Live Test: Vespa Elettrica 70

    Η Vespa Elettrica ήρθε στο Live Test του Motornews και.... φορτίσαμε μπαταρίες

    To Piaggio Medley 150S ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, αυτά που μας αρέσουν και αυτά που μας ξενίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

    Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

    Πολύ ευχάριστη έκπληξη η Elettrca με τα 70 Km/h τελικής ταχύτητας, παρόλα αυτά η τιμή της είναι τσουχτερή. Στα 6.590€ θα έλεγε κανείς ότι δεν είναι λίγα, ωστόσο πλέον δεν υπάρχουν περιορισμοί όντας μια ολοκληρωμένη πρόταση μετακίνησης στην πόλη. Η Piaggio άλλωστε δεν έχει παραλείψει να γεμίσει με gadget την Elettrica καθώς στην έγχρωμη οθόνη TFT και με το αντίστοιχο App μπορείς να δεις και να κάνεις πολλά πράγματα που θα σε κρατήσουν σε εγρήγορση παρέα με το αγαπημένο σου όχημα.

    Το μέλλον είναι πλέον εδώ και η Piaggio τολμά και κερδίζει ποντάροντας ηλεκτρικά με ποιότητα και φινέτσα.

    Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

    Η Elettrica 70 στο δρόμο είναι πλήρως εκμεταλεύσιμη. Η αυτονομία της στο πρόγραμμα Power περιορίζεται στα 70 χιλιόμετρα, ενώ με το πρόγραμμα ECO στο οποίο η ισχύς πέφτει, φτάνει τα 100 χιλιόμετρα. Η επιτάχυνση στα πρώτα 15 Km/h είναι δυνατή και μέχρι τα 50 Km/h τα πράγματα είναι εξαιρετικά. Από εκεί και μέχρι τα 72Km/h τελικής είναι πιο αργή η άνοδος, αλλά κινείσαι πλέον με αξιοπρέπεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα της πόλης και δεν έχεις το φόβο μην σε “πατήσει” κάποιο όχημα.

    Η συμπεριφορά  στο δρόμο είναι εξαιρετική με αναρτήσεις και φρένα σε υψηλό επίπεδο. Οι μικροί τροχοί θα προκαλέσουν κάποιους κραδασμούς στις ανωμαλίες του δρόμου, ωστόσο σε γενικές γραμμές η ποιότητα του συνόλου καλύπτει κάθε αδυναμία. Τα φρένα είναι ισχυρά και ακινητοποιούν τη Vespa με άνεση, ενώ στις στροφές η Elettrica δεν έχει πρόβλημα να στρίψει με γενναίες κλίσεις χωρίς να προβληματίζει τον αναβάτη.

    Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

    Αυτό που για μια ακόμα φορά δεν είναι δυνατόν να περάσει απαρατήρητο κατά τη διάρκεια οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι η ησυχία. Και στην περίπτωση της Elettrica τα πάντα γίνονται ήσυχα, χωρίς ενοχλητικούς θορύβους, κάτι όμως που πρέπει να σε διατηρεί σε εγρήγορση. Στα στενά γύρω από το σπίτι μου έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να παρατηρώ τους πεζούς κυρίως να μην αντιλαμβάνονται την παρουσία μου καθώς το αυτί τους είχε συνδυάσει την έλευση οχήματος με τον αντίστοιχο ήχο.

    Με τη Vespa  όπως είναι λογικό δεν υπάρχει αυτή η φασαρία με αποτέλεσμα να περνάνε το δρόμο με τη σιγουριά πως “δεν ακούνε κάτι να έρχεται”. Φυσικά μόλις γυρίζουν έρχονται μπροστά στο θέαμα μιας πανέμορφης ασημί Vespa και εκεί το μυαλό σαστίζει.

    Πέρα από αυτό όμως, η Elettrica είναι ξεχωριστή, πανέμορφη και πολύ εκλεπτυσμένη. δεν χορταίνεις να την βλέπεις. Το φινίρισμά της είναι τέλειο, οι λεπτομέρειες με το γνωστό ιταλικό γούστο, ενώ δεν κρύβω ότι μου άρεσε να την οδηγώ καθημερινά και για κάθε διαδρομή.

    Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

    “Τώρα μάλιστα” ήταν η πρώτη, αυθόρμητη, αντίδρασή μου τη στιγμή που περιέστρεψα το δεξί grip στη Vespa Electtrica 70. Αυτός ο αριθμός, το 70 δηλαδή, είναι ικανός τελικά να δώσει πολλά στο συγκεκριμένο ηλεκτρικό scooter καθώς το μεταμορφώνει πλέον σε ένα ολοκληρωμένο όχημα πόλης.

    Ήταν φανερή η έλλειψη ισχύς και τελικής ταχύτητας στο προηγούμενο Elettrica η οποία περιοριζόταν στα 50Km/h , αλλά πλέον τα πράγματα άλλαξαν. Η Vespa υστερούσε μόνο σε αυτόν τον τομέα καθώς σε όλα τα υπόλοιπα ήταν εξαιρετική με πιο δυνατό της χαρτί ξεκάθαρα την εμφάνιση.

    Σχόλια

    Σχόλια