Μανετάκι και για τη Yamaha

    Μυστικά και κλειστά στόματα για τον έξτρα λεβιέ σε Honda και Yamaha

    Στις τελευταίες δοκιμές της Sepang ο φωτογραφικός φακός του crash.net έπιασε έναν επιπλέον μικρό λεβιέ δίπλα σε εκείνον του συμπλέκτη στο τιμόνι της εργοστασιακής Yamaha M1. Αυτή τη μικρή μανέτα την είχαμε δει πέρυσι πρώτη φορά στις εργοστασιακές Honda και τότε είχε διαρρεύσει πως έχει να κάνει με το seamless κιβώτιο ταχυτήτων και πιο συγκεκριμένα για το κατέβασμα ταχυτήτων και όχι για το ανέβασμα.

    Στη Yamaha φυσικά δεν θέλησαν να αποκαλύψουν κάτι για το επιπλέον εξάρτημα, ωστόσο το crash.net εικάζει πως έχει να κάνει είτε με το κατέβασμα των ταχυτήτων, είτε με την εμπλοκή της «νεκράς» στο εξατάχυτο κιβώτιο.

    Λόγω της μεγάλης ταχύτητας αλλαγών στο κιβώτιο, η νεκρά – που βρίσκεται ανάμεσα στην 1η και τη 2η – ίσως να δημιουργεί πρόβλημα στην εμπλοκή και λειτουργία του συστήματος με αποτέλεσμα να επιλέχθηκε από τους μηχανικούς να αφαιρεθεί. Επειδή όμως είναι αναγκαία για τις εκκινήσεις τοποθετήθηκε ένας έξτρα λεβιές για το χειρισμό της «νεκράς».

    Όλα αυτά είναι εικασίες φυσικά και μόνο στο τέλος της χρονιάς, στην τεχνική ανάλυση του Nakajima-san, θα μάθουμε τι ακριβώς κάνει το συγκεκριμένο εξάρτημα – εκτός φυσικά αν υπάρξει διαρροή στη διάρκεια της χρονιάς που είναι και το πιθανότερο.

    Σχόλια

    Σχόλια