H Aston Martin θέλει αλλαγές στους κανονισμούς

Οι Βρετανοί θέλουν μεγαλύτερη διαφάνεια στη διαδικασία του Balance of Performance μετά από άλλον ένα κακό αγώνα

Η Aston Martin είδε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα τα αγωνιστικά της εκτός ρυθμού στο COTA, μετά από ένα δυνατό ξεκίνημα στη χρονιά. Το αφεντικό της AMR, John Gaw, σε δηλώσεις του φάνηκε ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με τις νέες αλλαγές καθώς άλλαξαν την ισορροπία και αποδείχθηκαν άσκοπες καθώς στο Spa είχαμε τον αγώνα με τη μεγαλύτερη ισότητα όσον αφορά στην απόδοση στην ιστορία του WEC.

Όταν μια φόρμουλα ισορροπίας χρειάζεται σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα για να ελεγχθούν το κόστος, οι κατασκευαστές, οι οργανωτές πρέπει να δουλέψουν καλύτερα για να δουν τι έγινε στην GTE μετά το Le Mans, πράγμα το οποίο δεν πρέπει να επαναληφθεί.

Οι GTE Vantage έχουν αγωνιστεί στους τελευταίους δύο αγώνες του WEC με μειωμένη διάμετρο κατά 5mm στον περιοριστή αέρα. Σύμφωνα με την ίδια την Aston Martin, αυτή η αλλαγή έχει κοστίσει περίπου 30 ίππους στα αγωνιστικά της.

Η Porsche τερμάτισε στο 1-2 και στο Nurburgring, αλλά και στο COTA, με την Aston Martin να έχει καλύτερο τερματισμό την 4η θέση.

Ο Richie Stanaway και ο Fernando Rees στην #99 Aston, έφεραν τη βρετανική ομάδα στην pole position στις 6H του COTA, με τους  δύο να χρησιμοποιούν μαλακή γόμα ενώ η Ferrari είχε τη μέση. Η Porsche από τη μεριά της, χρησιμοποίησε μόνο ένα σετ στις κατατακτήριες.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια