Moto3 VS Moto2 = 1-0

    Φέτος η Moto3 θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τη μεσαία κατηγορία

    Ο χειμώνας που πέρασε για τις μικρότερες κατηγορίες του MotoGP είχε αρκετό ενδιαφέρον, ωστόσο το βάρος και τα βλέμματα ήταν στραμμένα περισσότερο στη Moto3 και όχι στη Moto2. Η εξήγηση είναι πολύ απλή και έχει να κάνει με τις προσωπικότητες. Στη Moto2 φέτος έχουμε (σχεδόν) μια από τα ίδια. «Βετεράνοι» αναβάτες της κατηγορίας όπως ο Alex De Angelis, ο Thomas Luthi και ο Mattia Pasini είναι πάλι εκεί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο πλαισιωμένοι φυσικά από νέα αστέρια, αλλά λίγα. Τη διαφορά εδώ μπορούν να την κάνουν οι Maverick Vinales, Luis Salom, Sam Lowes και Lorenzo Baldassari οι οποίοι είναι γρήγοροι, αλλά κυρίως πολύ επικοινωνιακοί – φρέσκα πρόσωπα που διψάμε να τα δούμε να «πατάνε» τους κατεστημένους.

    Φυσικά θα είναι δύσκολο άμεσα να εμπλακούν σε μάχες για νίκες με την παλιοσειρά – Nakagami, Luthi, Aegerter, Simon – ωστόσο κάτι μου λέει ότι θα κλέψουν την παράσταση ακόμα και αν είναι στις πίσω θέσεις.

    Στη Moto3 αντίθετα τα αστέρια είναι πολλά και ανερχόμενα και κυρίως με έντονες προσωπικότητες. Για παράδειγμα ο Jack Miller, ένας νεαρός Αυστραλός που μόνο που τον βλέπεις καταλαβαίνεις την τρέλα που κουβαλάει. Ο ίδιος αποκάλυψε σε συνέντευξη στο motogp.com ότι μέχρι τα 14 του είχε σπάσει 27 κόκκαλα στο σώμα του, κάτι που φυσικά δεν τον σταμάτησε από το να σπάσει ακόμα περισσότερα. Ο Miller φέτος θα οδηγεί μια εργοστασιακή KTM και μην σας κάνει καμία έκπληξη αν τον δούμε να παλεύει για τον τίτλο.

    Ακόμα ένας αναβάτης που θα μας απασχολήσει φέτος είναι ο Karel Hanika. Ένα παλικαράκι από την Τσεχία, ο οποίος είναι πραγματικά γρήγορος και πολύ ευφυής. Είναι teammate του Miller φέτος στην εργοστασιακή KTM και παρότι δεν έχει εμπειρία αφού θα είναι η πρώτη του χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, είναι ικανός για την έκπληξη.

    Η Moto3 θα έχει και την αίγλη του μεγάλου Valentino Rossi. Ο Ιταλός, σε συνεργασία με το SKY Italia έχτισε μια νέα ομάδα, πήρε δύο ταλαντούχους Ιταλούς αναβάτες, τη μοτοσικλέτα της KTM και ελπίζει να επαναφέρει τους Ιταλούς σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Τον Romano Fenati τον γνωρίζουμε από την απίθανη νίκη στη Jerez το 2012. Ο Ιταλός έχει ταλέντο και θα είναι σίγουρα μπροστά. Λιγότερο γνωστός είναι ο Francesco Bagnaia ο οποίος συμπληρώνει το δίδυμο της Sky Racing Team by VR46.

    Όσοι έχουν μοτοσικλέτες KTM θα είναι δυνατοί, αλλά φέτος δυνατοί θα είναι και εκείνοι που έχουν μοτοσικλέτα της Husqvarna. Ναι, το 2014 θα εμπλακεί στο πρωτάθλημα και η ιστορική Husqvarna με αναβάτες τους Danny Kent και Niklas Ajo. Η μοτοσικλέτα στην πραγματικότητα είναι μια KTM βαμμένη με τα χρώματα της Husky, παρόλα αυτά είναι μια φρέσκια νότα στο πρωτάθλημα.

    Το πρόβλημα φέτος θα το έχει η Honda η οποία υποσχέθηκε πέρυσι μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα η οποία θα είναι ο «τιμωρός της KTM». Το χειμώνα πάντως κάτι τέτοιο δεν επαληθεύτηκε και παρότι η ομάδα που έχει τις εργοστασιακές Honda στα χέρια της είναι ικανότατη (Estrella Galicia 0.0), δεν μπόρεσε να κάνει τα βήματα που απαιτούνται για να πιάσει τις KTM. Alex Marquez και Alex Rins θα έχουν προβλήματα φέτος, τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες, αν και νομίζω ότι η Honda θα είναι σε θέση να πιάσει τους Αυστριακούς, ιδιαίτερα έπειτα από την τελευταία ημέρα δοκιμών στη Jerez όπου τα δείγματα ήταν πιο θετικά. Ερωτηματικό παραμένει ο «δικός μας» μεν, Αυστραλός δε, Arthur Sissis ο οποίος το χειμώνα έμεινε σε πολύ ρηχά νερά. Αν καταφέρει να κάνει το βήμα που απαιτείται στην απόδοσή του θα χαρώ να ζητωκραυγάσω για εκείνον, αλλά δυστυχώς για φέτος δεν το βλέπω, ιδιαίτερα στη σέλα της Mahindra (Suter).

    Moto3 λοιπόν εναντίον Moto2 φέτος σημειώσατε άσσο!

    Γιάννης Πετρόχειλος (@petrocheilos)

    Σχόλια

    Σχόλια