Δύσκολα τα πράγματα για την αύξηση του θορύβου

    Η FIA πετά το μπαλάκι στις ομάδες, καθώς η λύση που έχει βρεθεί δεν εφαρμόζεται εύκολα

    Η FIA συνεχίζει να ψάχνει τρόπους για την αύξηση του θορύβου των μονοθεσίων και σύμφωνα με τον Charlie Whiting έχει βρεθεί μια λύση η οποία έχει αποτελέσματα. Σε δοκιμές που έγιναν σε δυναμόμετρο αποδείχθηκε ότι χωρίζοντας της μονή εξάτμιση και τοποθετώντας δύο απολήξεις μεγάφωνα βελτίωνε η κατάσταση. Όμως αυτό δημιουργεί άλλα προβλήματα. Δεν υπάρχει αρκετός χώρος στο πίσω μέρος με αποτέλεσμα να κάνει την υλοποίηση αυτής της ιδέας δύσκολης. Θα πρέπει να επανασχεδιαστεί και να επανατοποθετηθούν από την αρχή όλα τα συστήματα στο πίσω μέρος. Ο Whiting δηλώνει ότι πρέπει να κάτσουν να δουν αν όλο αυτό αξίζει πριν περάσουν από τη θεωρία στην πράξη.

    Η αύξηση της έντασης του θορύβου είναι κάτι το οποίο δουλεύουμε ακόμα. Μια λύση που δοκιμάστηκε στο δυναμόμετρο είναι να χωρίσουμε την εξάτμιση. Αυτή τη στιγμή έχουν μονή εξάτμιση και όλα τα καυσαέρια βγαίνουν από εκεί. Αυτό έγινε σκόπιμα καθώς θέλαμε να μειώσουμε το φαινόμενο κατά το οποίο τα καυσαέρια βοηθούν στην αεροδυναμική απόδοση. Όπως γνωρίζεται είχαμε πολλά προβλήματα με τους κανονισμούς γύρω από τις εξατμίσεις. Αυτό που βρέθηκε είναι ότι χωρίζοντας την εξάτμιση τότε θα αυξηθεί ο θόρυβος. Φαίνεται πως θα δουλέψει, ειδικά αν προσθέσουμε ένα-δύο μεγάφωνα στις απολήξεις. Το επόμενο βήμα είναι να δούμε αν αυτό είναι εφικτό να γίνει. Αν βάλουμε εξατμίσεις μεγάφωνα τότε ίσως δημιουργήσουμε άλλα προβλήματα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, με τις βάσεις της αεροτομής, το πίσω φανάρι και όλα τα συστήματα εκεί. Όλα αυτά θα πρέπει να σχεδιαστούν και να επανατοποθετηθούν ξανά, δεν είναι απλή δουλειά. Έτσι πρέπει να δούμε αν αξίζει να γίνει όλο αυτό.

    Αμέσως μετά το Βρετανικό GP ακολουθούν δοκιμές στο Silverstone, ίσως δούμε κάποιες δοκιμές αυτής της νέας ιδεάς.

    Σχόλια

    Σχόλια