Δεν αλλάζουν το πίσω μέρος της MP4-29
Η McLaren δήλωσε πως τα αεροδυναμικά βοηθήματα στην πίσω ανάρτηση παραμένουν
Η McLaren κατά τη διάρκεια του χειμώνα τράβηξε τα βλέμματα καθώς παρουσίασε κάτι διαφορετικό. Στο πίσω μέρος της MP4-29 είχε αεροδυναμικά βοηθήματα στο ψαλίδια της πίσω ανάρτησης. Με αυτά οι άνθρωποι του Woking προσπαθούν να εξισορροπούσουν τη χασούρα στη κάθετη δύναμη λόγω της αλλαγής των κανονισμών. Οι αλλαγμένες πίσω πτέρυγες και η αλλαγή στη διάταξη της εξάτμισης έχει προκαλέσει μείωση κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος των μονοθεσίων φέτος. Αυτό είναι και το αδύναμο σημείο της MP4-29 το οποίο προσπαθούν να βελτιώσουν. Στις δοκιμές στο Μπαχρέιν λίγο μετά το GP η ομάδα παρουσιάστηκε χωρίς αυτά τα βοηθήματα αλλά τα αποτελέσματα που πήραν έδειξαν πως το μονοθέσιο λειτουργεί καλύτερα έχοντας τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο αγωνιστικός διευθυντής, Eric Boullier, δηλώνει πως συνεχίζουν ως έχουν.
Μέχρι να έχεις καθαρή εικόνα από τη συσχέτιση των δεδομένων μεταξύ πίστας, προσομοιωτή και αεροδυναμικής σήραγγας, αξιολογείς τα πάντα. Κάναμε πολλές δοκιμές ώστε να βεβαιωθούμε ότι η συσχέτιση των δεδομένων είναι σωστή. Είναι κάτι το οποίο ελέγχαμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα καθώς όταν ψάχνεις για λύσεις θες να έχεις ελέγξει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Είμαστε ευχαριστημένοι με την κάθετη δύναμη αλλά και την οπισθέλκουσα που παράγει (σ.σ. μιλά για το αεροδυναμικό βοήθημα στα ψαλίδια της πίσω ανάρτησης) οπότε θα συνεχίσουμε να τα έχουμε. Το μονοθέσιο έχει εξελιχθεί γύρω από αυτά οπότε θα συνεχίσουμε την συνολική εξέλιξη του μονοθεσίου όπως είναι τώρα.