Σκέψεις για μείωση των FP

    Νέα πρόταση για μείωση του κόστους, μια περίοδος 90 λεπτών την Παρασκευή

    Μία νέα πρόταση για μείωση του κόστους στη Formula 1 έπεσε στο τραπέζι την πρώτη ημέρα του Grand Prix στον Καναδά. Οι ομάδες βρίσκονται σε συνεχής συζητήσεις για το πώς θα μειωθούν τα έξοδα καθώς η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει. Αυτή η συζήτηση κρατάει χρόνια αλλά εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις τελευταίες κινήσεις. (Ο πόλεμος συνεχίζεται) (Todt: Αστείες οι προτάσεις για μείωση του κόστους)

    Η πρόταση λοιπόν που έγινε ήταν η μείωση των FP της Παρασκευής. Συγκεκριμένα από δύο περιόδους της μιάμισης ώρας η κάθε μία να γίνει μία περίοδος με διάρκεια 90 λεπτών η οποία να διεξάγεται αργά το απόγευμα. Αυτό θεωρείται ότι θα μειώσει τα έξοδα των ομάδων καθώς το προσωπικό των ομάδων θα έρχεται μία ημέρα μετά στα GP κι έτσι θα γλιτώσουν χρήματα από τη διαμονή. Επίσης αυτή η αλλαγή πιστεύεται ότι θα είναι αποδεκτή από τους διοργανωτές καθώς ο κόσμος θα μπορεί να πάει στην πίστα χωρίς να χρειαστεί να λείψει από τη δουλειά του μια ολόκληρη ημέρα. Άλλες προτάσεις που συζητιούνται είναι η απαγόρευση των δοκιμών μέσα στη χρονιά και η μείωση των χειμερινών δοκιμών. Ακόμα η αύξηση των περιορισμών στο parc ferme ώστε να αποτρέψουν τις ομάδες να φέρνουν αναβαθμίσεις της τελευταίας στιγμής.

    Μπορεί οι μικρές ομάδες να είναι αυτές που πιέζουν περισσότερο για τη μείωση του κόστους στην F1 αλλά είναι αντίθετες με την μείωση των FP τις Παρασκευές καθώς θεωρούν ότι κάτι τέτοιο δεν θα μειώσει τα έξοδα.

    Η αλήθεια είναι ότι τα FP τις Παρασκευές χρειάζονται μια μικρή αναθεώρηση καθώς σε αρκετές περιπτώσεις οι ομάδες δεν χρησιμοποιούν όλο τον διαθέσιμο χρόνο, ίσως η μείωση από 90 σε 60 λεπτά να ήταν καλύτερη λύση. Η μείωση σε μία περίοδο είναι μάλλον αδύνατο να συμβεί καθώς ήδη οι μικρές ομάδες είναι ενάντια και η λογική λέει πως το ίδιο θα συμβεί και με τους διοργανωτές. Από την άλλη οι προτάσεις για απαγόρευση των δοκιμών μέσα στη χρονιά και η μείωση των δοκιμών εξέλιξης του χειμώνα φαίνεται πως θα πάρουν το πράσινο φως για το 2015. Όμως για οποιαδήποτε αλλαγή στους κανονισμούς πρέπει να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη των ομάδων και να πάρει την έγκριση του ΠΣΜΑ. Ο επόμενος μήνας θα είναι σημαντικός για το μέλλον της F1 καθώς υπάρχουν πολλά θέματα προς συζήτηση για τα οποία πρέπει να παρθούν αποφάσεις.

    Σχόλια

    Σχόλια