Live Test: Moto Guzzi V7III S

    Ένα πανέμορφο retro μοντέλο από την Moto Guzzi ήρθε να γεμίσει αρώματα το Live Test του Motonews

    Η Moto Guzzi V7III S ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, αυτά που μας αρέσουν και αυτά που μας ξενίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

    Πέμπτη 23/7/2020

    Στην καρδιά της όμορφης Guzzi βρίσκεται o γνωστός δικύλινδρος κινητήρας των 744cc ο οποίος αποδίδει 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 6,1 χλγμ ροπής. Τα νούμερα δεν είναι εντυπωσιακά και στην πράξη το V7 δεν συγκινεί με τις επιδόσεις του, ωστόσο είναι νομίζω “τόσο όσο” για μια μοτοσικλέτα όπως αυτή.

    Στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού το Guzzi επιταχύνει δυνατά χάρη στην υπολογίσιμη ροπή του, ενώ το ταχύμετρο δεν θα δυσκολευτεί να σκαρφαλώσει στα 160 Km/h. Ο ψεκασμός λειτουργεί πολύ καλά, το κιβώτιο αν και “παλιομοδίτικο” (θορυβώδες και μακροσκελές) είναι αξιόπιστο, ενώ με τη βοήθεια της ροπής ο κινητήρας είναι και οικονομικός όταν πηγαίνεις με “μία πάνω”.

    Αυτό όμως που κλέβει καρδιές είναι ο τρόπος που δονείται και ακούγεται το συγκεκριμένο σύνολο. Η αίσθηση που χαρίζει στον αναβάτη είναι μοναδική και θυμίζει μια άλλη εποχή της μοτοσικλέτας όταν όλα ήταν πιο απλά και ρομαντικά. Αυτό και μόνο μου κάνει…

    Τετάρτη 22/7/2020

    “Είναι ο Ιταλός…” σκέφτηκα καθώς χάζευα την καινούρια V7 Stone της Moto Guzzi στο κατάστημα του του Λυμπερόπουλου στη Βουλιαγμένης περιμένοντας να ετοιμαστούν τα χαρτιά για το δημοσιογραφικό test ride. Κάθε χρόνο έχω την τιμή να οδηγώ το νέο μοντέλο V7 και κάθε χρόνο προστίθεται μια μικρή πινελιά στην retro μοτοσικλέτα από το Mandello.

    Αυτήν τη φορά λοιπόν μου φάνηκε πως έχουν προστεθεί περισσότερα πράγματα στη μοτοσικλέτα η οποία δείχνει πιο φρέσκια. Αυτό οφείλεται στην έκδοση S που είχα στη διάθεσή μου η οποία έχει το βασικό χαρακτηριστικό πως θα παραχθούν μόλις 750 τεμάχια. Η Guzzi δίνει το λογότυπο S σε αυτήν την V7 θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τιμήσει τη\ον σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας στο πέρασμα των χρόνων.

    Πολλές οι όμορφες λεπτομέρειες με βασικότερη εκείνη των LED φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω, τους καθρέπτες τύπου bar-end και φυσικά, τη δερμάτινη “ζώνη” που διατρέχει το ρεζερβουάρ. Μια συνολικά πανέμορφη μοτοσικλέτα που ένιωσα να ζηλεύουν πολλοί στα λίγα χιλιόμετρα που πρόλαβα να κάνω. Vintage εβδομάδα μας περιμένει…

     

    Σχόλια

    Σχόλια