Kymco K-XCT 300i τώρα και με ABS

    Το καλύτερο νέο για αναβάτες scooter που το λέει η καρδιά τους

    Δελτίο Τύπου

    H σχεδίαση του K-XCT ξεκίνησε με βάση την έρευνα που έκανε η Kymco στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, μια έρευνα που έδειξε την τάση των σύγχρονων αναβατών για scooter με sport χαρακτήρα, κόμπακτ διαστάσεις και περισσότερο δυναμική εμφάνιση, τόσο για αστική όσο και για περιαστική χρήση.

    Ουσιαστικά την ανάγκη για ένα δίτροχο roadster, την οποία η εταιρεία υλοποίησε με το Κ-XCT 300i.

    Όσοι το οδήγησαν τον τελευταίο χρόνο, έκριναν ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό scooter, με συμπαγείς διαστάσεις, άκαμπτο πλαίσιο, φρένα με συμπεριφορά μοτοσυκλέτας και συναρμογή υλικών που ξεφεύγει. Είδαν επίσης ότι είναι ότι το ταχύτερο κυκλοφορεί σε scooter 300 κυβικών, με πολλή ροπή και ακόμα περισσότερο γκάζι, χάρη στον εξελιγμένο κινητήρα της KYMCO γενιάς G5. Ένα σύγχρονο δίτροχο που συγκινεί τους “πραγματικούς” αναβάτες.

    Μυστικό επιτυχίας είναι η σημασία στη λεπτομέρεια και η προσεγμένη δουλειά των μηχανικών της KYMCO, στοιχεία άμεσα αντιληπτά, σε όποιο σημείο και να κοιτάξεις το K-XCT.

    Ακόμα πιο ασφαλές
    Αυτό που έλειπε για να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό αναβάτη ήταν το ABS. Στο εξής, το τελευταίας γενιάς σύστημα ABS της Bosch υπόσχεται ένα ακόμα πιο ασφαλές φρενάρισμα, με τη λειτουργία του να χαρακτηρίζεται απόλυτα γραμμική και προοδευτική.
    Το K-XTC φρενάρει με κυματιστούς δίσκους (τύπου μαργαρίτα), με δαγκάνα τριών εμβόλων μπροστά και δύο πίσω, χρησιμοποιώντας σωληνάκια υψηλής πιέσεως νέας τεχνολογίας, σε συνδυασμό πλέον με το ABS, εφόσον το επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής.
    Με λίγα λόγια, το καλό έγινε ακόμα καλύτερο, το ασφαλές ακόμα ασφαλέστερο.

    G5 = Γκάζι
    Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός μονοκύλινδρος 299 κυβικών τεχνολογίας G5, ο οποίος για την περίπτωση έχει δεχθεί αλλαγές στη χαρτογράφηση, στη ροή καυσίμου αλλά και στο τελείως νέο σώμα ψεκασμού της Keihin. Αποδίδει 28,0 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 29,0 Nm ροπής στις 6.500, νούμερα που σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία προσφέρουν στο K-XCT ασυναγώνιστες επιδόσεις.
    Και όλα αυτά με αυξημένη οικονομία καυσίμου, καλύτερη απόκριση στο γκάζι, περισσότερη ροπή και καλύτερη απόδοση και λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της Kymco, το νέο K-XCT 300i ABS μπορεί να καλύψει 31 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου, νούμερο που συνδυαστικά με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων προσφέρει πολύ καλή αυτονομία

    Άμεσα διαθέσιμο
    Το νέο K-XCT 300i ABS είναι ετοιμοπαράδοτο και διατίθεται σε τρεις μοντέρνους ματ χρωματισμούς: Diesel Black Matt – Ghost White Matt – Royal Blue Matt.
    Η τιμή του στα 4.620 € (πλέον ενδεικτικό Τ.Τ. 174,79 €) ή 4.395 € για την έκδοση χωρίς ABS, καλύπτεται με διετή ολική εγγύηση και από την αντιπροσωπεία δίνεται η δυνατότητα 12μηνης άτοκης εξόφλησης με κάρτα ή με προκαταβολή από 0% και έως 72 μήνες εξόφληση.

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 800-11-20025 και στις ιστοσελίδες
    www.kymco.gr – www.facebook.com/kymco.gr – www.youtube/kymco.gr

    Σχόλια

    Σχόλια