6H Nurburgring: Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά

Ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς είναι μία ανάσα μακριά και το motornews.gr σας παρουσιάζει 4 σημεία που πρέπει να έχετε υπόψη σας.

Η πληγωμένη Toyota

Η χρονιά δεν έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο για τους πρωταθλητές του 2014. Οι Ιάπωνες είδαν να χάνεται ένα σίγουρο 1-2 στο Spa μετά από αστοχία κινητήρα και στα δύο LMP1. Στο Le Mans, η Toyota ήταν έτοιμη να πανηγυρίσει την πρώτη της νίκη στον θρυλικό αυτό αγώνα, όταν μία βλάβη στο turbo αυτή τη φορά ανάγκασε τον Kazuki Nakajima να παρκάρει το #5 TS050 Hybrid στην άκρη της πίστας μόλις 4 λεπτά πριν τη συμπλήρωση 24 ωρών, δίνοντας μία ανέλπιστη νίκη στην Porsche. Πλέον η Toyota πρέπει να μαζέψει τα κομμάτια της και πάλι, να αφήσει πίσω της ότι έγινε στο Le Mans και να αποδείξει πως το αγωνιστικό της μπορεί να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού και να επιστρέψει εκεί που της άξιζε να είναι στους δύο τελευταίους αγώνες.

Αξιοπιστία ο κύριος παράγοντας

Ίσως ο μεγάλος πρωταγωνιστής της χρονιάς. Ο δαίμων έχει χτυπήσει και τους τρεις κατασκευαστές της LMP1, με αποκορύφωμα το Le Mans. Μία ομάδα που πρέπει να είναι πιο έτοιμη από ποτέ είναι η Audi, που δείχνει να μην έχει ξεπεράσει τα προβλήματα αξιοπιστίας. Το R18 είναι γρήγορο, όμως σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τους προκατόχους του που σπάνια βλέπαμε να έχουν προβλήματα. Η Porsche ήταν η πρώτη που έκανε την κίνηση να γυρίσει το υβριδικό σύστημα του 2015, όμως Audi και Toyota, έχοντας νέα αυτοκίνητα, δεν μπορούν να κάνουν κάτι αντίστοιχο. Οπότε λοιπόν, δεν αποκλείεται να κριθεί η νίκη από αξιοπιστία και όχι από πραγματική ταχύτητα.

Η απρόβλεπτη LMP2

Μπορεί στο Le Mans να είδαμε την Alpine και τα αγωνιστικά της Oreca να κυριαρχούν, όμως το Nurburgring είναι μια διαφορετική υπόθεση. Στην κατηγορία αυτή ο οποιοσδήποτε μπορεί να κερδίσει και σίγουρα το γεγονός πως η αεροδυναμική παίζει μεγάλο ρόλο ευνοεί τα πρωτότυπα της Ligier. Επιπλέον θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την ESM, η οποία μεταπήδησε από τα ελαστικά της Dunlop σε αυτά της Michelin, ψάχνοντας το καλύτερο δυνατό setup. Η αμερικανική ομάδα έχει δύο νίκες στις 24H της Daytona και στις 12H του Sebring, όμως απέχει ακόμα από το WEC. Σίγουρα δεν θα είναι το πιο απλό πράγμα, μιας και ομάδες όπως η G-Drive, η Alpine και η RGR Sport θα θέσουν τον πήχη ψηλά.

Το ερωτηματικό της GTEPro

Μέχρι το Spa, είμασταν μάρτυρες ενός μονόλογου της Ferrari στην κατηγορία, με τους υπόλοιπους να δίνουν τη μάχη για το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Στο Le Mans όλα άλλαξαν με την Ford να είναι ταχύτατη, την Ferrari να ακολουθεί κοντά και οι υπόλοιποι 3 δευτερόλεπτα πίσω. Για την εικόνα αυτή, έβαλε το χέρι της η FIA με την ACO, με αλλαγές επί αλλαγών μέχρι και την τελευταία στιγμή, όμως δεν ευθύνονται μόνο αυτοί. Είναι προφανές από την αρχή της χρονιάς πως η Ford έχει βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό το GT και χρησιμοποιεί και αυτή turbo κινητήρα όπως η Ferrari στην 488 GTE, με τους υπόλοιπους κατασκευαστές να έχουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Πλέον υπάρχει μια ύστατη προσπάθεια να μικρύνει η διαφορά στην απόδοση, όμως δύσκολα θα δούμε μάχη με όλα τα αγωνιστικά. Το μόνο σίγουρο είναι πως το πρωτάθλημα τώρα αρχίζει και η Ford με την Ferrari ετοιμάζονται για επικές μονομαχίες μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια