Ανησυχία στη Ferrari

    Ο Alonso παραδέχθηκε πως δεν βρίσκονται εκεί που θέλουν όσον αφορά την απόδοση του μονοθεσίου

    Οι δοκιμές εξέλιξης ολοκληρώθηκαν και όλοι τώρα στρέφουν το βλέμμα τους στην Μελβούρνη. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα ερωτηματικά σχετικά με την απόδοση των ομάδων. Η Ferrari αναμφίβολα είναι η ομάδα που προκαλεί τα περισσότερα ερωτήματα με τον κινητήρα της να βρίσκεται μεταξύ του γρήγορου και αξιόπιστου PU106A Hybrid της Mercedes και του εύθραυστου Energy F1 της Renault.

    Είναι δεδομένο, τουλάχιστον για τις κορυφαίες ομάδες, ότι στις δοκιμές εξέλιξης δεν ανοίγουν όλα τα χαρτιά τους οπότε το ότι η Ferrari δεν κατέκτησε την κορυφή σε αυτές τις δοκιμές δεν είναι ανησυχητικό. Επίσης το ότι δεν προσπάθησαν να ευχαριστήσουν τους tifosi με έναν πολύ γρήγορο χρόνο δείχνει ή ότι έχουν αυτοπεποίθηση και γνωρίζουν τις δυνατότητές τους ή ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά περισσότερα από αυτά που έδειξαν, τουλάχιστον όχι ακόμα.

    Το ανησυχητικό κομμάτι τις υπόθεσης είναι οι δηλώσεις του Fernando Alonso ο οποίος παραδέχθηκε ότι στο δεύτερο μισό των δοκιμών η ομάδα επικεντρώθηκε στο να κάνει την F14 T ταχύτερη. Η εικόνα που έδειξε η Scuderia σε αυτό το κομμάτι δεν μπορούμε να πούμε ότι εντυπωσίασε καθώς εκτός του ότι ο Fernando Alonso και ο Kimi Raikkonen στις προσπάθειές τους για προσομοίωση αγώνα αντιμετώπισαν προβλήματα, οι χρόνοι τους ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί από αυτούς της Mercedes.

    Την τελευταία ημέρα ο Ισπανός συμπλήρωσε 74 γύρους αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο πρώτο μέρος των δοκιμών. Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο Alonso παραδέχθηκε ότι η Scuderia δεν βρίσκεται ακόμα εκεί που θέλει όσον αφορά την απόδοση του μονοθεσίου. Μέχρι την Μελβούρνη υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος και το θετικό για την Ferrari είναι ότι έχει τα δεδομένα, την τεχνογνωσία αλλά και τα εργαλεία -καθώς η αναβαθμισμένη αεροδυναμική σήραγγα δείχνει να δουλεύει σωστά- ώστε να βελτιώσει την F14 T.

    Σχόλια

    Σχόλια