Το Hockencheim «ψήνει» τα Pirelli

    Με 58 βαθμούς στην επιφάνεια της ασφάλτου, οι οδηγοί ανησυχούν για τη διαχείριση των P Zero

    Η πρώτη ημέρα GP Γερμανίας έδειξε ότι η διαχείριση των ελαστικών είναι σημαντικότερη από ποτέ. Με τις ακραίες θερμοκρασίες που επικρατούν, 58 βαθμοί στην επιφάνεια της ασφάλτου, τα ελαστικά της Pirelli πραγματικά «ψήνονται». Οι οδηγοί δηλώνουν ότι θα δυσκολευτούν πολύ στα μεγάλα stint. Αν ο καιρός παραμείνει έτσι και την Κυριακή, τότε θα δούμε πολλά pitstop. Αν όμως επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις για χαμηλότερες θερμοκρασίες τότε η κατάσταση θα είναι λίγο πιο εύκολη.

    Ο Lewis Hamilton κάνει σαφές ότι η διαχείριση των ελαστικών είναι το σημείο κλειδί.

    Η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή κι αυτό δυσκολεύει πολύ τα ελαστικά. Η διαχείρισή τους είναι πολύ δύσκολη. Όπως φαίνεται θα είναι ένας από τους δυσκολότερους αγώνες, όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών.

    Ο Nico Rosberg δήλωσε:

    Τα ελαστικά εμφανίζουν έντονη φθορά και πτώση απόδοσης. Είναι πολύ μαλακά γι’ αυτήν την πίστα και ειδικά με τόσο μεγάλες θερμοκρασίες. Ίσως οι χαμηλότερες θερμοκρασίες την Κυριακή, να βοηθήσουν λίγο.

    Ο Jenson Button είπε ότι η McLaren «ψήνει» τα ελαστικά της…

    Στα μεγάλα stint δυσκολευόμαστε λίγο διότι υπερθερμαίνουμε τα ελαστικά. Η διαχείρισή τους είναι πολύ δύσκολη, ιδίως με τα πολύ μαλακά. Είναι δύσκολο να τα κάνεις να δουλέψουν σωστά.

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε:

    Υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα φέρναμε την πολύ μαλακή γόμα εδώ, αλλά υπήρχαν παράπονα ότι είμαστε πολύ συντηρητικοί. Πιστεύω ότι στο τέλος θα αποδειχτεί καλή επιλογή. Προφανώς και δυσκολεύονται. Αλλά δεν μπορούσαμε να έρθουμε με τη μέση και τη μαλακή γόμα. Αν η πίστα είχε 20 βαθμούς λιγότερους τότε θα είχαμε αντίθετο αποτέλεσμα. Τα μαλακά ελαστικά δεν ταλαιπωρούνται τόσο πολύ και τα πολύ μαλακά σε κάποια μονοθέσια είναι εντάξει. Με τόσο ακραίες συνθήκες είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την επιλογή που κάναμε.

    Σχόλια

    Σχόλια