24H Le Mans: Εκκίνηση – 20:00

Ανατροπές, καταιγίδες, εγκαταλείψεις και όμορφες μάχες για την 1η θέση στις 4 πρώτες ώρες

Εκκίνηση: Δυναμικό ξεκίνημα Toyota

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Wurz, ο οποίος εκκινούσε από την pole position με την Toyota TS040 #7, έφυγε καθαρά μπροστά. Ο ρυθμός του Αυστριακού ήταν εξαιρετικός με αποτέλεσμα να δημιουργήσει μια σημαντική διαφορά από τους διώκτες του.

Πίσω από την TS040 #7 οι υπόλοιποι είχαν σκληρές μάχες. Οι Lapierre, Jani, Lotterrer και Bonanomi ήταν κολλημένοι ο ένας πίσω από τον άλλον προσφέροντας ωραίο θέαμα. Μετά την πρώτη ώρα τα δύο Audi των Lotterer #2 και Bonanomi #3 έκαναν ελαφρώς καλύτερη δουλειά από τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα να βρεθούν στις θέσεις 2 και 3 αντίστοιχα.

2η ώρα: Βροχή και χάος

Την δεύτερη ώρα του αγώνα ξαφνικά οι ουρανοί άνοιξαν με αποτέλεσμα να προκληθεί χάος στο Circuit La Sarthe. Το νερό που έπεσε στην πίστα ήταν πάρα πολύ με αποτέλεσμα οι οδηγοί να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με την πρόσφυση. Υπό αυτές τις συνθήκες δύσκολά ξεμπερδεύεις χωρίς προβλήματα. Το Audi R18 #3 του Bonanomi και η Toyota TS040 # 8 του Lapierre είχαν ένα μεγάλο ατύχημα στην μεγάλη ευθεία Mulsanne. Ο Bonanomi είχε πλησιάσει και προσπαθούσε να προσπεράσει πιο αργά αγωνιστικά αλλά ο Lapierre ήρθε με περισσότερα χιλιόμετρα από πίσω χωρίς να υπολογίσει σωστά κι έπεσε πάνω στο Audi. Το ατύχημα αυτό είχε ως αποτέλεσμα το Audi του #3 του Bonanomi να εγκαταλείψει ενώ η Toyota #8 κατάφερε να επιστρέψει στον αγώνα μετά από σχεδόν 50 λεπτά μέσα στα pit με τους μηχανικούς να επιδιορθώνουν την TS040. Από αυτό το ατύχημα δεν γλύτωσε κι ο Sam Bird ο οποίος βρισκόταν εκεί με την Ferrari του.

Το Αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα κι έτσι το προβάδισμα του Wurz μηδενίστηκε. Μετά το ατύχημα πίσω από τον Αυστριακό, στην 2η θέση παρέμεινε ο Lotterer με τον Audi #2 και στην 3η θέση ανέβηκε ο Bernhard με την Porsche 919 #20.

3η ώρα: Αλλαγή στην κορυφή

Την τρίτη ώρα του αγώνα είχαμε αλλαγή στην κορυφή με την Porsche 919 #20 να παίρνει τα ηνία από την Toyota TS040 #7. Άλλη μια δυνατή μπόρα έφερε τους οδηγούς στα pit για αλλαγή ελαστικών και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Ο Bernhard #20 πέρασε μπροστά εκμεταλλευόμενος τις αλλαγές οδηγών σε Toyota (o Wurz έδωσε την θέση του στον Sarrazin) και Audi (ο Lotterer έδωσε την θέση του στον Treluyer).

Μετά την συμπλήρωση της 3ης ώρας η Porsche 919 #20 είχε προβάδισμα 6,6 δευτερολέπτων από την Toyota TS040 #7, Το Audi #2 δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό αυτό κι έτσι έμεινε ένα γύρο πίσω.

4η ώρα: Μάχη κορυφής

Η Porsche 919 #20 με καλή στρατηγική και γρήγορη αλλαγή οδηγού (ο Bernhard έδωσε την θέση του στον Hartley) διατήρησε τα ηνία του αγώνα στα πρώτα λεπτά της 4ης ώρας. Όμως ο Sarrazin #7 ανέβασε ρυθμό όταν η πίστα στέγνωσε με αποτέλεσμα να μειώσει τη διαφορά στον δευτερόλεπτο. Porsche 919 #20 και Toyota TS040 #7 είχαν μια πολύ ωραία μάχη καθ’ όλη τη διάρκεια της 4ης ώρας με τον Hartley να κρατιέται μπροστά από τον Sarrazin. Στην 3η θέση παρέμενε ο Treluyer με το Audi R18 #2 μειώνοντας λίγο τη διαφορά από την κορυφή. Την 5άδα της κατηγορίας LMP1 συμπλήρωναν οι Di Grassi με τον Audi R18 #1 και Prost με την Rebellion #12.

Στην κατηγορίας LMP2 τα ηνία είχε ο Michel Frey με την ORECA-Judd/BMW της #34. Στην κατηγορία GTE pro η Corvette #74 είχε την πρώτη θέση αλλά Porsche, Ferrari και Aston Martin ακολουθούσαν από κοντά. Τέλος στην κατηγορία GTE Am η Aston Martin #95 είχε το προβάδισμα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη δράση ζωντανά μέσα από τις σελίδες του motornews. Live

Σχόλια

Σχόλια