GP Μ. Βρετανίας: Hamilton is back

    Το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά καθώς ο Βρετανός μείωσε τη διαφορά στους 4 βαθμούς με την εγκατάλειψη του Rosberg

    Ο Lewis Hamilton κατέκτησε μια σπουδαία νίκη στο Grand Prix Μ. Βρετανίας μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Βρετανός είχε, μετά από αρκετό καιρό, την τύχη με το μέρος του καθώς είδε τον Nico Rosberg να εγκαταλείπει με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων της Mercedes. Μετά από αυτό το αποτέλεσμα η μάχη του πρωταθλήματος παίρνει φωτιά καθώς ο Hamilton μείωσε στους 4 βαθμούς από τον Rosberg. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Valtterri Bottas ανεβαίνοντας για 2ο συνεχόμενο αγώνα στο βάθρο. Ο Φινλανδός έκανε για άλλη μια φορά εκπληκτικό αγώνα με σωστή διαχείριση ελαστικών και πολλές προσπεράσεις. Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Daniel Ricciardo επαναφέροντας την Red Bull Racing στα καλά αποτελέσματα μετά το απογοητευτικό GP Αυστρίας.

    Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Rosberg έφυγε καθαρά μπροστά αλλά οι Vettel και Hulkneberg έκαναν κακή εκκίνηση. Οι Button και Magnussen πέρασαν στις θέσεις 2 και 3 ενώ κι ο Hamilton κέρδισε δύο θέσεις κι από την 6η ανέβηκε στην 4η. Όμως στην ουρά του grid τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά.

    Ο Raikkonen έχασε τον έλεγχο της Ferrari -στην ευθεία Wellington- και στην προσπάθειά του να μπει ξανά στην πίστα έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στις μπαριέρες. Ο Φινλανδός διέσχισε κάθετα την πίστα αλλά ευτυχώς οι Massa και Kobayashi που ακολουθούσαν τον απέφυγαν. Ο Massa εγκατέλειψε με ζημιές στην πίσω ανάρτηση καθώς στην προσπάθειά του να αποφύγει να εμβολίσει τον Raikkonen χτύπησε το πίσω μέρος της Williams στους διαλυμένους τροχούς της Ferrari που κρέμονταν από τα συρματόσκοινα ασφαλείας. Ο Kobayashi την γλύτωσε με μικρές ζημιές από τα θραύσματα. Ο Raikkonen βγήκε από το μονοθέσιο κουτσαίνοντας και αμέσως μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο. Ο αγώνας διακόπηκε άμεσα και οι οδηγοί πήραν ξανά τις θέσεις τους στο grid. Ο Φινλανδός μετά από εξετάσεις δεν είχε κάτι σοβαρό, εκτός από κάποιους μώλωπες στον αστράγαλο και το γόνατο.

    Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση για την επανεκκίνηση του αγώνα καθώς η μπαριέρα που χτύπησε ο Raikkonen χρειάστηκε να αλλαχθεί. Τελικά η επανεκκίνηση δόθηκε στις 16:05 ώρα Ελλάδας, πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

    Ο Rosberg δεν είχε κανένα πρόβλημα στην επανεκκίνηση και διατήρησε την πρωτοπορία του. Μέχρι τον 4ο γύρο ο Hamilton είχε περάσει τους Magnussen και Button και είχε βρεθεί πίσω του. Όμως η διαφορά τους ήταν στα 5 δευτερόλεπτα. Λίγο πιο πίσω ο Alonso πραγματικά έκανε εκπληκτικά πράγματα. Μέχρι τον 8ο γύρο είχε βρεθεί στην 7η θέση προσπερνώντας όποιον έβρισκε μπροστά του. Το ίδιο εντυπωσιακός ήταν κι ο Bottas ο οποίος ήταν στην 6η θέση. Οι δύο τους συνέχισαν την αναρρίχηση στο grid και μέχρι το πρώτο pitstop ο Bottas ήταν 3ος και ο Alonso 5ος με τον Button ανάμεσά τους.

    Στους πρώτους 15 γύρους οι Gutierrez και Ericsson εγκατέλειψαν με τον Μεξικανό μετά από επαφή με τον Maldonado και τον Σουηδό μετά από κατάρρευση της ανάρτησης.

    Στον 19ο γύρο ο Rosberg μπήκε για την πρώτη του αλλαγή ελαστικών βάζοντας την μέση γόμα. Ο Hamilton, ο οποίος είχε μειώσει τη διαφορά πριν την είσοδο του Γερμανού τα pit, συνέχισε να πιέζει. Στον 24ο γύρο μπήκε για την δική του αλλαγή βάζοντας τα σκληρά. Ο Hamilton ήταν σε διαφορετική στρατηγική από τον Rosberg. Όμως για μια ακόμα φορά έχασε χρόνο στα pit καθώς το πίσω αριστερό ελαστικό κόλλησε.

    Στον 26ο γύρο ήταν σειρά του Alonso για αλλαγή ελαστικών. Ο Ισπανός όμως είχε και ποινή 5″ stop/go καθώς στην πρώτη εκκίνηση του αγώνα δεν ήταν σωστά τοποθετημένος στο grid. Αυτό τον έριξε στην 9η θέση μετά την  αλλαγή.

    Κι ενώ όλα έδειχναν ότι θα έχουμε έναν ακόμα αγώνα τακτικής ξαφνικά στον 29ο γύρο ο Rosberg αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του δίνοντας το προβάδισμα στον Hamilton. Ο Γερμανός προσπάθησε με διάφορες αλλαγές στα συστήματα του μονοθεσίου να επαναφέρει την καλή λειτουργία του αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι έκανε στην άκρη και εγκατέλειψε τον αγώνα. Αυτή ήταν η πρώτη φορά μετά το GP Κίνας του 2013.

    Από εκείνο το σημείο και ύστερα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε για τις δύο θέσεις του βάθρου πίσω από τον Hamilton. O Bottas κατάφερε με πολύ καλό ρυθμό να κρατηθεί στην 2η θέση. Αυτό το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο στην καριέρα του Φινλανδού το οποίο έρχεται αμέσως μετά το παρθενικό του βάθρο στην Αυστρία. Ο Ricciardo με εκπληκτική διαχείριση ελαστικών κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση κρατώντας πίσω του τον Button, ο οποίος τερμάτισε 4ος στον εντός έδρας αγώνα του. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Vettel έχοντας πίσω του στην 6η θέση τον Alonso. Όμως οι δύο τους μας πρόσφεραν μια εκπληκτική μάχη από τον 35ο γύρο μέχρι τον 49ο. Μάχη ρόδα με ρόδα και παράπονα στον ασύρματο και από τους δύο. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Magnussen, Hulkenberg, Kvyat και Vergne.

    Μετά το GP στο Silverstone o Rosberg έχει 165 βαθμούς και ακολουθεί ο Hamilton me 161. Στην 3η θέση παραμένει ο Ricciardo με 98, κι ο Alonso στην 4η με 87. Ο Bottas ανέβηκε 5ος με 73 βαθμούς κι ο Vettel έπεσε 6ος με 70 βαθμούς.

    Το πρωτάθλημα συνεχίζεται σε δύο εβδομάδες με το Grand Prix Γερμανίας στο Hockenheim.

    Αποτελέσματα

     

    Θέση#ΌνομαΟμάδαLast LapInt
    144   L. HAMILTON   Mercedes1:38.78052 LAPS
    277   V. BOTTAS   Williams Mercedes1:39.977+30.1
    33   D. RICCIARDO   Red Bull Renault1:38.993+46.4
    422   J. BUTTON   McLaren Mercedes1:38.284+47.2
    51   S. VETTEL   Red Bull Renault1:37.481+53.6
    614   F. ALONSO   Ferrari1:38.587+59.6
    720   K. MAGNUSSEN   McLaren Mercedes1:39.360+62.2
    827   N. HULKENBERG   Force India Mercedes1:38.625+88.3
    926   D. KVYAT   Toro Rosso Renault1:38.452+88.9
    1025   J. VERGNE   Toro Rosso Renault1:40.062+1L
    1111   S. PEREZ   Force India Mercedes1:40.039+96.7
    128   R. GROSJEAN   Lotus Renault1:38.996+99.4
    1399   A. SUTIL   Sauber Ferrari1:43.747+118.1
    1417   J. BIANCHI   Marussia Ferrari1:39.961+152
    1510   K. KOBAYASHI   Caterham Renault1:45.931+1L
    164   M. CHILTON   Marussia Ferrari1:40.399+183.2
    1713   P. MALDONADO   Lotus Renault+1L
    186   N. ROSBERG   Mercedes+21L
    199   M. ERICSSON   Caterham RenaultRETIRED+17L
    2021   E. GUTIERREZ   Sauber Ferrari+2L
    2119   F. MASSA   Williams MercedesRETIRED+183.2
    227   K. RAIKKONEN   Ferrari+183.2

    Σχόλια

    Σχόλια