Live Test: Ford Kuga 2.0 TDCi 182ps

    Το SUV της Ford, βάζει τα καλά του και εντυπωσιάζει, ακουμπώντας και την premium υποκατηγορία του είδους.

    Το Ford Kuga 2.0TDCi 182 ps ήρθε στο live test του Motornews για να μας δείξει κυρίως τα βήματα προόδου που έχει κάνει η εταιρεία στην τεχνολογία που προσφέρει με τα μοντέλα της. Τις επόμενες ημέρες, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα με το Kuga, παίρνοντας πληροφορίες για το βάθος του σε όλους τους τομείς που μπορεί να απασχολούν τους υποψήφιους αγοραστές του.

    Δευτέρα 27 Ιουνίου

    To Kuga τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά σε ότι έχει να κάνει με την άνεση των επιβατών του. Χάρη και στον πλούσιο εξοπλισμό του βέβαια. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη στα γνωστά πρότυπα της Ford, που συνδυάζουν εξαιρετικά την άνεση με το σωστό κοντρόλ του αμαξώματος, προκειμένου να μην είναι υπέρμετρα μαλακό, ενώ την ίδια στιγμή δίνει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του. Αυτό που δεν κρύβεται βέβαια, είναι το βάρος του που ξεκινά από τα 1.716 κιλά (με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού- κάτι που δεν ισχύει για το δικό μας “φορτωμένο”) και φέρνει σε δύσκολη θέση και τα φρένα, ειδικά στις ζεστές συνθήκες των ημερών. Το μεσαίο πεντάλ δείχνει να μεγαλώνει τη διαδρομή του όταν επαναληφθεί δυνατό φρενάρισμα αν και σε καμία περίπτωση δεν προκαλεί αίσθημα ανασφάλειας επί της ουσίας. Το θέμα που τίθεται από το βάρος του αυτοκινήτου (με το 6άρι Powershift κιβώτιο ταχυτήτων που είναι ταχύτατο στη χειροκίνητη λειτουργία, με τον πολύ “αμερικάνικο” διακόπτη για τις αλλαγές) είναι το πόσο πολύ θίγονται οι όποιες εκτός δρόμου βλέψεις και ικανότητες του μοντέλου. Δε μπορούμε να φανταστούμε πορεία σε σαθρό έδαφος, προσεγγίζοντας π.χ. κάποια παραλία, που δεν θα καταλήξει σε μεγαλοπρεπές κόλλημα. Αν και η τετρακίνηση με τον τρόπο που δουλεύει και που μπορεί να την παρακολουθεί ο οδηγός επιλέγοντας στην οθόνη το σχετικό μενού, αφήνει πολλές υποσχέσεις και σε βάζει σε σκέψεις ακόμα και για λίγο πιο περιπετειώδη ελαστικά. Τώρα δεν είχαμε την ευκαιρία να το ψάξουμε όσο θα θέλαμε. Ίσως την επόμενη φορά. 

    20160627_142800        20160627_142827

    Παρασκευή 24 Ιουνίου

    20160623_174254

    Το ζεστό μενού της ημέρας, δεν ήταν και το καλύτερο για το Kuga με τα ημιδερμάτινα καθίσματά του. Ή μάλλον, δεν ήταν το καλύτερο για όσους κλήθηκαν να μπουν στο κατά τα άλλα πολυτελές σαλόνι του. Για τον οδηγό, το δυστύχημα ήταν ότι και το τιμόνι ήταν καυτό, αλλά από την άλλη πλευρά, είναι απαλλαγμένος από την υποχρέωση αλλαγής ταχυτήτων, αφού το εξαιρετικό μέχρι στιγμής αυτόματο κιβώτιο του αυτοκινήτου, κάνει τα πάντα να φαίνονται εύκολα. Η δύναμη του κινητήρα είναι κάτι που μας παίρνει καιρό για να τη συνηθίσουμε. Σε συνδυασμό και με την τετρακίνηση, δίνει στιγμές χαράς σε ιδιαίτερα ολισθηρά σημεία που μπορείς να δεις το πίσω μέρος να ευθυγραμμίζεται με το εμπρός, πριν την έξοδο της στροφής.

    20160622_180331

    Το άλλο που μας έκανε εντύπωση, είναι το σύστημα με το άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ “κλωτσώντας” το κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα. Έχει πλάκα και σίγουρα μπερδεύεις τους γείτονες, που σε βλέπουν να ανοίγεις με αυτό τον τρόπο το χώρο των αποσκευών. Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η μέρα που θα πιάσουμε κάποιον τη στιγμή που θα το δοκιμάζει, θεωρώντας πως θα ανοίξει το πορτ μπαγκάζ- εν τη απουσία μας. Άσχετα πάντως με τους γείτονες, τα πιτσιρίκια το λατρεύουν -όπως κάθε τι περίεργο- και διαγωνίζονται για το ποιο θα το πετύχει με τη μια.

    20160623_174307 (1)

    Σχόλια

    Σχόλια