαρότητα που εκπέμπει αμέσως σε κάνει να ξεχάσεις τι, πως, που και γιατί και απλά απολαμβάνεις αυτό που έχεις κάτω από τα πόδια σου.

    20160802_064208

    Η νέα F700GS ήρθε ανανεωμένη να αντικαταστήσει ένα πολύ πετυχημένο πείραμα της BMW. Χρησιμοποιώ τον ίδιο κινητήρα για δύο μοντέλα (F700GS και F800GS) απλά φτιάχνω μια πιο «φτηνή» έκδοση για να είναι προσιτή στον κόσμο και τινάζω την μπάνκα στον αέρα. Η μοτοσικλέτα από την πρώτη στιγμή αγαπήθηκε και πώς να μην το κάνει άλλωστε αφού όχι μόνο πιο «φτηνή» δεν ήταν, αλλά αποτελούμε μια πάρα πολύ καλή μοτοσικλέτα, ιδιαίτερα για τη χώρα μας.

    20160802_064150

    Εξωτερικά, το σχήμα του 700 παραμένει σχεδόν ίδιο με μικρές πινελιές κυρίως στους χρωματισμούς και στα αξεσουάρ. Είναι αρκετά μαζεμένο σε διαστάσεις, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος όπου τα πλαϊνά πλαστικά είναι σχεδιαστικά το πιο φρέσκο πράγματα στο GS. Συνολικά, το F700GS δεν κερδίζει το βραβείο σχεδιασμού καθώς δεν διαθέτει κάτι να σε εξιτάρει, ωστόσο κερδίζει πολύ σε ποιότητα από όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις.

    Σχόλια

    Σχόλια