CONCOURS D’ELEGANCE 2019

Το motornews στο 16ο Concours d’ Elegance της ΦΙΛΠΑ στη Μαρίνα Φλοίσβου.

Σήμερα στις 20/10/2019, στον όμορφο χώρο της Μαρίνας Φλοίσβου, η ΦΙΛΠΑ διοργάνωσε το 16ο Concours d’ Elegance, μια από τις πιο δημοφιλείς εκδηλώσεις της χρονιάς στο χώρο του Κλασσικού αυτοκινήτου, η οποία πλέον έχει καθιερωθεί σαν θεσμός .

Στην εκδήλωση αυτή συμμετέχουν καλά προετοιμασμένα οχήματα εποχής, τα οποία στην ουσία αξιολογούνται στους τομείς ‘Εξωτερικό/Exterior’, ‘Αυθεντικότητα/Originality’, ‘Τεχνολογία/Technical’ και ‘Εσωτερικό/Interior’ από τρεις κριτές.

Η αθροιστική βαθμολογία που προκύπτει από την αξιολόγηση των τριών κριτών, διαιρείται δια του τρία, ενώ αθροίζονται οι βαθμολογίες των τεσσάρων τομέων.

Έπαθλα απονέμονται στα οχήματα των κάτωθι Ειδικών Διακρίσεων:

  • ΚΑΛΥΤΕΡH ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ(BEST RESTORATION)
  • ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ (BEST INTERIOR)
  • ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (MOST UNUSUAL DESIGN)
  • ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΟ (BEST PRESERVED CAR)
  • ΚΑΛΛΙΣΤΟ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ (BEST of SHOW)

Φέτος παράλληλα με τον διαγωνισμό των ιστορικών οχημάτων, έγινε και ένας διαγωνισμός για την καλύτερη “Ένδυση Εποχής” με δύο βραβεία : ένα για την καλύτερη ατομική ένδυση και ένα για την καλύτερη ένδυση ζευγαριού, όπου σε συνδυασμό με τις καταπληκτικές μελωδίες των Jitterbugs – Rock n Roll Trio , έδωσαν γεύση από Goodwood.

Από νωρίς το πρωί ιστορικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, παρατάχθηκαν σε ομάδες σύμφωνα με την κατηγορία τους, για να τα θαυμάσουν οι επισκέπτες αλλά και να τα εξετάσει η επιτροπή για να τα βαθμολογήσει. Οι επισκέπτες όμως, παρόλο τον καλό καιρό και την γραμμικά αυξανόμενη προσέλευση τους των τελευταίων χρόνων, φέτος φάνηκε πως γύρισαν την πλάτη στην διοργανώτρια λέσχη, σαν μια αυθόρμητη μορφή διαμαρτυρίας. Δείχνοντας στην πράξη την αγανάκτησή τους στην απαγόρευση της κυκλοφορίας των κλασσικών οχημάτων σύμφωνα με τα ΦΕΚ των δύο τελευταίων κυβερνήσεων, τα οποία μαραζώνουν τον χώρο, στραγγαλίζουν την οικονομία που σχετίζεται μ’ αυτόν, διώχνουν κομμάτι μηχανοκίνητου πολιτισμού στο εξωτερικό και κάνουν σαφές πως η φορολογική εκμετάλλευση των “εύκολων θυμάτων”-κατόχων θα είναι το επόμενο βήμα. Σ αυτές τις καταστροφικές εξελίξεις η πλειοψηφία των ιδιοκτητών, που έχουμε μιλήσει, συμφωνεί πως η ΦΙΛΠΑ ,η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο σωματείο-μέλος της ”Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ”, δε φάνηκε αντάξια των περιστάσεων, με μερίδα αυτών να πιστεύει ακόμα πως τις προκάλεσε η ίδια στην προσπάθεια της να επικρατήσει έναντι της ΕΛΠΑ και της ΕΟΟΕ. Η ταυτόχρονη τιμολογιακή αύξηση έκδοσης πιστοποιητικών,κάρτας FIVA, ΠΚO, κλπ με άρωμα μονοπωλιακού χαρακτήρα από την ΦΙΛΠΑ, καθώς και οι νωχελικές της αντιδράσεις επί του θέματος, εντείνουν την πεποίθηση στις συζητήσεις των σχετικών πως έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην σημερινή άσχημη κατάσταση.

Έτσι στο φετινό Concours d’Elegance φάνηκε η διαφορά. Όχι, ο Φλοίσβος δεν ήταν άδειος. Οι επισκέπτες όμως ήταν εμφανώς λιγότεροι, κυρίως όχι σχετικοί με το αντικείμενο, που έκαναν τη βόλτα τους όπως κάθε απλή Κυριακή, ενώ οι συμμετοχές ήταν λιγότερες από κάθε χρονιά με ιδιοκτήτες που είχαν περισσότερα από ένα οχήματα.

Ελπίζουμε του χρόνου να είναι καλύτερο το κλίμα, στην ίσως πιο σημαντική στατική εκδήλωση ιστορικών οχημάτων της χώρας.

Motornews

Σχόλια

Σχόλια