Live Test: BMW F900R

    Μια δυναμική μοτοσικλέτα από την BMW ήρθε στην οικογένεια του Motornews για ένα ακόμα Live Test

    Η BMW F900R ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, αυτά που μας αρέσουν και αυτά που μας ξενίζουν σε πραγματικές συνθήκες.

    Δευτέρα 6/7/2020

    Ημέρα επιστροφής σήμερα για το F900R. Οι εντυπώσεις είναι κάτι παραπάνω από θετικές καθώς πρόκειται για μια εξαιρετική μοτοσικλέτα. Είναι ξεκάθαρα μια σπορ μοτοσικλέτα η οποία θα ικανοποιήσει ένα μεγάλο φάσμα αναβατών, από τον νέο στην κατηγορία αναβάτη, μέχρι τον έμπειρο ο οποίος έχει “φάει με το κουτάλι” τα χιλιόμετρα.

    Πλαίσιο, αναρτήσεις, ηλεκτρονικά και φρένα είναι σε υψηλό επίπεδο. Από την άλλη ο κινητήρας είναι “τόσο όσο” και αν είχε πιο σπιρτόζικη συμπεριφορά τότε θα μιλάγαμε για ένα από τα καλύτερα γυμνά στην κατηγορία. Όπως και να έχει το F900R είναι μοτοσικλέτα διασκέδασης και μεστής, ώριμης οδικής συμπεριφοράς ικανή να ανεβάσει την αδρεναλίνη και να φέρει χαμόγελα στο πρόσωπο του κάθε αναβάτη.

    Παρασκευή 3/7/2020

    Αποκαλυπτικό είναι το F900R στο δρόμο. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα απολαυστική στην οδήγηση,πολύ στιβαρή και με εξαιρετικά ποιοτικές αναρτήσεις. Παρότι το 43άρι μπροστινό δεν είναι ρυθμιζόμενο συμπεριφέρεται άψογα, έχει απίθανη αίσθηση και μένει ακλόνητο όσο και αν το πιέσεις. Στις στροφές ακολουθεί πιστά την τροχιά που έχεις χαράξει χωρίς δισταγμούς, ενώ η σωστή ισορροπία του πλαισίου βοηθάει στο να κλείσεις ή να ανοίξεις τη γραμμή σου όσο θέλεις υπό κλίση.

    Το πίσω αμορτισέρ είναι αρκετά σκληρό και αυτό σε συνδυασμό με την σκληρή σέλα βοηθάει στο να καταλάβεις ότι συμβαίνει στον πίσω τροχό. Παράλληλα έχει ποιοτική λειτουργία απορροφώντας τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ¨σπας” τη μέση σου.

    Αδιαμφισβήτητα το δυνατό σημείο του F900R είναι η οδική του συμπεριφορά. Είτε το πιέζεις σε ένα ορεινό κομμάτι, είτε γράφεις χρόνους σε πίστα, είτε “κανιβαλίζεις” στην πόλη, παραμένει ακλόνητο, διασκεδαστικό και χορταστικό σε συμπεριφορά. Θα προστατέψει τους πιο νέους αναβάτες και θα ικανοποιήσει τους πιο έμπειρους. Μοναδικό ψεγάδι είναι η σχετικά αργή γεωμετρία του ως streetfighter, αλλά από την άλλη κερδίζεις σε σταθερότητα.

    Πέμπτη 2/7/2020

    Βασικό στοιχείο του νέου F900R είναι ο κινητήρας του ο οποίος προέρχεται από το νέο F850GS. Πρόκειται για το δικύλινδρο σύνολο των 895cc το οποίο αποδίδει 105 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός δεν έχει ιδιαίτερα ξεσπάσματα και θα έλεγε κανείς ότι δεν συμβαδίζει με την εικόνα και τον ήχο που παράγει.

    Θα περίμενε κανείς ότι ο κινητήρας θα είχε την ένταση που αρμόζει σε ένα δυναμικό μοντέλο όπως αυτό, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αντίθετα είναι φιλικός, γραμμικός και πολύ ροπάτος έχοντας εστιάσει περισσότερο στην χρηστικότητα και λιγότερο στις εντυπώσεις. Οι χαρτογραφήσεις βοηθούν να αλλάξει λίγο ο χαρακτήρας του κινητήρα και στο Dynamic Pro γίνεται πιο επιθετικός αλλά πάλι δεν είναι αρκετό για τον αχόρταγο της αδρεναλίνης.

    Φυσικά, το νόμισμα έχει δύο όψεις. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ότι ακριβώς χρειάζεται ο μέσος αναβάτης να απολαύσει μια γρήγορη βόλτα, να στρίψει με σύμμαχο την άφθονη ροπή και να διασκεδάσει σχεδόν σε όλες τις συνθήκες. Ακόμα περισσότερο ταιριάζει στην πόλη όντας γραμμικός και ροπάτος ξεγλιστρώντας εύκολα από κάθε συνθήκη χωρίς να σπας το πόδι σου στο μοχλό των ταχυτήτων από το ανέβα-κατέβα (άσε που το μοντέλο δοκιμής διαθέτει quick shifter στο ανέβασμα και στο κατέβασμα).

    Συνολικά, ο κινητήρας είναι θα έλεγε κανείς “τόσο όσο”. Έχει ροπή παντού, προσφέρει ικανοποιητικές δόσεις αδρεναλίνης, ωστόσο είναι χορταστικός, οικονομικός και με υπέροχο ήχο!

    Τετάρτη 1/7/2020

    Εξαιρετικό ξεκίνημα στο μήνα με μια μοτοσικλέτα η οποία έχει τραβήξει τους τελευταίους μήνες τα βλέμματα πάνω της. Πρόκειται για την BMW F900R η οποία με την πρώτη ματιά δείχνει μάχιμη, όμορφη και ποιοτική.

    Ιδιαίτερα όταν βρεθείς στη σέλα της και φέρεις στη ζωή τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της, οι αισθήσεις γίνονται πιο αιχμηρές και η διάθεση φτιάχνει. Η απογείωση ωστόσο ήρθε όταν “παίζοντας” με το ηλεκτρονικό πολυόργανο ανακάλυψα πως στην “sport” θέση του τρόπου που δείχνει τις πληροφορίες η μοτοσικλέτα, διαθέτει και ένδειξη μοιρών γωνίας κλίσης! Όπως καταλαβαίνετε το παιχνίδι μόλις άρχισε!

     

    Η πρώτη αίσθηση οδήγησης είναι υπέροχη, η θέση οδήγησης γνώριμη, δεν σε ξενίζει, ενώ παρατήρησα και αρκετά βλέμματα να πέφτουν πάνω στη μοτοσικλέτα η οποία κακά τα ψέμματα είναι φρέσκια και δυναμική.

    Οι επόμενες ημέρες θα έχουν ενδιαφέρον….

    Σχόλια

    Σχόλια