Οι πρώτες ενδείξεις για τα Pirelli
Συνολικά όμως η εμφάνιση των φετινών P Zero ήταν καλύτερη από αυτήν των περσινών
Ένα ακόμα ερωτηματικό που υπήρχε για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς ήταν τα ελαστικά, πως θα απέδιδαν, πόσο θα άντεχαν…
Όλα έδειχναν εντάξει στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, όμως περίπου από τον 25ο γύρο και μετά τα ελαστικά είχαν αρχίσει να δείχνουν σημάδια «κόπωσης», Το εμπρός αριστερό ελαστικό είναι αυτό που δέχεται την μεγαλύτερη καταπόνηση και είχε αρχίσει να φθείρεται έντονα. Το γνωστό φαινόμενο grainning έκανε την εμφάνισή του. Συνολικά όμως η εμφάνιση των φετινών P Zero ήταν καλύτερη από αυτήν των περσινών με λιγότερα marbles και χωρίς απότομη μεταβολή της απόδοσής τους.
Στην συνέχεια ο ρυθμός μειώθηκε για όλους. Αυτοί που έδειξαν να τα καταφέρνουν καλύτερα με τα ταλαιπωρημένα ελαστικά ήταν ο Alonso ο οποίος πλησίασε τον Hulkenberg και ο Bottas ο οποίος μείωσε την ψαλίδα από τον Raikkonen. Ο Φινλανδός όλο το 3ήμερο αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα φρένα της F14T και σε εκείνο το στάδιο του αγώνα με τα ελαστικά του να είναι σε κακή κατάσταση έκανε το ένα λάθος πίσω από το άλλο με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση του από τον συμπατριώτη του.
Σε αντίθεση με το 2013, που η Mercedes ήταν η ομάδα που δυσκολευόταν περισσότερο από κάθε άλλη με την διαχείριση των ελαστικών, στη Μελβούρνη ήταν αυτή που πήρε τα μέγιστα από αυτά. Πέρυσι οι Rosberg και Hamilton έπαιζαν συνεχώς άμυνα, προφυλάσσοντας τα ελαστικά τους με αποτέλεσμα να μην έχουν πολλές επιλογές για την στρατηγική του αγώνα. Όμως φέτος είδαμε ότι ο Γερμανός κατάφερε να διατηρήσει τη διαφορά του από τους διώκτες του και επιπλέον καθυστέρησε για μερικούς γύρους το δεύτερο και τελευταίο pitstop του. Η Mercedes άφησε τον Ricciardo να μπει πρώτος για αλλαγή και στη συνέχεια μπήκε για το δικό της με ασφάλεια γνωρίζοντας ότι έχει την πρώτη θέση στο τσεπάκι της. Η W05 δείχνει να είναι σημαντικά καλύτερη της προκατόχου της όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών. Θα πρέπει όμως να δούμε πως θα εξελιχθούν και οι επόμενοι αγώνες με Μαλαισία, Μπαχρέιν και Κίνα να είναι ορόσημα.