Μια Yamaha “εργόχειρο”

    Να πως μια καθημερινή χρηστική μοτοσικλέτα όπως η XSR700, γίνεται αντικείμενο πόθου.

    “Κέντησε” η ισπανική Ad Hoc Cafe Racers, μετατρέποντας το ταπεινό πλην τίμιο XSR700 σε μια μοτοσικλέτα με τόνους χαρακτήρα.

    2016_yam_xsr700adhoc_eu_custom_sta_002

    Στο πλαίσιο του προγράμματος Yard Bulid της Yamaha, η Otokomae XSR700 όπως ονομάζεται, δέχτηκε τις περιποιήσεις της Ad Hoc μέσα κυρίως από ανταλλακτικά άλλων μοντέλων της Yamaha και custom κατασκευών, όπως της πίσω ανάρτησης, της σέλας και της αντικατάστασης του φίλτρου αέρα με χοάνες.

    Από τα στοιχεία που άλλαξαν τα πιο ουσιώδη είναι το τιμόνι και η πλάκα του πιρουνιού που ήρθαν από τα MT -09, η εμπρός ανάρτηση, οι δίσκοι φρένων, και ο συμπλέκτης από YZF-R6 και τέλος  το εμπρός φωτιστικό σώμα με τη βάση του από το MT-01.

    2016_yam_xsr700adhoc_eu_custom_sta_005

    Οι παχουλές ζάντες της Borrani, η πίσω ανάρτηση της Gears Racing και η νέα εξάτμιση ολοκληρώνουν τις αλλαγές, οι οποίες συνθέτουν ένα μινιμαλιστικό και μοναδικό cafe racer. Σύμφωνα με τον David Gonzalez, τον ιδιοκτήτη της εταιρείας Ad Hoc, παρά την πλήρη αλλαγή του χαρακτήρα της, η XSR700 Otokomae διατηρεί ένα πολύ υψηλό δείκτη ικανοποίησης στην οδήγηση και φυσικά όλη την αξιοπιστία και λειτουργικότητα του αρχικού μοντέλου.

    2016_yam_xsr700adhoc_eu_custom_sta_001

    Να λοιπόν που το customizing δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των βαριών και δύσχρηστων αμερικανικών μοτοσικλετών, αλλά και καθημερινών μοντέλων που μπορούν να αποκτήσουν έντονη προσωπικότητα, παραμένοντας απολαυστικές στην οδήγηση.

    2016_yam_xsr700adhoc_eu_custom_det_005 2016_yam_xsr700adhoc_eu_custom_det_006 2016_yam_xsr700adhoc_eu_custom_det_019

    Σχόλια

    Σχόλια