Κοινή ECU το 2016 στο MotoGP

    Υποχρεωτική η κοινή ECU από το 2016, τεράστια νέα για το MotoGP

    Η FIM ανακοίνωσε πως από το 2016 όλες οι ομάδες (κατασκευαστές) θα είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιήσουν την κοινή ECU και το software του πρωταθλήματος. Τη Δευτέρα συναντήθηκε η Επιτροπή GP και όλα έδειχναν ότι θα είχαμε σημαντικά νέα, αλλά αυτά τα νέα είναι παραπάνω από σπουδαία. Την ECU θα την εξελίξουν από κοινού οι ομάδες και θα έχουν πρόσβαση στην πρόοδο του λογισμικού, ωστόσο η FIM θα έχει τον τελευταίο λόγο στο τι θα δοθεί στις ομάδες το 2016.

    Σε ισχύ θα είναι το 2014 και η Factory 2 πρόταση, αλλά με διαφορετική ερμηνεία και ονομασία. Πιο συγκεκριμένα, κάθε Κατασκευαστής που δεν έχει πάρει νίκη την προηγούμενη χρονιά θα θεωρείται «Νέος Κατασκευαστής» και θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα με τις προδιαγραφές των Open συμμετοχών παρότι θα είναι εργοστασιακή συμμετοχή. Θα έχει δηλαδή 12 κινητήρες, 24 λίτρα καυσίμου, το μαλακό ελαστικό των Open και ελευθερία στις δοκιμές. Αυτό θα ισχύσει έως το 2016.

    Σε περίπτωση τώρα που ο «Νέος Κατασκευαστής» πετύχει μία νίκη ή δύο δεύτερες θέσεις ή 3 τρίτες θέσεις σε στεγνούς αγώνες στο 2014 τότε θα έχει τον εξής περιορισμό: 22 λίτρα καυσίμου. Αν τώρα ο «Νέος Κατασκευαστής» πετύχει 3 νίκες μέσα στη σεζόν τότε θα χάσει και το προνόμιο της χρησιμοποίησης του μαλακού ελαστικού για τις Open. Αυτές οι μειώσεις θα ισχύσουν και για το 2015.

    Για παράδειγμα αν ο Andrea Dovizioso με την Ducati, η οποία δεν έχει κερδίσει πέρυσι άρα πάει με τις προδιαγραφές Open φέτος, κερδίσει έναν αγώνα τότε όλες οι Ducati θα είναι αναγκασμένες να χρησιμοποιήσουν 22 λίτρα καυσίμου.

    Από το 2016 όμως έρχεται η κοινή ECU να καταρρίψει όλα τα παραπάνω και πλέον θα επιστρέψουμε σε μια και μοναδική κατηγορία με ίσους όρους για όλους.

    Σχόλια

    Σχόλια