Lowe: Γελοίες οι συζητήσεις στο Μπαχρέιν
Αύξηση ορίου καυσίμου, μείωση διάρκειας του αγώνα, αυτές ήταν οι προτάσεις αλλαγών στο Sakhir
Η Mercedes απέδειξε στο Μπαχρέιν ότι μπορεί να προσφέρει θέαμα και μάχες ακόμα και με το όριο των 100 κιλών καυσίμου. Οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg από τον πρώτο μέχρι και τον τελευταίο γύρο πίεζαν ο ένας τον άλλο, κάνοντας παράλληλα εξαιρετική διαχείριση καυσίμου. Οι δύο W05 απέδειξαν στους υπόλοιπους ότι απλώς δεν έχουν κάνει καλή δουλειά. Ο εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας, Paddy Lowe, πιστεύει ότι όλε αυτές οι συζητήσεις περί αύξησης του ορίου καυσίμου, μείωσης της απόστασης του αγώνα είναι γελοίες. Η φύση της F1 είναι να κάνει τη ζωή δύσκολη στις ομάδες, και φέτος το έχει καταφέρει με το παραπάνω. Ας στρωθούν στη δουλειά λοιπόν.
Δεν πιστεύω ότι η αύξηση του ορίου καυσίμου θα αλλάξει κάτι. Η F1 πρέπει να θέτει υψηλούς στόχους. Πιστεύω ότι η απόφαση να κινηθούμε με 100 κιλά καυσίμου και όριο κατανάλωσης στα 100κιλά/ώρα είναι σωστή. Διότι αν η ομάδα που νικά αγωνίζεται μέσα σε αυτά τα όρια τότε αποδεικνύει ότι η απόφαση είναι σωστή. Αυτό δυσκολεύει κάποιους αλλά αυτή είναι η φύση της F1, να πιέζει στο όριο και ακόμα παραπέρα. Η σωστή κίνηση λοιπόν θα ήταν του χρόνου να έχουμε 95 κιλά καυσίμου. Έχουν ειπωθεί αρκετά πράγματα τον τελευταίο καιρό τα οποία δυσκολεύομαι να καταλάβω. Η πρώτη πρόταση ήταν να αυξήσουμε το όριο στα 110 κιλά. Αναρωτιέμαι γνωρίζει κανείς ότι δεν μπορούμε να έχουμε ρεζερβουάρ 110κιλών σε αυτά τα μονοθέσια; Στη συνέχεια είπαν να κάνουμε τους αγώνες μικρότερους. Μπορείτε να το φανταστείτε; Είναι σαν να λέμε ότι επειδή οι μαραθωνοδρόμοι δεν αντέχουν θα μικρύνουμε τον μαραθώνιο. Ελπίζω να αφήσουμε πίσω μας όλη αυτή τη γελοία συζήτηση. Το αν οι υπόλοιποι δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα όρια τότε σημαίνει ότι δεν έχουν κάνει καλή δουλειά.