Εσύ τι λες: Περί αναβατών ο λόγος
Blog για αναβάτες που δεν αξίζουν και μια νέα γενιά που βρίσκεται ήδη στο επόμενο επίπεδο
… συμφωνώ απόλυτα, πως στην παρούσα φάση είναι αρκετοί οι αναβάτες που δεν έχουν να δείξουν κάτι ιδιαίτερο και οι λόγοι που παραμένουν στο MotoGP δεν έχουν να κάνουν τόσο με τις οδηγικές τους ικανότητες. Οι Abraham και Hernandez νομίζω πως απέδειξαν ότι δεν το μπορούν ποτέ το θέμα και στην ίδια κατηγορία θα κατατάξω τους Colin και Hiroshi, που συμπαθώ ιδιαίτερα. Άντε να δώσουμε κάποιους πόντους στον «Τέξας» γιατί βοήθησε στην εξέλιξη.
Απ την άλλη θα ήθελα να δω τι μπορεί να κάνει ο Petrucci σε κάποια καλή μοτοσικλέτα, αν και πολύ φοβούμαι πως κι αυτός δεν… Ο πιο αδικημένος αναβάτης του grid για εμένα είναι ο Έκτορας (Hector Barbera). Είναι πραγματικά κρίμα να μην μπορεί να πάει σε μια σοβαρή ομάδα, ενώ οι Smith και Redding καβάλησαν τα υπερόπλα μόνο και μόνο επειδή το MotoGP-Show κάνει πολλά views στην Αγγλία. Ειδικά ο Smith πρέπει να καβάλησε κατόπιν τηλεφωνήματος απ τη Βασίλισσα, άσχετα με την ωραία εξέλιξή του.
Στο SBK υπάρχουν αναβάτες οι οποίοι δείχνουν να έχουν περισσότερες ικανότητες και θέληση. Το θέμα όμως είναι πως για να βρεθούν στη σέλα ενός καταξιωμένου MotoGP, χρειάζονται πρωτίστως γνωριμίες και μετά ταχύτητα. Οι εξαιρέσεις των super ταλαντούχων αναβατών εκτιμώ πως θα λιγοστεύουν όλο και περισσότερο και θα είναι αντιστρόφως ανάλογες με την εμπλοκή των ηλεκτρονικών. Κοντολογίς, πολύ θα ήθελα να δω τον Jonathan (Rea) σε μια Tech3, τον Tom (Sykes) στη θέση του Pedrosa και τον Giugliano στη θέση του Γιαννόνε (ναι με Γ).
Ωστόσο, το φυτώριο της Μoto2 αυτόν τον καιρό είναι στα φόρτε του αναδεικνύοντας μια καταπληκτική νέα γενιά αναβατών από τους οποίους μερικοί δείχνουν να είναι πραγματικά υπέροχοι. Τέτοια οδήγηση από τόσους πολλούς αναβάτες δεν θυμάμαι ποτέ ούτε στα 250GP, ούτε στη Moto2.
Αν μπορέσουν εργοστάσια και Dorna να τα βρουν στο ποσοστό εμπλοκής των ηλεκτρονικών, πράγμα πολύ δύσκολο εκ φύσεως του προβλήματος (άλλη κουβέντα), σταματήσουν να ράβουν κανόνες ντροπιαστικά και προκλητικά κατ’ εξαίρεση και δώσουν ένα σταθερό πλάνο τετραετίας – πενταετίας είμαι σίγουρος πως οι νέες αιτήσεις εμπλοκής θα είναι τόσες που θα διώχνουν κόσμο. Οι αναβάτες πάντως είναι ήδη στο next level!
endo pandou (@endopandou)