24H Le Mans: 20:00 – μεσάνυχτα

Η Toyota δείχνει πολύ δυνατή με Audi και Porsche να μην μπορούν να ακολουθήσουν, όμως έρχεται μεγάλη νύχτα

5η ώρα: Toyota στην κορυφή

Στα πρώτα λεπτά της 5ης ώρας η Toyota #7 πήρε και πάλι τα ηνία του αγώνα με τον Sarrazin στο τιμόνι όταν η Porsche #20 με τον Hartley μπήκε στα pit. Στη συνέχεια ο Hartley χρειάστηκε να κάνει ένα απρογραμμάτιστο pitstop καθώς κάποιο ελαστικό έχανε πίεση. Αυτό τον έριξε στην 4η θέση με το Audi #2 του Treluyer να περνά στην 2η θέση. Ο Hartley ανέβασε ρυθμό και κατάφερε προσπερνώντας το Audi #3 του Di Grassi να βρεθεί στην 3η θέση.

Ο ρυθμός του Sarrazin ήταν εξαιρετικός με αποτέλεσμα να φτιάξει μια μεγάλη διαφορά από τον Treluyer. Έτσι μετά την 5η ώρα η Toyota ήταν και πάλι στην κορυφή με την Audi 50 δευτερόλεπτα πίσω. Η Porsche από την 3η θέση πίεζε σκληρά ώστε να καλύψει το χαμένο έδαφος.

6η ώρα: Κρατά τα ηνία η Toyota

Με την συμπλήρωση του ενός τετάρτου του αγώνα η TS040 #7 κρατούσε την πρώτη θέση φτιάχνοντας μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους της. Κατά τη διάρκεια της 6ης ώρας η Porsche #20 συνέχισε την προσπάθεια να κλείσει τη διαφορά από την κορυφή αλλά ο ρυθμός της δεν ήταν τόσο καλό.

Ο Treluyer με το Audi #2 ανέβασε ρυθμό μειώνοντας κατά 25 δευτερόλεπτα τη διαφορά από την κορυφή. Όμως η Toyota απάντησε σε αυτό με αλλαγή στρατηγικής. Ο Sarrazin έδωσε την θέση του στον Nakajima κι αυτός με φρέσκο σετ ελαστικών πίεσε και άνοιξε πάλι τη διαφορά.

lemans-porsche20-audi2-14

7η ώρα: Μάχες στο λυκόφως

Ενώ ο ήλιος σιγά-σιγά έδυε η Toyota #7 άνοιγε τη διαφορά της από τους διώκτες της. Η επιλογή των Ιαπώνων να βάλει φρέσκο σετ ελαστικών και τον Nakajima στο τιμόνι δούλεψε σωστά αφήνοντας πολύ πίσω τον Treluyer με το Audi #2. Η Porsche 919 #20 με τον Hartley στο τιμόνι έχασε χρόνο καθώς ο Αυστραλός έκανε λάθη με την ισορροπία των φρένων να τον δυσκολεύει.

Βέβαια όλη αυτή η προσπάθεια της Toyota μηδενίστηκε καθώς ο Imperatori με την KCMG ORECA είχε ατύχημα λίγο μετά τις στροφές Porsche. Αυτό έφερε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα με αποτέλεσμα οι διαφορές να μηδενιστούν.

Οι ομάδες έτρεξαν αμέσως στα pit για αλλαγή ελαστικών και οδηγών. Ο Treluyer έδωσε τη θέση του στον Fassler στο Audi #2 κρατώντας τη 2η θέση κι ο Gene πήρε τη θέση του Di Grassi στο Audi #1 το οποίο συμπλήρωνε την τριάδα. Κι ο Hartley έδωσε τη θέση του στον Webber στην Porsche #20. Ο Αυστραλός θα προσπαθήσει να επιστρέψει στο βάθρο πιέζοντας την 919 κατά τη διάρκεια της νύχτας.

8η ώρα: Έρχεται μεγάλη νύχτα

Η πρώτη ώρα της μεγάλης νύχτας βρήκε την Toyota #7 στην κορυφή να ανοίγει ξανά τη διαφορά της μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Nakajima κατάφερε να φτιάξει μια διαφορά σχεδόν 2 λεπτών από τον Fassler με το Audi #2 ο οποίος διατηρεί την 2η θέση. Το άλλο Audi, αυτό του Gene #1 ήταν στην 3η θέση 1 λεπτό πιο πίσω.

Τα προβλήματα για την Porsche #20 συνεχίστηκαν και την 8η ώρα με τον Webber να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των υπολοίπων. Αστάθεια στα φρένα είναι το μεγάλο πρόβλημα για την 919 το οποίο δεν φαίνεται να μπορεί να λυθεί. Παρόλα αυτά διατηρούν την 4η θέση αλλά θα πρέπει να ανεβάσουν ρυθμό αν θέλουν να μείνουν εκεί.

Πίσω από τον Webber την 7άδα στην LMP1 συμπλήρωσαν η Rebelion #12 στην 5η θέση, η Porsche #14 στην 6η θέση και στην 8η θέση η Toyota #8 η οποία κάλυψε αρκετό έδαφος μετά το ατύχημα στην καταιγίδα της 2ης ώρας.

Στην κορυφή της LMP2 βρίσκεται OAK Ligier JSP2 #35. Στην GTE pro είχαμε σκληρές μάχες μεταξύ της Aston Martin #97, της Corvette #74 και της Ferrari #51. Οι διαφορές μεταξύ των τριών είναι πολύ μικρές κι εναλλάσσονται στην κορυφή διαρκώς. Πρόκειται να δούμε σπουδαίες μάχες κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τέλος στην GTE am η Aston Martin #98 με τον Pedro Lamy στο τιμόνι είχε άνετο προβάδισμα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη δράση ζωντανά μέσα από τις σελίδες του motornews. Live

Σχόλια

Σχόλια