Επίσημο: Οι αλλαγές του 2015

    Το ΠΣΜΑ συνεδρίασε στο Μόναχο και αποφάσισε τα εξής...

    Η F1 βρίσκεται σε μια περίοδο που ψάχνει λύσεις για την αύξηση του θεάματος. Πριν λίγες ημέρες είχαμε αναφέρει ότι μερικές από τις προτάσεις που είχαν συζητηθεί. Αυτές ήταν: Στατικές εκκινήσεις στο grid μετά από καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Πλάκες τιτανίου στο πάτωμα των μονοθεσίων για την παραγωγή σπιθών. Αλλαγή των κανονισμών ώστε το ρύγχος να είναι πιο όμορφο και διάφορες άλλες. Το ΠΣΜΑ συνεδρίασε σήμερα, 26/6, στο Μόναχο και πήρε αποφάσεις για το μέλλον του σπορ. Ας δούμε αναλυτικά τι αλλαγές θα έχουμε το 2015.

    Η ιδέα για στατικές εκκινήσεις στο grid μετά από SC πήρε το πράσινο φως. Έγκριση πήρε και η αλλαγή των σχεδιαστικών κανονισμών ώστε να έχουμε πιο ομαλό και όμορφο ρύγχος στα μονοθέσια του 2015. Οι Rosberg και Raikkonen δοκίμασαν πλάκες τιτανίου στα FP της Αυστρίας και το αποτέλεσμα έπεισε τη FIA. Έτσι από του χρόνου τα μονοθέσια βγάζουν σπίθες κάθε φορά που ακουμπούν στην άσφαλτο.

    Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης θα γίνονται αποκλειστικά σε Ευρωπαϊκές πίστες. Το 2015 οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης θα είναι τρία 4ήμερα και το 2016 θα είναι δύο 4ήμερα. Επίσης μείωση δοκιμών θα έχουμε και σε αυτές εντός της χρονιάς. Από τέσσερις που είχαμε φέτος του χρόνου θα έχουμε μόνο δύο.

    Οι ηλεκτρικές κουβέρτες παραμένουν για το 2015 αλλά το θέμα επανεξεταστεί στο μέλλον καθώς υπάρχει σκέψη για αύξηση του μεγέθους των τροχών.

    Το καθεστώς parc ferme θα ισχύει πλέον μετά το τέλος του FP3 και όχι μετά τις κατατακτήριες όπως ήταν μέχρι φέτος. Επίσης η απαγόρευση εργασίας εκτός ωραρίου το βράδυ της Παρασκευής αυξάνεται σε 7 ώρες σε σχέση με τις 6 που ήταν μέχρι τώρα. Το 2016 θα αυξηθεί στις 8 ώρες. Επίσης για μείωση του κόστους η FIA περιορίζει κι άλλο τις ώρες λειτουργίας της αεροδυναμικής σήραγγας και του CFD. Και τέλος μειώνει τον αριθμό κινητήρων ανά οδηγό από 5 στους 4 για όλη τη χρονιά, εκτός κι αν το πρόγραμμα αποκτήσει 20 αγώνες.

    Οι αλλαγές για το 2015

    2015
    Στατική εκκίνηση στο grid μετά από SC
    Πλάκες τιτανίου στο πάτωμα για σπίθες
    Αλλαγή σχεδιαστικών κανονισμών για πιο όμορφο ρύγχος
    Μείωση κινητήρων/οδηγό από 5 σε 4
    Μείωση χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, τρία 4ήμερα, αποκλειστικά στην Ευρώπη
    Μείωση δοκιμών εντός της χρονιάς, από 4 σε 2
    parc ferme από το τέλος του FP3
    Μείωση των ωρών λειτουργίας αεροδυναμικής σήραγγας και CFD
    Αύξηση της απαγόρευσης των εργασιών εκτός ωραρίου

     

    Σχόλια

    Σχόλια