Whiting: Δεν τίθεται θέμα ασφαλειας στο νέο σύστημα επανεκκίνησης

    Το νέο σύστημα επανεκκίνησης, από στάση, μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας (σχετικό θέμα) έχει προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις, με τους οδηγούς να ανησυχούν για την ασφάλεια τους (σχετικό θέμα). Εκτός από τους οδηγούς, ανησυχεί και η Pirelli, για το πως θα αντιδράσουν τα ελαστικά σε κάτι τέτοιο (σχετικό θέμα). Όμως ο αλυτάρχης της FIA, Charlie Whiting, απορρίπτει κάθε ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια του νέου κανονισμού. Ο Βρετανός θεωρεί ότι δεν πρόκειται να υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτή τη ραγδαία αλλαγή στους κανονισμούς.

    Άκουσα μερικούς οδηγούς να εκφράζουν τις ανησυχίες τους αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να τους καθησυχάσουμε. Οι οδηγοί ανησυχούν για δύο πράγματα. Το πρώτο είναι κατά πόσο είναι δίκαιο αυτό το νέο σύστημα για τον πρωτοπόρο καθώς θεωρούν ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να χάσει την θέση του με εκκίνηση από στάση παρά εν κινήσει. Κατά πόσο αυτό ισχύει ή όχι δεν είμαι αρκετά σίγουρος. Επίσης μπορούμε να σκεφτούμε ότι αν είσαι στη δεύτερη θέση θα σου αρέσει το ενδεχόμενο ότι μπορείς να πάρεις την πρωτοπορία πιο εύκολα με στατική εκκίνηση σε σχέση τον παλιό τρόπο.

    Ο Whiting συνέχισε μιλώντας για τις ανησυχίες των οδηγών σχετικά με τα ελαστικα.

    Επίσης ανησυχούν για τα φθαρμένα ελαστικά. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να θυμηθούμε ότι η διαδικασία που ακολουθείται μέχρι την εκκίνηση από στάση είναι η ίδια με πριν. Έτσι αν έχεις φθαρμένα ελαστικά, μπορείς να μπεις στα pit. Αυτό κάνουν και τώρα οπότε δεν υπάρχει κάποιος λόγος να αλλάξει αυτό με τους νέους κανονισμούς. Αν έχει κάνει pitstop τότε μάλλον δεν θα μπεις ξανά. Αλλά όλοι οι άλλοι θα μπουν για αλλαγή καθώς όλοι θα προτιμήσουν να κάνουν pitstop υπό SC. Αυτό συμβαίνει τώρα και αυτό θα συνεχίσει να ισχύει, οπότε οι πιθανότητες που υπάρχουν να δούμε κάποιον να συνεχίζει με αρκετά φθαρμένα ελαστικά είναι πολύ μικρές.

    Ο Βρετανός ολοκλήρωσε λέγοντας:

    Αν θεωρείτε ότι η δεύτερη εκκίνηση είναι επικίνδυνη τότε προϋποθέτει ότι και η πρώτη είναι το ίδιο επικίνδυνη. Στατιστικά υπάρχουν περισσότερα ατυχήματα στις εκκινήσει από στάση σε σχέση με άλλες στιγμές του αγώνα. Αλλά κανείς οδηγός δεν θέλει να έχει ατύχημα και κανείς δεν θα το προκαλέσει. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάποιο επιπλέον ρίσκο σε όλο αυτό.

    Σχόλια

    Σχόλια